El joc inclou elements com oficis, vida diaria, misions secundaries, opcio de comprar i decorar fins a 3 cases propies, etc
Tambe inclou mode multijugador fins a 2 amics dintre la teva partida via internet o area local, fent misions en conjunt per superar monstres que tu sol no podries.

La principal característica d'aquest joc és que, en crear el teu personatge, pots triar una dels 12 oficis que hi ha disponibles. Segons el que escullis les teves missions seran diferents, hauràs de realitzar diferents treballs i aniràs aconseguint unes habilitats o unes altres. D'aquesta manera, si tries ser cuiner per exemple, els teus principals missions seran de recol·lectar matèries primeres per poder preparar plats, però si tries ser mercenari teus missions seran principalment d'acabar amb certs enemics.
Personalment recomano començar amb una Ofici combatent (paladi, mercenari, mag o caçador), es mes entretingut fer la historia principal amb aquestes clases (tambe pots llutar amb un ofici no combatent pero es mes pesat).
L'historia principal no es massa llarga i en 15-20h de joc es pot tenir acabada pero a partir de aqui comença la verdadera aventura amb misions per tot el mon i pujar tots els oficis a Semideu, comprar-te les cases,etc sera una tasca amb moltes misions i exploracio.
Oficis
Hi han 12 oficis disponibles, els cuals es poden intercambiar en quasevol moment.- Paladí - Ofici Combatent
Mercenari - Ofici Combatent
Cocinero - Ofici Artesa
Miner - Ofici recolector
llenyataire - Ofici recolector
Pescador - Ofici recolector
Ferrer - Ofici Artesa
Carpinter - Ofici Artesa
Caçador - Ofici Combatent
Mag - Ofici Combatent
Sastre - Ofici Artesa
Alquimista - Ofici Artesa
Text amagat.

Desafiaments
Hi han tres tipus de desafiamentsMisions(per ofici): Misions per guanyar estelles, cada X estrelles pujes un rang (Principiant, Novell, Aprenent, Versat, Expert, Maestre, Heroi i Semideu/legendari)
Peticions de Mariposea: Misions per guanyar cors (dicha), cada X cors pots comprar una bonificacio nova (poder alquilar o compar diferents montures, una o mes mascotes, ampliar el magatzem o la motxilla, comprar mes productes, etc.)
Misions secundaries: Misions per guanyar EXP, or i alguns productes, bones per pujar de nivell al personatge, acumular ingredients i or.
Personatge
Abans de començar escolleixes el sexe, fisonomia, nom i ofici inciar del personatge.El personatge a mes de pujar el rang dels oficis te un nivell individual (com el WoW xDD), cada nivell que pujis obtindras 2 punts d'estat que podras repartir segons convingui al teu ofici (Força, Vitalitat, Inteligencia, Concentracio, Destresa i Sort)
En el meu cas com a mag es necesita sobretot Inteligencia i Concentracio amb una mica de Sort per fer Atacs Critics.
Mapa
El continent Riveria conte 3 paisos-ciutats: Castolia, Portopolis i Terramago on el protagonista pot tenir una casa a cada lloc.Al igual que a tots els RPG, a mesura que t'allunyes de les ciutats i avança l'historia cada zona te monstres mes dificils de mantar.
Text amagat.

Crec que amb aixo ja n'hi ha prou, qualsevol dubte pregunteu-lo!!