https://ramenparados.com/premieres-de-o ... -y-madrid/
Si algun fan vol, hi haurà premier de la peli, cosa rara en una peli d'anime. Amb l'assistència del director de la peli a Barcelona.

Ei! Que si aneu a BCN jo també vull venir! :(Shancks ha escrit: ↑22 oct. 2022, 18:43Ja estan a la venda les entrades, com ja vaig dir jo aniré al Cinesa Park Vallès de Terrassa.
Dia: 04/11/2022
Hora: 17:00
Idioma: Català
Preu: 7,90€ (Carnet Jove -26anys/Universitari -> 5,90€)
@Meina @Meizu Que fareu al final, feu quedada a BCN? M'esperaré un parell dies abans de comprar la meva i m'aneu dient que fareu, aixi si veniu les comprem alhora :)

Jo no puc anar a BCN :/ Pero feu quedada a BCN sense problema, sol o acompanyat anire igualment a veure-la.Estel ha escrit: ↑22 oct. 2022, 18:46Ei! Que si aneu a BCN jo també vull venir! :(Shancks ha escrit: ↑22 oct. 2022, 18:43Ja estan a la venda les entrades, com ja vaig dir jo aniré al Cinesa Park Vallès de Terrassa.
Dia: 04/11/2022
Hora: 17:00
Idioma: Català
Preu: 7,90€ (Carnet Jove -26anys/Universitari -> 5,90€)
@Meina @Meizu Que fareu al final, feu quedada a BCN? M'esperaré un parell dies abans de comprar la meva i m'aneu dient que fareu, aixi si veniu les comprem alhora :)

Jo encara no sé que faré, però no crec que divendres em vagi bé, segurament miraré danar-hi en cap de setmana!

https://www.selecta-vision.com/sites/on ... -en-cines/Meina ha escrit: ↑22 oct. 2022, 19:04Jo encara no sé que faré, però no crec que divendres em vagi bé, segurament miraré danar-hi en cap de setmana!
Algú sap si hi ha llista de llocs on la fàcin en català??? Fa uns dies ho vaig buscar i no vaig trobar res... (osigui mirant cine per cine si que surt algo, però no trobo llista de tots els cines)

Deixo la info d'on es per si algu d'ultima hora s'apunta :)

Meina ha escrit: ↑02 nov. 2022, 16:05Jo al final he comprat entrades per aquest diumenge a Manresa a les 18:00.
Però si voleu que fem una quedada per anar-la a veure algun dia junts a mi no em fa res reveure-la (encara que no m'agradi la peli, donar suport a One Piece en català sempre val la pena) i jo us volia proposar d'anar-hi dissabte 12 de novembre, encara no he vist que hi hagin horaris, però a molts cines l'estan fent cap a les 17:00 (i espero que així segueixin, perquè més tard jo no crec que pugui). A Bcn perquè suposo que és el lloc més accessible per la majoria.
Algú s'hi apuntaria?
L'hora no és segura, quan surtin horaris ja es concretarà
P.D: També volia proposar anar a dinar i tal (per aprofitar que baixo a Bcn) però això ja ho parlarem quan la gent s'hagi apuntat si és que algú s'apunta xDD