Puella Magi Madoka Magica, tinc pendent aquest anime desde fa molt temps, es va fer molt famos quan va sortir pero no em convenç el genere mahou shoujo.
El recomanes?
[Joc] Quin anime es?
Regles del fòrum
Aquest fòrum especial és el lloc dels jocs de missatges que es facin dins el fòrum.
Per evitar l'abús amb aquests missatges, aquests no compten pel total de missatges fets.
Aquest fòrum especial és el lloc dels jocs de missatges que es facin dins el fòrum.
Per evitar l'abús amb aquests missatges, aquests no compten pel total de missatges fets.
- Meina
- Totoro
- Dereshishishishishi!
- Entrades: 1098
- Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 313 cops
- Gràcies rebudes: 482 cops
0
1
Correcte
No sé si recomanar-lo o no, simplement, si vols mirar un anime MOLT estrany te'l recomano, o et ve de gust provar alguna cosa nova també, diguem que no és massa ordinari.
Et toca... posa un gif d'una festa
A veure... No és l'anime que sembla que és, a primera vista sembla molt com la màgica Doremi o Sailor Moon, pero quan el començes t'adones que no té res a veure, és una anada d'olla total. No va estar malament apart de que el vaig mirar amb la Hanako i uns quants més en plan anime time, i sempre ajudava a treure unes quantes rises.Shancks ha escrit:El recomanes?
No sé si recomanar-lo o no, simplement, si vols mirar un anime MOLT estrany te'l recomano, o et ve de gust provar alguna cosa nova també, diguem que no és massa ordinari.
Et toca... posa un gif d'una festa

- Skuld
- Calcifer
- Tadaima!
- Entrades: 574
- Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
- Gràcies donades: 69 cops
- Gràcies rebudes: 259 cops
0
1
L'anime és Witch Craft Works? No estic gaire segura perquè encara el tinc a la llista de pendents :)
Shancks ha escrit:El recomanes?
Ja que ha sortit el tema també donaré la meva opinió XD Encara que no t'agradi el gènere, pot ser que aquest anime sí perquè és una desmitificació del mateix. Al principi sembla un magical shoujo normal, però hi ha molts plot twist (sobretot a la tercera peli) amb escenes d'acció força xunges i bastant psicològic. A banda d'això les protagonistes tampoc són les típiques i les relacions són més intenses. El dibuix és particular i la banda sonora és una passada!! A mi em va agradar ^^ No obstant, jo no el definiria com a estrany, sinó que mostra una altra cara de les noies màgiques i en aquest sentit és diferent al que s'ha fet sempre. L'ending és una passada, si te'l mires et faràs una idea de què va la sèrie (si el vols buscar és de Kalafina, es diu Magia).
Au, ja he fet la meva aportació XDDD
Au, ja he fet la meva aportació XDDD

- Shancks
- Moderador
- Yonkou
- Entrades: 1883
- Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 372 cops
- Gràcies rebudes: 507 cops
0
1
Tinc 3 animes pendents, potser despres d'aquest miro els primer capitols, gracies per la vostra opinio :)
Es correcte, es Witch Craft Works, un anime que recomano, llegeixo el manga i estic desitjant que li fasin una 2na temp (es mensual aixi que avança molt lent i trigaran en ferli 2na temp).
Es correcte, es Witch Craft Works, un anime que recomano, llegeixo el manga i estic desitjant que li fasin una 2na temp (es mensual aixi que avança molt lent i trigaran en ferli 2na temp).

- Skuld
- Calcifer
- Tadaima!
- Entrades: 574
- Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
- Gràcies donades: 69 cops
- Gràcies rebudes: 259 cops
0
1
Oks, em toca. No sé si serà molt difícil... (sinó m'ho dieu i ja el canviaré)

En aquest cas recomanaria que miressis com a mínim fins els capítols 3-4 perquè els primers són com una presentació del tema magical girl tradicional i és bastant relaxat.Shancks ha escrit:Tinc 3 animes pendents, potser despres d'aquest miro els primer capitols, gracies per la vostra opinio :)
Skuld l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 abr. 2016, 00:25, en total s’ha editat 1 vegada.