Dragon Ball Super [SPOILERS!]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Text amagat.
surreak ha escrit:Per cert, sabem quants anys han passat des del moment en què estan fins al futur on hi ha en Black? Així potser podríem calcular, també...
En Trunks del futur té 17 anys quan arriba al present per derrotar a en Freezer i d'avisar que apareixeran els androides, en cèl·lula i tota la pesca. Pel que he llegit, quan torna al seu futur te 22 anys, el que no sé és si és que han passat 5 anys o 4, ja que va estar un dia (un any) a la Sala de l'Esperit del Temps. Ja faré una cronologia un dia... Pel que fa al Trunks del futur que apareix a DBS segons la wikia té 31 anys, per tant uns 20 anys aproximadament més que el petit Trunks del futur, però això no vol dir que tot el que ha viscut en Trunks del futur ho hagin de viure els del present, doncs ja s'explica que els futurs uns no tenen a veure res amb els altres doncs es creen segons a cada viatge en el temps que es produeix, força enrevessat però típic de les novel·les de ciència-ficció.

Això de Dragon Ball Super dóna molt més de què parlar del que semblava en un principi, m'agrada especular, buscar informació i tal sobre la sèrie que sens dubte m'ha acompanyat sempre en tota la meva vida i des de la infantesa, literalment ja que vaig néixer en el mateix any que la sèrie ho va fer allí al Japó i el 15 de febrer del 1990 va arribar a la Televisió de Catalunya, només tenia jo 5 anys i vaig veure des del primer capítol sense parar, seguint-la amb un entusiasme fora de sèrie fent que col·leccionés totes les col·leccions de cromos i cartes possibles (menys les que van començar a sortir a partir dels 2000), pòsters, figuretes i altres coses de la sèrie, per desgràcia he perdut molt d'aquest material pel camí però de mica en mica l'aniré recuperant.
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

surreak ha escrit:@Minatoni , pensa que d'alguna manera havien de maquillar l'excessiva facilitat amb què el poden fer Déu. Això sí que és una patillada. Ara resulta que per aconseguir tenir el major poder possible, el de Déu, n'hi ha prou amb jugant al corro de la patata en família. Crec que es podien haver currat una miqueta més aquesta part. Lo de fer servir l'energia de la Pan que encara és al ventre de la mare és un gir romàntic i "inesperat" davant el problema de no ser suficients. A mi em grinyola massa lo altre com perquè lo de la Pan em sembli malament.
Sí, trob que tens raó. Evidentment, el corro de les patates és una gran idiotesa, i lo de na Pan és només la punteta.

Per cert, molt fan del Kaio vell amb les revistes eròtiques xD

Edito:

Sí, és Dragon Ball GT i tal, ja ho sé, però...

Imatge

Familiar?
Imatge
Text amagat.
Imatge
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Hahaha, no recordava aquesta escena de GT. També té tela, també... Com has trobat la imatge? Rotllana Bola de Drac?
Lo de familiar és una sobregeneralització. Hauria hagut de dir racial.

@Shiroyama
Text amagat.
31 anys el Trunks del futur? Mare meva, si és així, porto un cacau d'edats que ja no sé on agafar-me...
Imatge Imatge Imatge
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
0
1

Minatoni ha escrit:Sí, és Dragon Ball GT i tal, ja ho sé, però...

Imatge

Familiar?
Aquesta imatge que no recordava em confirma un cop més la teoria que tinc sobre Toriyama i el seu "odi" per GT o intent per a fer que quedi del tot desacreditat.
  1. Per començar, jo crec que ha fet que en Pilaf i companyia siguin petits per burlar-se de l'inici de GT on aquest és qui demana que en Goku sigui petit. Digues-li burla o "guinyo" però allà està.
  2. Després crea una presumpta relació Trunks-Mai per evitar la Trunks-Pan, potser li agradava la idea però com està a GT, doncs fora.
  3. Per evitar com sigui que els Sayans es converteixin en pantera rosa (SSJ4) en Toriyama s'inventa el Super Sayan God i en Super Sayan Blue.
  4. I no descarto que el Super Sayan Rosé sigui per riure-se'n de la pantera rosa...
Segurament hi ha més referències, de fet m'estan explicant una que apareix en el manga només i és sobre el soroll d'un ocell, quan me'l llegeixi ho podré dir...

De fet, crec que tot DBS està ple d'homenatges, referències i autocrítica o burla d'ell mateix provinents d'anteriors sagues, de GT per descomptat i d'altres homenatges a altres mangas o animes, de fet sempre ho feia això, constants referències a comtes, pel·lícules de ciencia-ficció, etc. M'agradaria també fer un recull de tot això perquè pot ser força curiós.
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
0
1

El que no sé segur és si realment ell és l'autor únic de Super. Els de la Toei no hi han ficat el nas?
Imatge Imatge Imatge
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
0
1

surreak ha escrit:El que no sé segur és si realment ell és l'autor únic de Super. Els de la Toei no hi han ficat el nas?
Akira Toriyama només escriu un plot, línies generals de que vol que vagi passant, posant els detalls que vol que apareguin i tal, tan per el cómic com per l'anime. Despés tant l'estudi d'animació com en Toyotaro pel que fa el manga fan el que els convé a cadascú.
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
0
1

Ja he vist l'últim capítol emès de DBS, és a dir que ja he vist a en Son Gohan lluitar més o menys en serio. Com diria un amic meu i no li falta gens de raó: "A en Son Gohan li falta passar una setmana dins la Sala de l'Esperit del Temps..." Doncs si, 7 anys d'entrenament intensiu no li aniria malament tot i que déu ni do com se n'han sortit d'un problema de visió, i això que no podia sentir el ki de l'adversari.

En Gohan ha fet servir una tècnica que jo batejaré com el ratpenat de ki, tal qual, doncs a través de l'expansió del seu ki, que el feia rebotar contra l'adversari podia localitzar-lo; com els ratpenats fan amb el so, fer-lo rebotar per detectar els obstacles. Com a mínim això he pogut entendre de les explicacions que han donat de com localitzava el seu rival un cop aquest s'ha posat a volar per a no fer soroll.

Per últim comentar una cosa. Han parlat que l'univers 9 i l'univers 7 són els que tenen la mitjana més baixa de força però és clar, estem parlant d'una mitjana, és a dir: que l'univers 7 podria tenir el guerrer més poderós de tots els universos però si és l'únic que és tan poderós doncs el seu univers tindrà una mitja horrorosa. És a dir, potser l'univers 7 té 10 guerrers excepcionals, que són millors que els dels altres universos, perquè ens entenguem poso un exemple amb les notes d'una classe.
Hi ha dues classes de 100 alumnes cada una, una té una mitja de 1.9 i l'altre de 8. Per què si s'enfronten els deu millors de cada classe, guanyarà la que té pitjor mitja? Doncs perquè en la classe que té una mitja de 8 tots els alumnes treuen 8 en els seus exàmens mentre que en la que té una mitja de 1.9 tots els alumnes treuen sempre un 1 excepte 10 d'ells que treuen sempre un 10. S'entén?
Això explica el perquè estic tranquil davant aquest torneig, sé que serà difícil però el poder d'en Goku i en Vegeta està tocant al dels déus, ja ho ha dit en Beerus més d'un cop.

Segurament no feia falta tant exemple del que he explicat de les mitjanes dels universos, segur que tothom ja ho tenia clar però així també em queda clar per a mi xD
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
0
1

El pobre Son Gohan està molt desmillorat des de la seva època de glòria, però no ho ha fet malament. L'únic que trobo és que en aquesta sèrie el fan com molt infantil i poca cosa. M'agradava a la saga d'en buu, que se'l veia molt segur d'ell mateix. El combat no ha estat malament. Gràcies a la teva interpretació, @Shiroyama, allò que vas dir que un cop de Super equival a un super cop de Z, ara veig els combats d'una altra manera. M'ha anat bé per relativitzar.

El tema de la puntuació dels universos, tens raó en el que dius, els números poden ser enganyosos. I per cert, no trobeu que el pitjor univers hauria de ser el 6 i no el 9? Si a l'altre torneig entre el 6 i el 7 hi havia els millors guerrers i van perdre contra el 7 (i la veritat és que a part d'en Hit, els altres no em van semblar gaire temibles), com és que en aquesta classificació no estan per sota del 7?
Imatge Imatge Imatge
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
0
1

A mi també em va sorprendre que l'univers 6 estigués millor puntuat que l'univers 7, sobretot després de l'anterior torneig però potser li passa justament el que explicava, que potser tots són de forces similars a les que es van presentar en el primer torneig mentre que la Terra, si té una mitja tan baixa, és degut a la superpoblació de la terra per humans normals i corrents.

Si ens fixem, sempre que mostren un planeta, sigui quin sigui i de l'univers que sigui, qualsevol habitant sempre és millor que un humà, en canvi a l'univers 7, a la terra només tenim que gent comuna, que això fa baixar la mitjana moltíssim. Bé jo ho veig així sinó, no m'ho explico...
Ashler
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 01 març 2017, 07:49
0
1
Gràcies rebudes: 3 cops

Hola a tothom,

Jo també m'enganxat amb il·lusió a BDS i ara amb renovades ganes amb el torneig dels universos (universos paral·lels, viatges en el temps junt amb les interpretacions de mitologies clàssiques sempre han sigut un dels meus temes preferits). Espero comentar sovint en aquest fil que m'ha recomanat en Shiroyama.

Després del visionament de l'últim capítol. Només comentar que en Son Gohan no ha utilitzat el seu estat místic en el que no li feia falta cap transformació de superguerrer i tot i així era més fort que un superguerrer 3. A menys que aquest estat "ratpenat" que comentat en Shiroyama sigui degut a aquesta habilitat i hagi pogut combinar-la amb l'estat de superguerrer 1 o 2. Que en penseu?
Respon