Anime Primavera 2020

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Or
15 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
3 / 12
Entrades: 1214
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 719 cops
Gràcies rebudes: 320 cops

24 març 2020, 12:37

L'altre dia xerràvem pel xat que seria interessant seguir un anime i anar-lo comentant entre tots.

Segons el que hem anat responent, he tret això:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1326049189

Llista ordenada per vots
Kami no Tou 6
Shokugeki no Souma: Gou no Sara 4
Digimon Adventure: 4
Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 3
Sword Art Online: Alicization - War of Underworld 2nd Season 3
Yesterday wo Utatte 3
Kakushigoto (TV) 3
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Kan 2
Fruits Basket 2nd Season 2
Gleipnir 2
Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta... 2
Gal to Kyouryuu 2
Idolish 7 2
Majo wo minarai sagashite (la nova de Doremi!) 2
Tsugu Tsugumomo 1
Hachi-nan tte, Sore wa Nai deshou! 1
Arte 1
Listeners 1
Shironeko Project: Zero Chronicle 1
Shachou, Battle no Jikan Desu! 1
Given Movie 1
Omoi, Omoware, Furi, Furare 1

Pareix que quasi tots mirarem Kami no To. N'hi ha moltes que veurem tres o més persones. Així podrem debatre-ho :)

Si algú més s'hi vol apuntar, encara millor!
Imatge
Text amagat.

manolini
Col·laborador
Col·laborador
YELLOW TEAM
Entrades: 461
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 241 cops
Gràcies rebudes: 214 cops

24 març 2020, 12:39

UkiHana ha escrit:
24 març 2020, 10:58
manolini ha escrit:
23 març 2020, 18:23
Que es aixo i perque te tantissima bona pinta? Es una pelicula he llegit? que maravella

PINTACAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Gràcies pel vídeo, l'animació és preciosa i espero que sigui un poc innovadora i que facin un bon guió, que sembla que l'argument és interessant, però els japos sovint es queden molt en l'anècdota, espero que aprofundeixin bastant en les relacions.

Must watch :hippie:
Per sort la mangaka es la mateixa que va fer Hōrō Musuko i Aoi Hana , que per mi son de les millors obres explicant els dubtes de l'adolecencia i problemes sexuals/amorosos i sexualitat. Aixi que crec que no ens hauriem de preocupar pas de que sigui anecdotós, ja que la autora aquets temes sels pren amb naturalitat i seriositat!!! QUINA SORT! Espero que siguin histories interessants, ja que mai habia vist/llegit res curt de ella, tot el que ha fet son series ''llargues'' de mes de 5/6 tomos.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2020
Categoria Or
14 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
3 / 12
Entrades: 2109
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 248 cops
Gràcies rebudes: 697 cops

05 abr. 2020, 16:12

Senyores i senyors, ho estàveu esperant!! Ja el tenim aquí, el primer drop de la temporadaaaaaaaaaaa!!

Yesterday no Utatte se'n va a la brossa, no en vull saber res. El primer episodi m'ha emprenyat, emos sio engañaos. Ens venen que va de joves que acaben de sortir de la universitat i que encaren el món laboral i tu penses "a la fi Japó, te n'adones que hi ha vida després del puto institut".

I tot per què? Per ficar-nos per allà al mig una puta nena d'institut excèntrica intensita i amb problemes que es passeja amb un corb i que serveix com a de contrapunt divertit quan les coses es posen mínimament serioses (em pensava que seria un anime seriós, una cosa estil Honey&Clover, en pla "ara he de veure quin és el meu futur i tal")

Mal, todo mal. Instadrop.

manolini
Col·laborador
Col·laborador
YELLOW TEAM
Entrades: 461
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 241 cops
Gràcies rebudes: 214 cops

05 abr. 2020, 17:15

M'uneixo amb l'uki dels drops, i vinc a dir que Nami yo Kiitekure es el meu drop.
Nomes he durat 5 minuts, 5 minuts que s'han fet eterns i no mhan despertat ni cap mena de interés, curiositat ni res. Absolutament res. Nomes avorriment. I ja que es veu que la serie va de aquesta noia parlant per la radio a cada episodi, vistos aquets 5 primers minuts on nomes parla sense sentit i sens cap mena de gracia, doncs adeu siau. Pensava que seria una cosa diferent-
Imatge

El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 135
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 99 cops
Gràcies rebudes: 62 cops

05 abr. 2020, 18:20

Jo encara estic passant el dol per la mort de la temporada anterior.
Fins que no es marceixin les flor que hi he deixat a la llàpida, no em posaré amb aquesta.

Imatge

Recomaneu algún ecchi de Primavera?

Soc conscient que tot serà rodolar cap a vall rera Ishuzoku però ja hi he fet les paus amb això.

Addedito: No cal... ja he llegit la llista d'en @Minatoni
TSUGUMOMO!

Kiriha És La Meva Pastora
Res No Trobo A Faltar.
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 abr. 2020, 18:46, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Entrades: 1172
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 114 cops
Gràcies rebudes: 188 cops

05 abr. 2020, 18:39

Jo de moment no he fet cap drop, de moment, el temps dira.

He començat:

- Hachi-nan tte, Sore wa Nai deshou!: M'agrada mes el manga la veritat, no esta malament pero el guio es una mica desastre.

- Kakushigoto: Em va fer molta gracia, el recomano fortament.

- Kami no Tou: Si be, l'animacio m'agrada i s'asembla al Manwha, amb l'historia l'estan cagant una mica i esta molt desordenada, amb spoilers enormes camuflats.

- Otome Game no Hametsu Flag...: Aquest si que l'han adaptat molt be el primer capitol, molt igual al manga i l'animacio prou decent.

--------
De moment aixo es tot lo nou, encara queden bastants per sortir, avui segons MyAnimeList surt Gleipnir.
Imatge

El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 135
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 99 cops
Gràcies rebudes: 62 cops

Ahir, 06:25

Primera toma de contacte amb la temporada:

Tamayomi: Drop als tres minuts d'episodi. Els fans del Spokon s'estàn acarnissant amb ella... li diuen el nom del porc.
Interpeto que no hi ha per a tant però sí que tinc seriosos dubtes de que pugui agradar ni tan sols el fans del nom de pila de l'astronauta rus.
Imatge

Appare-Ramman!: M'está agradant... una mena de modernització ajaponesada de Los Autos Locos: una serie dels '60 i '70 de Hannah-Barbera inspirada per un film de 1965.
ImatgeImatge
Un humor una miqueta infantil però fet amb bon ritme i sense pretensions.

Kami no Tou: L'art em fa força el pes. Espero que l'animació no baixi massa en propers episodis... fins ara és boníssima. Bons OP i ED.
Interpreto que el tema es basa en una llegenda asiàtica prou popular perque he vist trames similars des dels '70.
Imatge
Sense espases, si més no.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Respon