Kekkai Sensen

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Entrades: 1209
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 121 cops
Gràcies rebudes: 200 cops

07 gen. 2016, 18:57

YÔKOSO LIBRA
Benvingut a Libra

Imatge

Informació general
Basat en: Manga (en emisio)
Estudi: Bones
Gènere: Accio, Sobrenatural
Capítols: 12
Any: 2015
Opening: Hello, world! - Bump of Chicken
Ending: Sugar Song to Bitter Step - Unison Square Garden

Argument:
Text amagat.

Informació Extra: l'anime va sofrir una pausa de 3 mesos pel capitol final, degut a que duraba 45 min i es van quedar sense horari per emetre'l per TV pero ja va sortir el ultim capitol al octubre aixi que ja la podeu veure sencera sense problemes.

Nota: Li poso un 7,5, la animacio es molt bona i el diseny de personatges de lo millor en la meva opinio.

Opening/Ending:
Text amagat.

Imatges i gif varis:
Text amagat.

PD: no us guieu molt per la sinopsis, es la sinopsi de MyAnimeList pero no dona ninguna informacio de que tracta realment. Recomano veure el primer capitol per fer-se una idea millor.
PD2: El protagonista es el de les ulleres/ulls blaus als gif's
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Horny x Hisoka
Repte d'anime 2020
Categoria Or
26 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 2161
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 262 cops
Gràcies rebudes: 728 cops

07 gen. 2016, 20:53

Apuntada al llistat d'animes per veure!! :ok:

Em vaig enterar per twitter d'això del darrer capítol, que no s'emetia ni a la de tres i la gent estava molt cremada xDDD Però com que la veritat és que no havia llegit gaire sobre aquest anime, no em va entrar la curiositat per veure'l, però llegint un poc l'argument, a mi m'ha semblat bastant xulo.

El prota no sap que no es poden posar les llums llargues a la ciutat? Vaja una mirada metrosensual!! xDDDD A més, Bump of Chiken m'agrada bastant, tenen una cançó que es diu Karma que és com massa sensual!

Quan me'l miri, com vaig fer amb Death Parade, t'aniré contant a veure què em sembla!! :uki:

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 104 cops

07 gen. 2016, 23:37

Estic completament d'acord amb la nota i els comentaris. L'animació i sobretot els personatges són el que dóna vida a la sèrie, la gran majoria es feien estimar. Per part meva la història es va quedar una mica curta, però potser és que ho van explicar de manera una mica confosa i veure el final tres mesos després no va ajudar gaire a arreglar-ho XD

L'opening i l'ending també van ser un encert!! Bump of Chicken m'agrada bastant i precisament vaig conèixer el grup per la cançó "Karma". L'ending és massa kawaii :blush: i s'enganxa que no vegis...
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Entrades: 1209
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 121 cops
Gràcies rebudes: 200 cops

09 des. 2016, 22:41

Imatge
https://www.koi-nya.net/2016/11/29/anim ... rada-2017/

Amb aquesta noticia vaig tenir sentiments contradictoris, per una part em vaig alegrar per una segona temporada, per l'altre no tant pel cambi d'staff pero espero que d'aquesta manera avanci mes l'historia ja que la meitat de caps de la primera temporada van ser d'introduccio de personatges nous.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 104 cops

14 des. 2016, 15:11

La veritat és que jo no sé si esperar amb massa il·lusió la segona temporada... En el meu cas la primera va començar molt bé, però hi va haver un punt en què es va tornar caòtic. Van dedicar un munt de temps a presentar personatges i quan ja portaven més de la meitat van voler introduir una història que, en el meu cas, no van saber connectar gaire bé; vaig tenir molts problemes per seguir el fil. Suposo que li donaré un cop d'ull a veure què tal la segona i potser amb el canvi de personal, almenys en el meu cas, s'hi guanya alguna cosa.
Imatge Imatge

Respon