Arte [Anime de temporada]

Respon
manolini
Col·laborador
Col·laborador
YELLOW TEAM
Entrades: 489
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 249 cops
Gràcies rebudes: 225 cops

05 abr. 2020, 00:44

ARTE

Imatge
Episodis: Segurament 12
Estudi: Seven Arcs
Genere: Slice of Life, Historical, Drama, Romance, Seinen, ART
Ve d'un manga: Sí.

Sinopsi

L'Arte va néixer en una família aristocràtica a Florència durant l'època del Renaixement del segle XVI. Al ser noia, és impensable que pugui convertir-se en artista. Impulsada pel seu amor a l'art, L'Arte està disposada a deixar de banda el seu estil de vida aristocràtic per convertir-se en una.

Imatge

OP I EN

Text amagat.

M'ENCANTA MOLTISSIM. Aquest anime te com tots els conceptes que m'agraden en les histories, aixi que JO ENCANTADISSIMA DE LA VIDA!!!!!!!!!!!!!!!!! I t'expliquen COSES D'ART, OSEA QUE MES VOLS? Tot es perfecte, espero que no decaigui i si te fanservice, que sigui fanservice dE COSES ARTISTIQUES!!!!
No es un anime épic, diguem, amb una historia bonissima, pero els personatjes , l'animacio i la tematica magraden aixi que segurament el seguire fins el final <3 <3 <3 <3
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2020
Categoria Plata
7 / 16
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
3 / 12
Entrades: 628
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

08 abr. 2020, 12:23

És preciós! He decidit veure el primer capítol, ja que m'encanta la Firenze del Renaixement i no m'ha decebut. A més una noia que va contra la seva familia i el seu status per poder valer-se per si mateixa? COMPRO

Encara no sé per on anirà la trama ni res però ja estic enamorada de l'Arte. Espero que puguem gaudir de molts paisatges de Firenze versió anime.
Imatge

El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 169
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 111 cops
Gràcies rebudes: 70 cops

09 abr. 2020, 09:17

Mmmh...
Us dessitjo la gaudiu.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Respon