Música en viu

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Respon
yotxi
Sense cara
Sense cara
Ocell coet
Entrades: 8
Membre des de: 13 oct. 2018, 19:41
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 4 cops

14 abr. 2019, 22:54

I vosaltres escolteu música en viu? Parlo de música tocada en viu (no pot esser tocada en mort), en un concert, a l'air lliure amb gent escoltant.

M'agrada escoltar molt aquesta música perque es més "natural", els músics tenen més llibertat per a tocar (una bona improvisació és el cel) i a vegades als concerts els músics toquen covers d'altres cançóns.

Alguns gèneres obtenen més benefici de tocar en viu ja que l'improvisación els ve com anell al dit. Només mireu a aquest grup anomenat de Jamiroquai:
Text amagat.

Doncs, vosaltres escolteu música en viu? O almenys què penseu sobre la música en viu?
Hola amic.

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
1 / 24
Entrades: 308
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 176 cops
Gràcies rebudes: 157 cops

15 abr. 2019, 15:37

L'unica cosa de musica que he vist en directe han sigut els love of lesbian. (i molts musicals, pero no se si compta com a musica en viu XDD)
És impossible no anar als seus concerts i no acabar plorant de lo emocionant i perfecte que es tot. De com reinventen parts i sempre intenten que el public participi... AAAAH!!! NO HI HA COSA MES PERFECTE QUE VEURELS EN DIRECTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Primer la meva canço preferida en directe :red:
Text amagat.

Mes directes:
Text amagat.
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
9 / 36
Entrades: 196
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 77 cops
Gràcies rebudes: 91 cops

15 abr. 2019, 20:09

Jo traient els grups més autòctons i casuals que pugui haver trobat de forma random, haig d'admetre que no he anat mai encara a un concert potent. Fa poc van passar per aquí els de Nightwish i hagués molat anar-hi però ja era molt tard.

Al Japó m'havia plantejat seriosament anar a algun d'entre els tants grups japos que m'agraden, i vaig estar mirant quins feien concerts, i crec que vaig estar a a punt de comprar entrada per un concert que feia Kalafina crec que era, però al final no em vaig decidir perquè tampoc hi havia més interessats i estava molt just de pasta.

És algo que tinc pendent però que no crec que faci si no és a Japó.
Imatge

Respon