Bleach - final del manga

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

18 ago. 2016, 17:02

Últim capítol
Text amagat.
Imatge Imatge

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Repte d'anime 2019
Difícil
13 / 54
Entrades: 316
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

18 ago. 2016, 17:38

Atenció, aquesta opinió s'ha escrit per ser llegida amb un to irònic però amb pics d'estupor i indignació controlats. Prego que em deixeu anar tot el que porto a dins després de 3 anys de saga final interminable. Si us plau no deixeu que aquest post ús canvi la meva perspectiva com a persona.

Text amagat.

Imatge
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2005
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 227 cops
Gràcies rebudes: 653 cops

18 ago. 2016, 18:56

Sou uns haters a mi el capítol final m'ha agradat, el que no m'ha agradat, com bé ha dit l'Skuld és la puta saga final on ha deixat moltíssimes coses sense explicar i en general la gestió dels capítols i de l'argument ha estat més que deficient.

A mi al capítol final m'ha faltat Don Kanonji a saco. Però a full. Joder, jo m'esperava que fos el nou rei espiritual i al final no ha fet res de res. T'enyorarem Don Kanonji, sempre estaràs al nostre cor. BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

I res, els fills molt monus, s'ha de dir però el pentinat de l'Ichigo és com horrible a saco. A més, dir que que el Chad surti per la tele és molt random i molt catxondo.

En general el que us he dit, a mi el capítol final m'ha agradat, però no m'ha agradat les dues darreres sagues. El que diu l'Skuld, Bleach hauria d'haver acabat amb l'Aizen. Per twitter he llegit molt, molt de hate per culpa de l'Ichirukisme i aquestes merdes que a mi, personalment, me la pelen molt però que es veu que hi ha molta gent que es llegeix Bleach pensant que és un shojo i estan decebuts quan de tota la puta vida d'aquest puto manga se sabia que el Renji estava colat per la Rukia i que l'Orihime perdia el cul per l'Ichigo. No sé per què ha sorprès tant aquest final, la veritat, no sé, expliqueu-me on està la sorpresa.

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

26 ago. 2016, 20:25

Bé, fa una setmana que no tenim bleach i avuí he recordat que no l'havia comentat xD

Tenint en compte totes les circumstàncies i les presses, li poso un 5. La saga ha tingut pocs moments memorables i, sincerament, Tite ha destrossat la seva obra. Però amb el darrer episodi ha posat les quatre coses que quedaven a lloc i el fet d'acabar amb una shinigami entrant a l'habitació d'un nen de cabell taronja ha tocat una mica la fibra melancòlica.

Es troba a faltar no llegir bleach i no sembla encara que ja s'hagi acabat xD Potser algun dia ens podríem entretenir a reescriure el final o a criticar la vida de shinigami, o mirar algun episodi i posar-nos a pensar en el passat com uns iaius...

PD: El chad semblava el kyoraku xD
PD2: On és la Yoruichi? :plorar: Nel, Grimmjow, Isshin, Ryuken, Urahara? Manolo?
PD3: Quan he vist Aizen-sama pensava que s'havia quedat amb el trono de hierro del rei espiritual, però es veu que està tancat altre cop :(
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2005
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 227 cops
Gràcies rebudes: 653 cops

27 ago. 2016, 00:28

L'únic que hem de fer és ignorar la saga final. Si la ignorem acaba bé (amb molts Bankais per mostrar) però bé. Tanmateix, així com els ha mostrat de malament i sense emoció, els podria haver tret tots a la batalla de Kamakura i s'hauria acabat la cosa d'una manera xula, amb una bona lluita final, amb el Saigo No Getsuga Tensho que molava un punyao (no com el darrer Bankai de l'Ichigo que et folia una úlcera de lleig que era).

No sé, jo dubtes també en tinc molts, però el que em preocupa més és qui és el nou rei espiritual. El jefe de la Divisió Zero? No sé, i els Arrancars què tal i què va passar amb la Haribel? Què en pensa l'Ishida ara que és el darrer Quincy? Per què el seu pare que està tan bo no ha fet res? El Bankai del Hirako em feia moltes ganes de veure també i veure els poders del Haschwalth... Bah, no sé, tanmateix tampoc cal que ens lamentem perquè ja s'ha acabat, perquè amb el final que ha tingut, bé podria haver acabat feia un any...

Kaito
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
It's a show time
Entrades: 44
Membre des de: 07 oct. 2015, 13:48
Gràcies donades: 7 cops
Gràcies rebudes: 8 cops

27 set. 2016, 11:23

(Vaig tard, gomen)

Quina asquerositat més gran!!!! S'ha petat completament lo seu treball de 15 anys!!!!

Vist lo vist, i a menys que ho arregli d'alguna manera, faré veure que els 10 anys més tard venen després de la lluita contra l'Aizen, si molt m'apures compro fins al final de la saga dels fullbringers.

Finalment us deixo una parida que he trobat pel vast món de youtube.

Text amagat.
Imatge

Respon