Anime Tardor 2021

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!

Doncs ja es quasibe aqui la seguent temporada i toca obrir-li un espai al forum. Es una temporada força light pero no per aixo dolenta.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Fall-2021
https://www.livechart.me/fall-2021/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2021/fall
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veura el @Shancks :

Segones temprades
- Mushoku Tensei 2 --> L'animacio de la primera temporada va ser brutal, espero que la mantinguin a la segona.
- Date A Live IV --> La 4rta temporada despres de 4 o 5 anys de l'ultima, no es una gran historia pero m'agrada.
- 86 2nd Season --> La primera temporada es de la Primavera, les batalles amb Mechas molen força.
-World Trigger 3 --> Ja era hora, la batalla final de clasificacio i l'expedicio son a tocar ja.
- Isekai Shokudou 2 -->Anime relaxat d'un restaurant que obre per monstres d'un altre dimensio, nice.

Nous:
-Platinum End --> Vaig dopejar el manga, no em va atrapar gens, es dels autors de Death Note, espero que l'anime m'ho faciliti mes.
- Sekai Saikou no Ansatsusha --> Aquest Isekai el recomano, el rere fons del assessinat,etc esta super ben plantejat al manga.
- Shin no Nakama ja Nai to Yuusha no Party --> El manga es fluixet, realment es la vida d'un ex-aventurer expulsat del grup del heroi de turn sense massa accio realment.
-Saihate no Paladin --> Un altre manga que segueixo, no es dolent pero la premisa tampoc es res de nou.
-takt op.Destiny --> No tinc NI IDEA que que collons es aixo pero els creadors son MAPPA i Madhouse, l'animacio de batalla es brutal = aixo promet sigui el que sigui. @Grimmy

De moment aixo es tot, ja veurem quan començi la temporada que entra i que surt de la llista.

Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Sincerament no hi ha CAP anime nou que conegui o em cridi molt l'atenció. xD

Si algun d'aquests amagats bons peta, ja me n'adonaré i el posaré a la llista (eterna) d'espera lol
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, de tot això, n'hi ha algun que voldríeu seguir tots plegats? La idea seria comentar-ho setmana a setmana, així com hem fet altres vegades. Proposeu coses.

Per altra banda, una vegada més, necessitem una imatge per posar al menú lateral tipus això.

Imatge

Teniu a mà cap imatge d'algun anime que ho hagi de petar que pugui encaixar aquí? -- Ja la retallaré, evidentment!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 30 ago. 2021, 18:00 Ei, de tot això, n'hi ha algun que voldríeu seguir tots plegats? La idea seria comentar-ho setmana a setmana, així com hem fet altres vegades. Proposeu coses.

Per altra banda, una vegada més, necessitem una imatge per posar al menú lateral tipus això.

Imatge

Teniu a mà cap imatge d'algun anime que ho hagi de petar que pugui encaixar aquí? -- Ja la retallaré, evidentment!
Platinum End
https://images.app.goo.gl/F4Guj5noX9BX54466

No sé si ho petarà(ja he donat la meva opinió abans) però que famós serà segur tenint en compte que els seus autors són els de death note, a Twitter s'en parlara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs jo aquesta temporada miraré aquests dos: Blue Period i Platinium End. :cheers:

I vist així per sobre em criden l'atenció el de Mieruko-chan, Komi san i també una miqueta el de Senpai ga Urusai i el de "Deji" meets girl, que sembla que té un estil artístic molt guai.

Dit això, jo en principi m'esperaré a què acabi la temporada, que si els miro setmanalment potser els acabo "droopejant". I ja veuré per els comentaris quins valen més la pena.

Però si en decidiu mirar un tots plegats segurament m'hi apunto :hippie:

PD: He vist que surt Kimetsu no Yaiba per allà a la imatge que heu penjat. Aquest quan surti sí que el miraré, però no posa data ni res, algú en sap algo?
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Nomes em crida l'atenció aquest

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No entenc com podeu dir que no hi ha res aquesta season, jo si o si em miraré:

- Platinum End
- Stone Ocean
- KImetsu no Yaiba
- Komi-san

La resta doncs aniré veient que comenta la gent i s'hi hi ha algo interessant li donaré un cop d'ull.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Jo em quedo una miqueta igual així que faré cas del que aneu veient, també tinc moltes sèries per veure antigues així que sobre la marxa :scared:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep, jo sí que veuré Kimetsu no Yaiba i Stone Ocean, però veig que no han estat incloses a moltes d'aquestes llistes com a "anime de tardor", no? Ara veig que comencen a sortir a algunes d'aquestes llistes, però veig que encara no tenen data d'estrena.

Bé, independentment d'això, si voleu que anem comentant-ne alguna, estaria bé posar-nos d'acord!

Entenc que tots mirarem Kimetsu, però voleu que tamé anem comentant Platinum End?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

De moment, la temporada ha començat bé a nivell Ecchi.

Komi-san Millor Anime De La Temporada.

Només he vist unes quantes estrenes però em costa pensar que aparegui un de millor.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon