Han Solo, a Star Wars Story

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1592
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 450 cops

31 maig 2018, 10:01

Imatge

Han Solo, a Star Wars story

Doncs ahir en sortir de la feina vaig anar a veure aquesta pel·lícula. Dir que, d'entrada, hi anava sense pretensions, de fet, realment una part de mi anava al cinema sabent que la peli seria un poc merda i que no m'agradaria, és a dir, anava per veure-la i rajar. Però em vaig equivocar.

No és una gran pel·lícula, però s'ajusta a la saga Star Wars i en general em va deixar un bon gust de boca. Sí, sí, puc afirmar que em va agradar molt més del que em pensava. De fet, vaig sortir molt satisfeta del cinema, amb la sensació d'haver passat una bona estona. Sí, no és un peliculón, però em va entretenir i m'ho va fer passar bé. Dir també que potser això és perquè ni Rogue One ni l'episodi VIII em van agradar gens, així que potser en comparació la pel·li de Han Solo he trobat que estava bastant bé.

El guió no és res espectacular, però em va deixar satisfeta com a pel·li d'acció, de naus espacials i trets interespacials. Sí, em va agradar bastant. D'entre els actors, em va encantar el Lando i, evidentment, l'Emilia Clarke (confesso que em vaig passar mitja pel·li dient "em sona molt aquesta actriu i no sé qui és...", vaig tardar molt en adonar-me que era la Daenerys) i bé, dir que el Han no em va acabar de convèncer del tot, però que bé, tampoc em va molestar el personatge (tot i que no és dels més carismàtics).

En general: una bona pel·li per passar l'estona, la típica pel·li d'Star Wars que us entretendrà i us farà passar una tarda divertida. No espereu un gran guió. I ara els spoilers.

Text amagat.

Espero que la mireu i puguem comentar-la!! :ilu:

Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 739
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 410 cops
Gràcies rebudes: 214 cops

31 maig 2018, 12:21

Sí, la veritat és que em va agradar també.

Crec que el que dius de la caracterització d'en Han és perquè en Han encara no és (del tot) el Han que coneixem. Explicació dins l'spoiler, perquè són spoilers xD.

Text amagat.

I llavors, quant a la resta de la pel·lícula,

Text amagat.

Però, eh, anau-la a veure ;)
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Respon