Anime Hivern 2020

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ohayo minna!!!

Sincerament 2019 no ha sigut (en la meva humil opinio) un any força epic, alguna que altra sopresa de tant en tant pero poca cosa en general. I per desgracia sembla ser que de moment 2020 tambe va pel mateix cami.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Winter-2020
https://www.livechart.me/
https://myanimelist.net/anime/season/2020/winter
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- Magia Record: Mahou Shoujo Madoka☆Magica Gaiden --> AIXO ES UN MUST WATCH!!!!!!!! @UkiHana @Lluis_Cat Si LlunaPlena la subtitula seria un puntas.
- Toaru Kagaku no Railgun 3 --> No en tinc moltes ganes sincerament pero be, dependra de la quantitat de animes que miri.

Nous:
- Pet --> Ni idea de que va, pero em pica la curiositat.
- Somali to Mori no Kamisama --> Pot molar
- Darwin's Game --> @Grimmy Fes-me cas, el manga es brutal i el prota es un crack.

Posibles:
- Kyokou Suiri --> Estic llegint el manga, pero tampoc es res del altre món.
- Plunderer --> Estic llegint el manga, pero tampoc es res del altre món. (Mateix autor que Sora no Otoshimono)
- Dorohedoro --> Mappa no sol decebre molt, li donare una oportunitat
- Infinite Dendrogram --> Facilment dropejable, ja veurem.
- Itai no wa Iya nano de Bougyoryoku ni Kyokufuri Shitai to Omoimasu. --> Facilment dropejable, ja veurem.

I de moment aixo es tot, alguns cauran, altres pujaran. Pero en general poquisims pel que acostumo a mirar sincerament (i la majoria a posibles...).

Vosaltres que veureu?

Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 des. 2019, 17:14, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Doncs així a primera vista a mi me n'han cridat l'atenció dos:

Eizouken ni wa Te wo Dasu na! Es veu que va d'unes noies que volen fer un anime, veurem què serà. L'estil de dibuix em recorda a Tekkon Kinkreet:
Text amagat.
Imatge

Natsunagu! És una història basada en l'episodi de terratrèmols de Kumamoto que hi va haver el 2016 (el més fort després de Fukushima del 2011). Tracta d'una estudiant de la universitat de Tòquio que hi viatja per buscar els seus amics.
Text amagat.
Imatge
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gràcies @Shancks :hug: (per cert, l'enllaç a Anichart és de la temporada de tardor...)

Coincideixo amb el Shancks, no m'emociona gaire la temporada d'entrada, espero equivocar-me i que hi hagi autèntiques joies amb sumaris de merda, perquè si no.... :gota:

Doncs aquí teniu el meu llistat!

El veuré segur
-Haikyuu: no recordo com va acabar la tercera temporada looooooooool. Espero que, per favor, facin un resum de "la història fins ara" perquè no recordo res xDDD

Possibles
-Eizoken ni wa Te wo dasu na!: com ha dit na @Atir dels Senders pareix que ha de ser entretingut i espero que tingui una bona història. Sempre he tingut ganes de veure Shirobako però té tant de fanservice que no he pogut passar dels primers capítols.
-Runway de waratte: em desperta tendresa, no sé. Per l'argument crec que pot ser una història cuqui, espero que no decebi...
-Natsunagu em fa ganes, però està classificat com a anime curt. Si els episodis duren 4 o 5 minuts, no crec que tengui gaire argument...


Donaré una oportunitat a...
-Magia Record, Mahou Shojo Madoka Magica: Què és això? un remake? La història des d'altre punt de vista? Tell us, @Shancks
-Pet: hehehehe, caca culo pedo pis. Sé que no va de pets, però em fa gràcia, sóc una persona simple, sorry.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Veuré segur:
- Haikyuu to the Top

Els hi donaré una oportunitat
- Pet
- Kuutei Dragons

No hi ha gaire res que em cridi l'atenció sincerament, lo que més m'interessa són els que segueixen de la temporada de Tardor: Ahiru no Sora, Kabuchiki Sherlock y BNHA. Espero que hi hagi perles amagades entre tant d'anime però haurem d'esperar a que algú ens les descobreixi.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Atir dels Senders ha escrit: 05 des. 2019, 22:30 Doncs així a primera vista a mi me n'han cridat l'atenció dos:

Eizouken ni wa Te wo Dasu na! Es veu que va d'unes noies que volen fer un anime, veurem què serà. L'estil de dibuix em recorda a Tekkon Kinkreet:
Text amagat.
Imatge

Natsunagu! És una història basada en l'episodi de terratrèmols de Kumamoto que hi va haver el 2016 (el més fort després de Fukushima del 2011). Tracta d'una estudiant de la universitat de Tòquio que hi viatja per buscar els seus amics.
Text amagat.
Imatge
Idem, son els que mes em criden l'atenció.

Potser també li dono oportunitat a...
Somali to Mori no Kamisama (es veu cuqui)
Text amagat.

Pet
Text amagat.

Dorohedoro (gore gratis)
Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

UkiHana ha escrit: 06 des. 2019, 11:13 Donaré una oportunitat a...
-Magia Record, Mahou Shojo Madoka Magica: Què és això? un remake? La història des d'altre punt de vista? Tell us, @Shancks
Es un spin-off basat en un videojoc de la franquicia. Dins el mateix mon, pero tot diferent.

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gràcieeeeeeeeeeeeeeees @Shancks

Doncs crec que li donaré l'oportunitat perquè fa molts anys que vaig veure Mahou Shojo Madoka Magika i, la veritat, és que no recordo gaire cosa de l'anime original diguem, així recordaré un poc de que anava la cosa mirant una nova història, em fa ganes!!.

He de dir que m'encanta el disseny de la Madoka!! És molt cuqui, no sé, m'agrada! Les altres m'han semblat molt lolis, però la Madoka l'he trobat molt més bonica amb aquesta animació! El Kyubei sí que és kawaii, vaja cabró xDD
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs a part del que comentes no veig massa cosa. Evidentment Haikyuu! i un parell que semblen interessants però crec que no serà una temporada on veuré animes en emissió.

En tot cas m'esperaré fins que vagin acabant i vagi veient la nota i les reviews.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Doncs res... Apart de les que ja tenia, no afegeixo res a la llista. Normalment despres del resum de Kala, m'afegeixo 2 o 3, pero es que no es poden salvar...

Quin drama de temporada...
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Ja comencen a sortir els primers animes!

Jo acabo de veure el primer de Eizouken ni wa Te wo Dasu na!, l'anime aquell que va d'unes noies que volen fer un anime i m'ha encantat. Tot. Si és sempre així promet molt i m'agradarà segur. @manolini l'has de mirar!!!! et fa venir ganes de començar a dibuixar i fer projectes i mil coses.

Si us interessa l'animació i conèixer aspectes tècnics de l'anime, aquesta obra promet!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon