Tens raó, no hi pensava en els Vizards!!
La Hiyori i els altres es varen haver de vestir de shinigamis i de moment encara no han fet res de res i hi ha alguns Vizards dels quals no coneixem encara els seus poders (la Mashiro, el Hachi...)
De fet, em vaig oblidar també algunes coses com ara el
Grimmjow, que en teoria també hauria de fer alguna cosa.
Després també hi ha les coses que es quedaran en misteri per sempre, com ara
qui són el Jinta i l'Ururu (a la batalla contra els Arrancars abans que arribessin a Karakura la Ururu va lluitar contra no recordo quin Arrancar i es va donar a entendre que molt humana no era, tot i que després a la saga dels Fullbringers creix...), si la
Karin al final és una shinigami o no ho és (també a la saga dels fullbringers es va insinuar que tenia molt poder espiritual però al final va quedar en res) i també no sé com em puc haver oblidat del
Bankai de l'Aizen... xDDD
Altra de les coses que crec que no resoldrà és la
zanpakuto de la Yoruichi, suposo que ja ho explicarà a alguna entrevista posteriorment, em dóna la sensació que a la Yoruichi ja li va donar el seu moment i amb això s'ha quedat.
EDITO:
He trobat aquest informació a facebook que, en teoria, està contrastat ja que surt al darrer volum (el que té el Renji de portada) de Bleach on s'anuncia que el tom 74 serà el darrer. Us deixo imatge i copio el que han posat.
*BREAKING NEWS*
[CONFIRMED]
Manga will be end in 5 chapters. We have left one month to read weekly Bleach manga. 4 August 2016 is the last chapter date. Read below for more information.
Bleach Volume 74 (out 4 September 2016) will be the last.
Bleach "The Last / Final Volume 74"
Volume 73 released today. We are on Volume 74 now.
Bleach Volume 73 (Renji Abarai):
664. "The Gift"
665. "The Princess Dissection"
666. "Empty, Puppet, Hollow"
667. "Bigger, Louder, Stronger"
668. "Bigger, Faster, Stronger"
669. "Blade II"
670. "The Perfect Crimson"
671. "The Perfect Crimson 2"
672. "Son of Darkness"
673. "Father"
674. Father 2
***Bleach Volume 74***
675. Blood for My Bone
676. Horn of Salvation
677. Horn Of Salvation 2
678. The Future Black
679. The End
*THE REMAINING 5 CHAPTERS*
680. The End 2 (30 June 2016) <<< Last Week
681. *TITLE* (7 July 2016)
682. *TITLE* (14 July 2016)
683. *TITLE* (21 July 2016)
684. *TITLE* (28 July 2016)
685. *TITLE* (4 August 2016
^^^
Bleach Chapter 685 is Last Chapter & Extra One Chapter for Last Volume 74 (Each volume have 10 chapters only)