Avengers: Endgame

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

03 abr. 2019, 18:03

Avengers: Endgame

Ahir van sortir les entrades a la venta i avui he mirat de comprar-les a la sala iSens(la sala gran de la meva ciutat) pero a sigut imposible, ni 24h despres tot ple de dalt a baix. Ja les tinc agafades en un altre sala pero en fi, no sera exactament el mateix en qualitat de so/imatge.
Text amagat.

No necesita presentacions, l'ultima pelicula dels Venjadors de Marvel (i a mes de veritat ja que han confirmat la mort d'alguns dels protagonistes, evidentment no l'ultima de Marvel en si) que ja ha fet taquilla sense haver estrenat.

25 d'Abril al cinema

Sinopsis:

Text amagat.
Imatge

cosarara
Porco Rosso
Porco Rosso
...
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 155
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 64 cops

02 maig 2019, 21:36

Així d'entrada, no sóc gaire fan de la saga dels venjadors. Són massa personatges. La gent dels Guardians de la Galàxia em cauen bé, l'Iron Man té la seva conya i l'spidey és un amor. En Thor i el Capità Amèrica em són força igual. La resta marquen un 0.5/10 a la meva escala d'interès. Infinity War em va semblar una collonada.
Text amagat.

Endgame, però, em va agradar. Una mica llarga, sí, però ben organitzada, conclusiva, gairebé del tot coherent, i amb un humor que va funcionar. Tot i que erem a la 1a fila del cine (mai més!), la vaig gaudir.

Ara sí, el Plot Hole:
Text amagat.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
25 / 36
Entrades: 1083
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 645 cops
Gràcies rebudes: 285 cops

04 maig 2019, 23:53

Jo no l'he vist, però he trobat aquest gràfic que explica quines pel·lícules (i sèries) s'han de veure (i en quin ordre).

Què en pensau? Les heu vist totes? I les sèries? Crec que ja vam xerrar d'això amb la darrera pel·lícula l'any passat i encara no he vist res... Quin paaaaal...
Imatge
Text amagat.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

05 maig 2019, 15:02

Sip, les he vist totes, tot i que Marvel Daredevil o Jessica Jones no fan falta realment, amb les pelicules + Agents of Shield i Agent Carter es suficient per la trama principal del MCU

No he comentat res pero obviament vaig anar a veure-la el dia 26 d'Abril i em va molar molt.

Spoilers de la peli:
Text amagat.
Imatge

Respon