Anime Hivern 2020

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2020
Categoria Or
2 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 2047
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 240 cops
Gràcies rebudes: 673 cops

11 gen. 2020, 12:29

Doncs jo he començat Hanako-kun i m'ha agradat bastant. La veritat és que no feia comptes veure'l, però he vist que tothom per twitter el comentava i no he volgut esperar que acabés com vaig fer amb Sarazanmai.

Res, l'argument és senzill però l'estètica m'ha agradat molt, els colors són una passada, tot és cute i com a misteriós a la vegada, molt xulo. No sé com anirà d'ara en endavant, només tinc ganes de veure el Hanako-kun i la Nene sent més propers! És divertit i l'animació està xula, doneu-li una oportunitat!

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Or
6 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 1152
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 685 cops
Gràcies rebudes: 310 cops

11 gen. 2020, 20:22

Aquesta temporada estic cotinuant Boku no Pico Hero Academia i Ahiru no Sora, i he començat Magia Record i Hanako-kun.

D'aquests dos nous, m'ha cridat molt l'atenció el dibuix. No crec que Hanako-kun sigui res extraordinari amb només 12 capítols, però el primer se'm va fer bastant bo de veure. Així que mira, no em costa res acabar-lo. Ja vos aniré dient coses.
Imatge
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2020
Categoria Or
2 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 2047
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 240 cops
Gràcies rebudes: 673 cops

12 gen. 2020, 17:42

Doncs jo he començat, que la tenia a la llista de possibles, Runway de Waratte i m'ha encantat!! És un slice of life d'amor, amistat i superació, d'aconseguir els teus somnis encara que ho tinguis tot en contra.

La Chiyuki, la prota, em va agradar bastant, és mona, és sincera i està decidida a acomplir el seu somni costi el que costi i del prota em vaig enamorar perdudament, és molt responsable i mono. La situació dels dos és molt diferent, però sembla que a partir d'ara es donaran suport i, no sé, sé que és el típic anime que ni és novedós ni res, però em va agradar des del segon zero!

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2020
Categoria Plata
1 / 16
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 573
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 200 cops

12 gen. 2020, 22:04

Jo a més de seguir amb Ahiru no Sora i Sherlock, he començat Haikyuu i Hanako-kun. Haikyuu ja ho comentaré al post, Hanako-kun l'he començat per pressió, tothom a twitter en parlava bé i em va picar la curiositat. Tot i que al principi semblava un slice of life (casi el droppejo a mig capítol) al final dona un bon gir i la cosa es va posar interessant. A veure per on va la cosa durant els pròxims capítols.
Imatge

Morte-Diem
Col·laborador
Col·laborador
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 252
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
Gràcies donades: 116 cops
Gràcies rebudes: 112 cops

13 gen. 2020, 11:30

Val a veure [...], ahir amb la @manolini ens vam començar a mirar "Ishuzoku reviewers" simplement pels loles, ja que la seva sinopsis era molt políticament incorrecte.

Realment, he de dir que va ser una experiència "interessant". Tampoc és que m'agradés ni que tingui ganes de seguir-lo, però com a mínim m'han donat ganes de veure el segon capítol.

L'argument, encara que sembla que no pugui ser o que no tingui cap mena de sentit és el següent:
- Són dos homes que van de putes, es troben un àngel "caigut del cel" que resulta ser un nen hermafrodita i l'obliguen a anar de putes amb ells i fer "reviews" de diferents espècies (aquí entra la part furro) per després penjar-les en un bar, vendre-les i comentar-les.

És MOLT raro, jo no sabia que podia existir un anime d'aquest estil, no recomano que us el mireu (a excepció del primer capítol, perquè val la pena contrastar l'existència d'un anime així).

Respon