Molta gent els coneix només per els singles que van aparèixer a l'anime Inuyasha: Fukai Mori , Shinjitsu no uta , Kimi ga Inai Mirai , Rakuen. Aquestes cançons són increïbles i es troben entre les meves preferides, però en tenen moltes més, moltíssimes.
Quan algú em pregunta per què m'agraden tant, penso: per que em fan sentir. La seva música em transporta a llocs llunyans, em fa somiar, em dóna l'esperança que tant em costa mantenir.. Els últims dos anys no he parat de reproduïr una vegada i una altra les seves cançons, i no m'en canso mai. La primera que vaig escoltar va ser 'Oasis' i a partir d'aquell moment vaig descarregarme-les totes. En trobo una per a cada moment, per a cada sentiment. La veu de la vocalista m'emociona i m'arriba a l'ànima, i la música que l'acompanya em remou per dins i fa que vegi les coses des d'una altra perspectiva. Sento que puc trascendre les barreres de la ment, que la pena es fa més lleugera mentre escolto paraules que no entenc.. Però aixó no importa, no necessito entendre-ho, el que em fa sentir es més que suficient. I és per tot aixó que son i seran la meva banda preferida, sense importar el temps que passi, la seva música sempre em donarà l'emoció que sovint no em dóna res més. He mirat d'explicar-ho el millor possible, potser m'he enrotllat massa.. Espero que em parleu de les vostres bandes preferides i de per què ho són