Text amagat.
En Trunks del futur té 17 anys quan arriba al present per derrotar a en Freezer i d'avisar que apareixeran els androides, en cèl·lula i tota la pesca. Pel que he llegit, quan torna al seu futur te 22 anys, el que no sé és si és que han passat 5 anys o 4, ja que va estar un dia (un any) a la Sala de l'Esperit del Temps. Ja faré una cronologia un dia... Pel que fa al Trunks del futur que apareix a DBS segons la wikia té 31 anys, per tant uns 20 anys aproximadament més que el petit Trunks del futur, però això no vol dir que tot el que ha viscut en Trunks del futur ho hagin de viure els del present, doncs ja s'explica que els futurs uns no tenen a veure res amb els altres doncs es creen segons a cada viatge en el temps que es produeix, força enrevessat però típic de les novel·les de ciència-ficció.surreak ha escrit:Per cert, sabem quants anys han passat des del moment en què estan fins al futur on hi ha en Black? Així potser podríem calcular, també...
Això de Dragon Ball Super dóna molt més de què parlar del que semblava en un principi, m'agrada especular, buscar informació i tal sobre la sèrie que sens dubte m'ha acompanyat sempre en tota la meva vida i des de la infantesa, literalment ja que vaig néixer en el mateix any que la sèrie ho va fer allí al Japó i el 15 de febrer del 1990 va arribar a la Televisió de Catalunya, només tenia jo 5 anys i vaig veure des del primer capítol sense parar, seguint-la amb un entusiasme fora de sèrie fent que col·leccionés totes les col·leccions de cromos i cartes possibles (menys les que van començar a sortir a partir dels 2000), pòsters, figuretes i altres coses de la sèrie, per desgràcia he perdut molt d'aquest material pel camí però de mica en mica l'aniré recuperant.