Anime Primavera 2020

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona nit Tadaima!!!

Doncs aqui tenim a tocar una nova temporada d'anime, i he de dir perque sino exploto :lol: , que no te molt bona pinta....

Sense mes dilacio, aqui teniu l'informacio!

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Spring-2020
https://www.livechart.me/spring-2020/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2020/spring
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- OreGairu 3 --> Potser dels pocs animes que no se que esperar, la 1ra temp es bona, la 2na tot el contrari.
- Kaguya-sama wa Kokurasetai 2 --> La primera temporada em va agradar força, espero que em rigui el mateix o gairebe amb la segona.
- Sword Art Online 3.2 --> Per fi es veura el final de la batalla d'Underworld entre els jugadors Americans/demons vs Japonesos/humans.
-Shokugeki no Souma 5 --> Si no es la ultima, poc li falta, que el manga esta finalitzat. Vull Soma x Erina pero ja!!!!

Nous:
- Kami no Tou (Tower Of God) --> ULTRA-MEGA RECOMANABLE, el Manwha del que esta inspirat mola moltisim @Minatoni @Grimmy
- Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta... --> Estic llegint el manga, es força divertit.
- Hachi-nan tte, Sore wa Nai deshou! --> Estic llegint el manga, es força entretingut. El prota esta Overpower xDD Es un Isekai aviso xDDD

Posibles:
- Gleipnir --> Vaig començar el manga pero el vaig abandona, tampoc es res del altre món.
- Shachou, Battle no Jikan Desu! --> No en conec res pero la sinopsis i el trailer semblen minimament interesants, ja veurem de que tracta.

I de moment aixo es tot per desgracia... 9 animes nomes tinc a la meva llista, quina merda....



Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Tower of God: Tinc el manga a mig acabar, el vaig deixar per prioritzar altres coses. La veritat és que em va enganxar molt al ser diferent a qualsevol altre cosa vista, tot i la falta de tècnica en el dibuix de l'autor al principi. Si l'animen bé pot ser sortir algo MOLT bo.

SAO 3.2: Bé em veuré primer l'anterior que la vaig deixar per mirar-la de cop al final i no sé si amb aquesta també faré el mateix.

Shokugeki no Soma 5: Segurament l'aniré seguint setmanalment, llàstima que tothom digui que és un merda just ara que ha d'acabar.

OreGairu 3: Em va agradar més la primera temporada. Tot i que son menjades d'olla del prota que a vegades no entenia em va acabar agradant per una banda. Però admeto que va ser un anime raro de veure. xD

Fruits Basket 2: Em costarà. Si no la veig setmanalment crec que no la veuré mai.

Digimon Adventure: A veure si fan un bon remake. Tot i això aquestes coses acostumen a ser un fracàs, al trair la nostalgia de tothom. Una part molt important és conservar les melodies i fer-ne un remake, en comptes de canviar-les per unes altres que no ens diuen res.

Per ara tinc aquestes. Son més de les que imaginava en un primer moment, però algunes com dic no les faré setmanalment. Si n'hi ha alguna altra que despunta, que no conec, ho sabré passat un temps, després de veure el que diu la gent.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

D'entrada em sembla duríssim... No hi veig gaire varietat, ni res que em crei unes ganes terribles perquè comenci la temporada. Espero que no sigui decebedora com l'actual.

Quasi segur que veuré, però no se sap perquè sóc volàtil i canvio molt d'opinió:

-Kaguya-sama 2: Encara no he acabat la primera temporada (estamos trabajando en ellou) però m'està agradant i la segona és obligatòria, el Shirogane bé s'ho mereix i la nostra estimada vicepresidenta i el seu ball sensualós.

-Shokugeki no Soma 5: amb un poquet de hype, però no gaire, tot i que la temporada anterior va acabar molt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. I res, espero que ara es posi interessant la cosa, però després d'haver aconseguit el control dels consellers, poca emoció pot tenir la vida.

-Kami no Tou: L'animació té bona pinta, l'argument no me mata, però li donaré l'oportunitat.

-Yesterday no Utatte: Va d'universitaris i de vida depressiva, és d'aquestes que em fa ganes i que segur que després ni la començaré (per què sóc així?)

-Kakushigoto: L'autor és el que va fer Zetsubou Sayonara Sensei, per tant mareix l'oportunitat i el seiyuu prota és el Hiroshi Kamiya. Pot ser nice.

-Gal to Kyouryuu: Una gal que viu amb un dinosaure. Què més puc demanar?

-Idolish7 2: És la que més ganes i il·lusió em fa aquesta temporada... Segona temporada, la primera em va encantar, a veure la segona.



-Digimon Adventure: Aquesta no sé què fer. És a dir, em fa ganes veure-la, però tinc molts bons records de l'original i ja se sap, els remake solen ser puta merda, així que no sé què fer. Vosaltres què en penseu? La mirareu?
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

No sé què dir-vos. A mi no em sembla una mala temporada.
A continuació us diré què miraré jo.
SEGUR QUE MIRO:
- Sword Art Online (les últimes temporades són genials)
- FRUITS BASKET (HYPE!)
- Shokugeki no Souma
- Otome Game no Hametsu Flag shika nai akuyaku reijou ni tensei shiteshimatta (Això és perquè sóc fan dels isekais però és que el manga és molt graciós)
- Idolish7 (m'havia mirat el primer i està guai, també perquè té joc de mòbil)
- Shironeko project (també perquè el joc és guai)
POTSER:
- Tower of God (havia llegit part del manhwa però no sé si tinc ganes de tornar-me a ficar en la història)
- Segurament algun Isekai més...
- Tsugumomo
- Gleipnir
(aquests dos últims havia llegit els manga i tenen bones històries!)
PEL·LIS QUE SEGUR QUE MIRO:
- La de Given
- Majo wo minarai sagashite (la nova de Doremi!)
PEL·LIS QUE POTSER MIRO:
- La de Digimon
- Omoi, omoware, furi, furare

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Per part meva,
  • Tower of God. Té bona pinta.
  • Kaguya-sama 2. Com diu n'@UkiHana, ara hem començat la primera part i ens està agradant prou.
  • Yesterday no Uttate. Un anime de gent adulta? A la fi. Només per això ja val la pena. M'estic fent vell...
  • Kakushigoto. No té mala pinta, no?
  • Gal to Kyoryu. No crec que sigui bo. Però ho provarem.
  • Digimon Adventure. També em preocupa que sigui una cagada. Però com que no n'era gaire fan, m'és un poc igual.
Segurament en deixem algun a mitges.

Què tal aquesta de l'Otome Game? Segons els vostres comentaris potser la començaré.

Continua:
  • Ahiru no Sora. De moment, bé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Aquets son els que mhan cridat l'atenció + els trailers

Arte
Text amagat.

LISTENERS
Text amagat.

Yesterday wo Utatte
Text amagat.

Kakushigoto
Text amagat.

Tower of god
Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo només vinc a dir que el dia 15 de maig surt a Japó la new magical story de la Màgica Doremi Majo Minarai wo Sagashite !!!!!!!

Text amagat.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Atir dels Senders ha escrit: 16 març 2020, 19:58 Jo només vinc a dir que el dia 15 de maig surt a Japó la new magical story de la Màgica Doremi Majo Minarai wo Sagashite !!!!!!!

Text amagat.
Sembla que endarreriran l'estrena :(
https://ramenparados.com/looking-for-ma ... -en-japon/

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Que es aixo i perque te tantissima bona pinta? Es una pelicula he llegit? que maravella
Screenshots of the LGBT couples of the upcoming romance film 「どうにかなる日々」(Happy-Go-Lucky Days) based from Takako Shimura's manga

Characters:
Kana Hanazawa as Ecchan
Mikako Komatsu as Aya-San
Takahiro Sakurai as Sawa-Sensei
Seiichirou Yamashita as Yagasaki-kun

The film will consist of four stories, each portraying different aspects of sexual relationships.

The film is being produced by Liden Film and is set to premiere in Japanese Cinema, 28th May 2020.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

manolini ha escrit: 23 març 2020, 18:23 Que es aixo i perque te tantissima bona pinta? Es una pelicula he llegit? que maravella

PINTACAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Gràcies pel vídeo, l'animació és preciosa i espero que sigui un poc innovadora i que facin un bon guió, que sembla que l'argument és interessant, però els japos sovint es queden molt en l'anècdota, espero que aprofundeixin bastant en les relacions.

Must watch :hippie:
Respon