Anime Hivern 2021

Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1258
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 133 cops
Gràcies rebudes: 227 cops

Aviat començaran a sortir, aquesta setmana entrant sera una setmana d'estrenes pero de moment ja tenim la primera pre-estrena:

* Mushoku Tensei: Isekai Ittara Honki Dasu: Ha pre-estrenat 2 capitols a un streaming del Japo i ja els tenim per veure online jojo. En general molt igual al manga/novela lleugera, tot i que els efectes de la magia son un pel "curts" pero be, no es pot tenir tot.
De tota manera personalment el disfrutare sigui com sigui.

Dema o dema passat estrena Beastars 2 i ja la cosa comença a rodar!

I vosaltres teniu tant hype com jo?
Imatge
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 270
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 115 cops

cosarara ha escrit: 05 nov. 2020, 15:50 EX-ARM: quan a la segona frase de la sinopsi tens que el protagonista mor atropellat per un camió, saps que la cosa va bé. Cyberpunk i tal, fa pinta que serà molt dolent, però li donaré una oportunitat.
Molt dolent es queda curt. Seria pobre si fos un videojoc. El protagonista és CGI i la resta és pràcticament backgrounds estàtics sobre els quals fan zoom i pan. Els altres personatges tenen 4 fotogrames com a màxim. La majoria de hentais tenen més pressupost, amb això crec que ho dic tot.
Text amagat.
Imatge
PD: després es torna 100% CGI, però és CGI del que fa pena, seria trist fins i tot si fos un videojoc.
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou

Doncs jo ja tinc la meva llista completa, ja ha estrenat tot i aixi queda:
Text amagat.
Imatge

Les continuacions que mes recomano son: Beastars 2, Non Non Biyori i Yokusoku no Neverland 2 (Log Horizon encara no ha despegat, espero que ho faci aviat)

Drop automatic: EX-ARM, el pitjor de la temporada.

Com a novetat sorprenent:
  • Horimiya: Molt bo, ja coneixia el manga i tal pero m'ha sopres el ritme del anime, molt bo i flueix de manera genial, amb ganes de que surtin mes capitols.
  • Hortensia Saga: No en sabia res i ha sigut un bon descobriment, es semblant a Arslan Senki i aquest tipus d'anime sempre van be @Minatoni , a la Uki li agradara.

La resta es com esperaba, be pero sense destacar.
Imatge
taka
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Nya!
Entrades: 38
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

Encara no he començat a seguir cap anime de aquesta temporada i ja em sembla que vaig molt tard jajaj. He decidit seguir SNK, re:Zero i The Promised Neverland. SNK estic al dia amb aquesta temporda, peró de re:Zero em vaig quedar amb el que es va emetre al 2016, i de The Promised Neverland no n'he vist res. Tinc moltíssimes ganes de estar al dia i poder anar comentant, peró ho hauré de fer fent binge-watching, cosa que la veritat odio, peró que hi farem.
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou

Tenia que compartir aixo si o si, m'he mort del riure jo sol :riu:

@cosarara no te desperdici el video xDDD
Imatge