Pitjors personatges de l'anime

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Els pitjors personatges de l'anime



Imatge


El post definitiu del hate ha arribat a tadaima (i el Bank estarà content).

Ens passem tot el dia parlant del nostre benvolgut amic Sasuke i ahir amb el Samael vaig intentar entrar en un profund debat (en realitat em va amenaçar i no vaig poder seguir) sobre quins són els pitjors personatges de l'anime. Així que no us talleu i digueu quins us fan més mania!!



Personalment a mi els personatges que em foten mania potser seran polèmics perquè són personatges estimats. El primer que més odio amb diferència és la Haruhi Suzumiya. Sincerament, la seva actitud és per fotre-li dues bones hòsties i que se li acabi d'una vegada la tonteria perquè per culpa dels seus capritxos de nena malcriada tothom passava situacions de merda per tenir-la contenta. És la típica persona tòxica que sempre ha de ser el centre d'atenció i que quan no ho és s'enfada i munta rabietes, que li agrada fotre i que a més absolutament tot ha de ser com ella vol. Jo sincerament l'odio molt, no entenc com a la gent li agrada tant aquest anime i aquest personatge en concret... És odiosa.

Imatge


Un altre personatge que no suporto és la Sumire de Chihayafuru. És simplement una nena tonta que es pensa que tindrà la vida solucionada quan aconsegueixi que el noi més guapo de l'Institut surti amb ella i només viu per estar guapíssima, per maquillar-se i amb ser la protagonista d'un shojo que només existeix al seu cap. Quan varen introduir aquest personatge em va sobrar molt, es posa molt tonta amb anar maquillada, en aconseguir nòvio i com que distreu un poc de l'ambient fraternal i de bon rollo que havia abans que ella arribés a l'equip.(ja sé que reprenenta l'estereotip tipic de les adolescents japoneses absessionades amb l'amor i les coses kawaii però és un post de hate pur i dur, m'és bastant igual xD)

Imatge




I bé, ara només em queda que expresseu lliurement el vostre hate!
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

No cal dir que el primer ha de ser el marica del kanikas oi?
Text amagat.
ImatgeNo em digueu que no es per fotre-li una flying kick en tota la boca?
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Podria fer una llista de personatges d'anime odiats, però com que suposo que altre gent voldrà dir la seva em limitaré a odiar per avui només aquest parell de "intents frustrats de roba-amors clàssics":

En Koga de Inuyasha:

Text amagat.
Imatge


En Ryoga de Ranma:

Text amagat.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi! El post del hate amb la bendició d'en Bank! El hate és infinit per lo que haurem d'anar per parts, avui començarem per un grup de personatges dels que més odio, i que més em cabreja veure als manganimes sobretot perquè és un esteretipo medieval que ja s'hauria d'haver superat: les noies inútils. Tots sabreu molt bé del que parlo, no hi ha un anime on no hi hagi una representant d'aquest grup però com que no tinc massa temps posaré dos exemples dels més coneguts... quin miseri

Sakura Haruno
Crec que no fa falta que us parli de la seva estupidesa i la seva inutilitat, en tot el puto animes només es dedica a cridar com una boja, a babejar per l'imbècil d'en Saske (que també sortirà en algun moment en el post) i liar-la perquè si. Té com a mestre a una de les millors shinobis de tots els temps i tot i així aconsegueix ser més inútil que els semafors per les bicis. El seu màxim logro és matar un puto titella inútil. INÚTIL

Imatge

Orihime Inoue
No crec que faci falta dir res més, si la Sakura aconsegueix ser una inútil en una guerra mundial la Orihime aconsegueix ser-ho encara més. KUROSAKI-KUN KUROSAKI-KUN! Deixa de plorar i posa't a fer algo inútil hostia que t'han segrestat a tu tia! JA QUE ET VENEN A AJUDAR AL MENYS POSA ALGO DE LA TEVA PART, NO?

Imatge

He posat aquests dos exemples també perquè quedi clar que en aquesta categoria incloc a TOTES les tontes, no només les tsunderes (que em cauen especialment com el cul), d'elles en concret ja en parlarem en un altre moment.
Imatge
Avatar de l’usuari
Neusi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 13
Membre des de: 31 oct. 2016, 23:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

En Kakeru Naruse de Orange em va posar dels nervis! No em va agradar perquè és un personatge molt indecís que ho veu tot per la part negativa .
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

HATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Vec que la gent pensa en mi quan fa el post :vermell: (tot i que no ho entenc, la nafi és molt més hater que jo :roll: )

Doncs bé, en odi i hate profund el personatge que s'emporta la palma és l'Orihime de Bleach (veure post de la Nafi)

I com que tots ho feu temàtic, jo també posaré el meu tema: nens malcriats. El primer, crec, és aquest puto mocós que no fot res de bo ni quan ho ha de fer.

Text amagat.
EL PUTO SON GOHAN!
Imatge
que no fa res bé ni quan li posen en safata, només plora quan és petit i quan es fa gran es torna xulo anda i ves a pixar puto ploramiques.
Imatge


I després hi ha l'altre mocós malcriat, consentit i que és putament repelent el qual odio moltissim sense massa motiu aparent

Text amagat.
EL PUTO MOMONOSUKE
Imatge


Dons res, en veritat no odio tants personatges com per contestar més, però com que per algun motiu tinc l'etiqueta de Hater potser ja contestaré altre cop xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Apoio a nivell 1000 els personatges dits per la Nafi, es que no s'hi pot estar més d'acord!!

Em sembla que heu deixat aquest personatge per mi, així que encatdada el posaré!!

Sasuke Uchiha més conegut com a Sake! És que es un personatge que no pot ser més imbecil, es un personatge que queda cegat per la venjança, abandona els seus amics i gent que l'accepta només per venjar-se, i quan per fi aconsegueix matar al seu germà, s'entera que el seu germà ho va fer tot per ell, i el tio decideix destruir tot el per que el seu germà ha lluitat. A veure, el teu germà que et podria haver matat, per que era la seva missió, et decideix salvar per que t'estima, o sigui que et posa per sobre de la seva missió, i tu decideixes que li trencaràs tots els esforços. Una bona pallisa gitana és el minim que es mereix. Apart de que els seus amics sempre li se li mostren amb els braços oberts tot i ser un traidor i ell els hi ignora els esforços! Es que encara no entenc com hi ha gent que li agrada aquest personatge...

Text amagat.
Imatge


La Ema de Brothers Conflict, m'imagino que es com la majoria de ties de Harems Inverso, que tens molts tios bons al voltant i ni t'enamores de cap, no dic que s'hagi d'enamorar de tots, pero d'un, nosé tots estan atents per ella i la miment i s'intenten fer notar, pero ella ni aixo, té com 13 tios super guapos redera seu i ni s'entera... Es que a més es com molt pava i no em cau gens bé, en canvi els nois son tant amor T.T

Text amagat.
Imatge


La veritat es que he acabat posant la Ema per no posar el Sake sol.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No és que tingui una llista, però sí que crec que hi ha molts personatges que no m'agraden gaire o gens, o sigui que a mesura que vagi pensant en qui hi puc posar faré alguna què altra aportació. Començaré amb aquests, que són els primers en qui he pensat (tot i que això no vol dir que siguin els que més odio).

NAHO (ORANGE)

No sé si cal presentació, però diré que simplement és la cosa més inútil i estúpida del món i a cada cosa que fa o diu és per fotre-la d'hòsties. Però no la marginaré, ja que la majoria de personatges d'aquest anime tenen tal nivell de retràs que seria impossible escollir-ne només a un. El fet però, és que ella és la protagonista i a qui li ha tocat el rebre ja que és amb la que més ens donen la pallissa. La seva "parella" també té tela, però com que està "deprimit?" ho deixaré una mica de banda, a més que ja l'han anomenat. Crec que es podrien haver esforçat més en aquest personatge, fins i tot un ninot de plàstic té més llums i personalitat que aquesta noia. El que més em fot és que de tan inútil i pàmfila és la persona més horrible i cruel del món perquè ni tan sols veu que els altres pateixen i suda mil dels sentiments de tothom. El més trist de tot és que no puc dir que no faci servir el cervellet que tingui, sinó que el fa servir tot el que pot (perquè mira que arriba a donar voltes al mateix) però el resultat segueix essent deficient, o no arriba a cap conclusió per si mateixa (el que ve a ser el més normal) o aquesta és completament absurda i no serveix per res, sinó que més aviat empitjora la situació. Estic molt hater amb aquesta noia, però és que s'ho ha buscat. Altres personatges podrien compensar aquesta mancança d'intel·ligència amb altres qualitats, però és que el personatge és tan unidimensional que resulta impossible compensar amb res.

Imatge


NEAR (DEATH NOTE) "SPOILERS"

A mesura que avança la sèrie es va fent més i més molest. Evidentment el meu gran problema amb tot això és que no és l'L i no pot ocupar el seu lloc xD Sembla una còpia poc carismàtica del primer i, segons la meva opinió, té més aviat poca gràcia. Com a personatge em sembla avorrit i, tenint tan poca gràcia i relacionant-se tan malament amb els altres es fa difícil pillar-li afecte. És una barreja rara entre voler-lo fer molt seriós però alhora que sembli un nen petit i això és bastant "creepy" de veure, realment em cau força malament. La seva actitud també em molesta, serà molt llest i li agradarà molt resoldre puzles, però sense els altres és com molt inútil. A banda d'això, el meu punt és que l'únic rival adequat per en Kira es mor i després no hi ha una opció alternativa suficientment acceptable (team Kira all the way!). A banda d'això, que no sé si seran només impressions meves, està molt entestat amb en Light, però deixa anar algunes frases que em fan pensar que certament és un psicòpata en potència, però deixem-ho estar. El disseny és molt mono, però en general li tinc molt de fàstic i estic ressentida per la manera com al final atrapen en Light... Hauria preferit que ho fes en Mello (o en Matt, que al pobre li donen dos segons de protagonisme i el maten T_T); tot i això, per mi hauria estat millor que no atrapessin en Light XD

Imatge


RIKA (MYSTIC MESSENGER) " TOTS ELS SPOILERS POSSIBLES"

No pertany a un anime, però espero em permeteu l'excepció perquè li havia de posar ^^

The hate is real! Per més que vulgui no em fa cap pena, tot el contrari. Al principi no és que em fes massa gràcia perquè tothom estava amb ella que no podia més, però fins a cert punt ho entenia. Però després del final d'en Saeyoung i sabent el que li va fer a en Saeran és com molt imperdonable, per més boja i trista que estigués. El que li va fer a en V tampoc em sembla bé, però ja em disculpareu si el pobre em fa més aviat poca pena, ho sento, les accions es paguen. La tia posa una puta bomba en un apartament i tu la deixes? Deixes que segresti i manipuli algú que havies promès ajudar? Quin era el punt d'inflexió en tot aquest tema? Però a banda dels meus desacords amb el pobre noi, he de dir que la tia és una puta maltractadora i mentidera que ha fet patir a tots els que l'envoltaven, començant per en Seven i en Saeran i després en V. I ja no parlem del trauma que li deixa al seu cosí, que de la seva boca no surt res que no sigui la paraula Rika. I per cert, la història amb el gos.... és molt estrany no voler que la teva mascota es quedi cega? Què es pensava que passaria, un miracle? És com molt idiota tot plegat. Ni religió ni hòsties, salvació? Ets la líder d'una secta que no fa altra cosa que proporcionar patiment amb mètodes no gaire ètics, ja que no parlem ni d'una manipulació, sinó que els té a tots drogats perduts vivint una mentida XDD La cosa a la noia se li va escapar totalment de les mans i m'emprenya molt com tracta a tothom, a més que va de bona i s'ho creu.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Bé omplo la ploma del meu hate i reviso els noms de personatges que em treuen literalment de les meves caselles, alguns per entrar al prototip que està bo i fer que la protagonista femenina tiri per ell. En un altre sentit, tinc la protagonista que es pot resumir com una autentica i absoluta caricatura de noia estúpida que no llegeix les situacions que passen al seu voltant. Comencem!

Asseylum Vers Allusia també coneguda com la gran **** d'Aldnoha Zero

La segona temporada d'aquesta serie mai hauria d'haver existit, poc més salvable a part del gran protagonista tràgic d'aquest bodrio, l'Slaine Troyard. Un noi, que per aquesta mossa va ser capaç de caure en la més absoluta desesperació, mentre ella no s'empanava de res i jugava amb l'altre protagonista. Tot el final d'aquesta serie i que es vincula aquesta **** és impagable en comparació amb els dels altres dos protagonistes.

Imatge


Allen Schezar també conegut com el tio de perquè sóc guapo tinc dret a trencar cors

Escalflowne és una serie d'aquelles que trenca el tòpic de què el manga sempre serà infinitament millor que l'anime. Malgrat tot deixant de banda l'historia hi ha un personatge que d'ençà que el veus no pots deixar de sentir repulsa per la seva manera de ser. Com a tal aquest "galant" és un complet mujeriego que sempre fot merder i la lïa per allà on passa, fins al punt de per despit posar en perill la integritat del seu país i del seu món. I el pitjor de tot, no pateix suficient ni rep el càstig que per mi es mereix, un personatge insuls, vomitiu i sobretot molt arquetípic.

Imatge


Tamahome guapo, fort però un autèntic "pelmazo"

Reconec que Fushigi Yugi tenia potencial per ser una serie top, tot el seu argument ben portat seria una delícia (sóc un gran fan de la mitologia xintoista) però la deriva shojo pelmazo de la serie no em va agradar. I més focalitzant-ho en la parella Miaka/Tamahome, n'he parlat diverses vegades amb la UkiHana i crec que hem arribat a la conclusió que arriba un pont que aquesta parella es fa insofrible i fa decaure en excés la serie. Tan guapo, tan fort però a la vegada tant palmera, en fi, un altre personatge amb molt de múscul però poc cervell.

Imatge


Acabo aquí, després ja veurem si m'ànimo a més
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Hombreeee, és hora de possarnos les botes.

En el món del manga i l'anime sempre hi han hagut personatges molt molt odiosos, però hi ha UN que es guanya la palma i escric aquest post de hate únicament per aquesta putissima basura degenerada de personatge que ojala mai hagues arribat a existir en la història de l'animació japonesa. Si, se que esteu tots pensant en el mateix individu. Aquest personatge avortat és ni més ni menys que...

Text amagat.
L'UKITAKE!!!!!
Imatge
Si algú no ha acabat bleach que no segueixi, ja que hi hauran SPOILERS.

En serio, que putes merdes és aquest tio. La divisió aquella de pargelas no se, te com capitans que són forts i tal com el bebe-chan i el perro-juan, però el desgraciat aquest no és ni fort i és capità. Tot el que aporta a la serie és morir després de dopar al dolent amb el poder de l'amor... en serio? Quan comença la saga del rescat de la Rukia penses, mira poder es un personatge de merda però poder aporta ara en el desenllaç de la saga. I no, tot el que fa es tossir com un desgraciat i regalar com uns pals i un escut de la seva dinastia per fer no se que merdes,no ho recordo no seria res important. Ah i després va de guay amb el Yamamoto rollo, et pegare palisa, i tothom sap que el Yamamoto li pegaria palisa a ell que està op as fuck. He mencionat que no para de tossir? Hauria de ser ell el Tousen lol. I és molt feo i .... i..... i.... no se, fa moltes coses malament com ara existir, si, existir ho fa malament, ja que te com canser de sida o algo. Ah,i al final és com màgic, ja que una mano pajera amb kimono li va tirar uns hechizos o algo, no em va quedar molt clar, però tampoc va servir de res. I la seva espassa? Que putes merdes, a nivell de disseny pot molar, però utilitat? Si te un fil pel mig, això et limita com la vida a l'hora de lluitar cos a cos, i allò de xarrupar atacs màgics i retornar-los? No te cap sentit, està mal fet. Pots crear gegants, reviure morts o inclús fer malabars amb espases. Però retornar atacs està malament. Ah, per acabar no m'agrada gens el seu pèl, el fa semblar estúpid. Per acabar m'agradaria dir que aquest post de hate exagerat i sense justificar no te res a veure en què hi hagui una imatge del Saske(que tothom sap que és el millor personatge del animu i sempre ho serà) al primer post d'aquest tema. Ah, i l'Ukitake la xupa. :besitu:
Respon