Fa uns dies vaig anar a la botiga china/japonesa del costat del Norma per veure si podia fer-me amb algun dels ramens que vaig veure en aquells videos, i EN VAIG TROBAR! Aixi que he pensat de fer una review jo mateixa, a veure si el HYPE que generaven aquells videos i el que deien era real o clickbait.Per asegurar-nos que el ramen que busquem será semblant a un ICHIRAN, haurem d'asegurarnos que els fideus siguin llisos i prims, i que sigui ''Tonkotsu flavor''. Mentre tinguem aixo assegurat, us juro que no tenen res a veure amb els de sobre rancis. El que faig jo, també, es tirarli un rajolí de salsa de soja i mig all(o sencer) rallat i barrejar-ho bé. (PQ ES COM HO FAN ALLA)
Nissin Demae Iccho Black Garlic Oil Pork Tonkotsu Flavour Ramen

Tenen gust del que s'espera que tingui un paquet de 80 centims i fideus rinxolats, peró un 5% mes bó. L'oli li dona gustet nais, pero el caldo no es gens espés i els fideus estan asquerosos com sempre. Però si tho curres i li llençes mes coses pot quedar molt bó.
Text amagat.

Itsuki Kumamoto mokkosu Ramen tonkotsu

2,50 oros per unitat. One serving. BONISSIMS, he anat a varis ramens de barcelona i dic amb total sinceritat que és exactament el que et serveixen (NO ES UN YA HIRO, pero si igual que els altres, potser una mica millor perque li he llençat el que us deia adalt). Tampoc us espereu un ichiran, pero collons dels rinxolats a aquets la diferencia es abismal. El caldo es espeset (també dependrá de quanta aigua li llençis) i els fideus una putissima delicia. En la imatge no s'aprecia pero el caldo no era tan aigualit, era mes potentoso. El tonkotsu era una pasta, no pols.
Text amagat.

Hikari Miso restaurant style Ramen tonkotsu taste

2,50 oros per unitat. DOS servingS. Els trobo mes bonisisissisims que els itsuki. Opinio: el mateix que he dit en els itsu, pero a sobre EN VENEN DOS!!!! AIXI QUE DEFINITIVAMENT AQUEST ES EL MILLOR DE TOTS. El tonkotsu venia en pols AMB UNA MENA DE TROPEZONES(?) que han deixat el caldo espés i preciós.
Text amagat.

Vosaltres heu tastat bons ramens instantanis??? QUINS?