Higurashi No Naku Koro Ni

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Avui us porto un anime gore!!

Higurashi No Naku Koro Ni



Imatge

Títol: Higurashi No Naku Koro Ni
Títol original: ひぐらしのなく頃に (Quan las Cigales Ploren)
Gènere: Drama, Gore, Horror, Misteri, Suspens,
Thriller Psicològic, Tragedia, Comedia
Director: Chiaki Kon
Estudi: Studio DEEN
Temporades: 2 + 4 OVA's (Higurashi no Naku Koro Ni,
Higurashi no Naku Koro Ni Kai + Higurashi no Naku Koro Ni Kai Gaiden Nekogoroshi-hen,
Higurashi no Naku Koro Ni Rei, Higurashi no Naku Koro Ni Kira i
Higurashi no Naku Koro Ni Kaku: Outbreak)
Capítols: 26 + 24
Any: 2006 - 2007

Sinopsis:
Juny del 1983, en Maebara Keiichi és un jove estudiant que pertany a una família de classe mitjana, els quals a la recerca de descans decideixen mudar-se a la petita i apartada vila d'Hinamizawa. Allà, l'aire dels boscos és estrany, misteriós, però en Keiichi aconsegueix sentir-se a gust en aquell lloc que d'alguna manera es veu tan acollidor. També fa algunes amigues en el seu nou col·legi, i amb elles es dedica a les activitats del club que tenen després de classes, majoritàriament practicar jocs d'estratègia i cartes.

Els dies transcorren i el poble sembla tan normal i tranquil com sempre ... fins l'arribada del "Watanagashi", un festival local en què s'agraeix al déu Oyashiro-sama. En Keiichi s'assabenta que des de fa quatre anys en la nit del festival una persona mor i una altra desapareix, com a conseqüència d'una maledicció desfermada per la fúria d'aquest déu. Llavors, el seu món començarà a distorsionar. En Keiichi sent que alguna cosa el vigila d'aprop, que les seves amigues li amaguen secrets, i que la història d'Hinamizawa és encara més tenebrosa i sinistra del que alguna vegada va imaginar. I així, a poc a poc, en Keiichi es veurà involucrat en tots aquests esdeveniments i amb Oyashiro-sama, trobant pistes i dades que semblen conduir cap a una única i pertorbadora veritat.

Imatge

Opinió personal: Hi va haver un temps que em va picar la curiositat sobre animes gore, no n'havia vist cap i volia veure que tal eren, així que li vaig demanar a una amiga meva, que en aquell moment era molt fan del gore i ara és fujoshi a més no poder, més coneguda com a Syoko, que me'n recomanes algun. Com us podeu imaginar entre els animes que em va dir es trobava Higurashi No Naku Koro Ni, i me'l vaig mirar.

Al principi és un anime que lia molt, per que començen a passar coses, i de cop et tornes a trobar al principi. Com si res hagués passat, i aixó lia moltissim, i no és fins a finals de la 1a temporada o per la 2a que no expliquen el perquè passa aixó. Per que no passa només un cop, sino que la llarg del anime va passant.

Higurashi va ser el 1r anime gore, amb el que vaig tenir una mica de fàstig, pero tot i així el vaig continuar mirant per que realment em va agradar molt!

La història en si és complexa i et va explicant mica en mica tots els personatges i per tot el que han viscut fins arribar a on estem.

Nota: 8/10

Imatge
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:27, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Jo també me'l vaig mirar fa temps, però crec que no és tan gore com molta gent creu. A mi em va fascinar la historia (o més que la historia en general... el final). Té un desenvolupament de personatges impressionant i demostra com de flexibles poden ser les persones. Recomano veure les OVAs, n'hi ha un parell de la segona temporada que explica una història bastant bona que presenta (a l'espectador) molts dilemes interessants de resoldre.

Tot i que he de dir que potser la primera temporada fluixeja una mica (perquè et posa en situació), la segona s'ho fa valer.
Avatar de l’usuari
Neusi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 13
Membre des de: 31 oct. 2016, 23:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Ja fa un any que la vaig veure i em va agradar molt. La primera temporada pot sembla fluixa, pero crec que en realitat el que passa és que no saps encara per on va la serie. I el tema gore, crec que tampoc n'hi ha per tant, hi ha potser dos o tres escenes engunioses pero res mes.
El final no t'el esperes!
Un anime molt recomanat!
Avatar de l’usuari
NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Fa força temps que el vaig veure, pero en el seu moment em va agradar molt! Sense dubte es un anime genial, sobretot m'agradava el fet que les noies tingues aquelles cares tan diaboliques alguns moments. Però he de confessar que al començament em sentia una mica frustrada, perquè no entenia que en realitat eren arcs fins que vaig entendre-ho veient la segona temporada, però les OVA no les he vist.
Si podem plorar, també podem riure
Imatge
Respon