Anime Hivern 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Dreceres als fils individuals

--

Ho sentiu? Es la nova temporada d'animes que esta arribant!!!!!!!!
Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts
http://anichart.net/Winter-2019
https://www.livechart.me/winter-2019/tv?sortby=airdate
https://myanimelist.net/anime/season/2019/winter
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que segur que veure:
- Fukigen na Mononokean 2 --> Com han trigat en portar la 2na temporada...
- Mob Psycho 100 2 --> oooh siiii, aixo es descontrola (literalment :riu: )
- Mahou Shoujo Tokushusen Asuka --> Si ho fan tan be com al manga, espereu unes morts molt epiques.
- Revisions --> Apunteu-vos aquest a la llista, dels creadors de Psycho Pass i te una pinta....
- Promised Neverlad --> Que mes he de dir? un dels shonen del moment i que pot ser un bum si ho adapten complet i ben fet (tenin en compte que el manga esta per finalitzar en breus)
- Tate no Yuusha no Nariagari --> El manga no esta malament i Firo es :kawaii:
- Kakegurui 2 --> Yeah!!! Un anime molt entretingut, la prota esta com un llum i mola.
- Date A Live 3 --> Escolteu aixo? son els japos vitorejant per que surti la 3ra temp despres de 5 anys
- Shingeki no Bahamut: Manaria Friends --> Si esta al nivell que SnB:Virgin Souls o SnB:Genesis = Party Hard

Mencio especial a Youjo Senki Movie, que per sort o es una recopilacio sino continuacio d'on es va quedar l'anime.

Posibles:
- Domestic na Kanojo --> El trailer no m'ha acabat de fer el pes pero pot ser interesant
- Grimms Notes The Animation --> Pot ser entretingut pero no tinc molt clar de que es tractara.
- Boogiepop wa Warawanai --> Trailer interesant pero no mostra de que va realment l'anime i la sinopsis no ajuda.

I vosaltres que veureu?

Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Segurament;
Boogiepop wa Warawanai - TE PINTASSA!! la musica les veus i lanimació em criden l'atenció.
Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue. - La tipica cosa tranquila i divertida que sempre acabo mirant.
Mob Psycho 100 II - LA MILLOR MERDA DE TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: MEGA GANACAS DE VEURELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Osomatsu-san The Movie - Siusplau si. I que no sigui com la segona temporada, gracies.
Rinshi!! Ekoda-chan - La portada em crida l'atenció una mica.

Acabo de veure el trailer de Sarazanmai i la descripcií i també mola XDD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

manolini ha escrit: 06 des. 2018, 21:37 Segurament;
Boogiepop wa Warawanai - TE PINTASSA!! la musica les veus i lanimació em criden l'atenció.
Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue. - La tipica cosa tranquila i divertida que sempre acabo mirant.
Mob Psycho 100 II - LA MILLOR MERDA DE TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: :ilu: MEGA GANACAS DE VEURELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Osomatsu-san The Movie - Siusplau si. I que no sigui com la segona temporada, gracies.
Rinshi!! Ekoda-chan - La portada em crida l'atenció una mica.

Acabo de veure el trailer de Sarazanmai i la descripcií i també mola XDD
Ja rajarem de Mob Psycho 100 :riu: :riu:

No m'habia fixat en la portada de Rinshi!! Ekoda-chan xDDD

Per cert, Sarazanmai es per Abril(temp primavera), al menys aixo indica MyAnimeList.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

-B-Projeeeeeeeeeeeeeeeeeeect!!!!!: la primera temporada va estar MOLT bé, els personatges em van encantar. Ja era hora que sortís la segonaaaaaaaaaaaaaaa!!! :uki:
-Dororo: Té bona pinta, ja veurem!
-Doukyonin wa Hiza: té bona pinta també, però pateixo que sigui repetitiva... el primer capítol em dirà si m'acaba de convèncer.
-Fukigen na Mononokean: Sé que la dropejaré a saco i que me'n penediré mil d'haver-la començat (em va costar moltíssim acabar la primera temporada), però ho faig per tu Maeno!
-Meiji Tokyo Renta: el que sigui pels husbandos! Potser miro el primer i la droppejo sense misericòrdia
-Yakusoku no Neverland: així podré veure si el vostre hype està justificat xxD
-Tenc molt dubtes amb Revision: em fa ganes però pateixo que sigui la mateixa merda de mechas de sempre... El Shancks hi ha posat la seva part de hype, així que ja decidiré què faig quan surti xDDD


I bé, a part d'aquestes, seguiré Kaza ga Tsuyoku Fuiteru (boníssima, la recomano molt). Em falta el típic yaoi de temporada, puta vida...
.
.
.
.
.
Un poc... cutre aquesta temporada no?? Quasi no hi ha gaire cosa i poques coses em criden l'atenció...
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Jo ho intentaré amb:

-Domestic na Kanojo: Porto el manga al dia i està força bé. Team Rui forever xD l'anime no pinta malament.
-Dororo: Adaptació del manga homònim del Déu del manga Osamu Tezuka. Espero molt d'aquesta.
-Watashi ni Tenshi ga Maiorita!: Lolis y Yuri. El manga es un fart de riure, a veure que tal l'adaptació.
-Revisions: és millor no esperar res d'aquesta...
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

El que veuré segur és Kakegurui 2, que és el meu guilty pleasure. Kaguya-sama tinc ganes de veure com quedarà, perquè me n'agrada força el manga. Sóc pessimista però, crec que no sortirà bé. Neverland també tinc ganes de veure com surt, és força probable que la miri tota. Pel·lícules, OVAs, i tal, ja es veurà, però evidentment diré que sí a code geass i wotaku ni koi.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Si em fa ganes, intentaré:

- Dororo: és el que trobo més interessant i fa temps que no miro un anime amb una ambientació semblant.
- Yakusoku no Neverland: ja que no he seguit el manga, a veure si amb l'anime m'enganxo.
- Boogiepop wa Warawanai: sembla que pot ser interessant o entretinguda, si més no. Veurem.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs jo posaré en llista, de moment i sense saber la nota final que tindrà:

- Mob Psycho 100 II: La primera temporada em va agradar.
- Kakegurui××: Tracta un gènere que m'agrada i que en canvi no hi ha massa sèries. La primera em va agradar, però no va ser cap obra mestra.
- Yakusoku no Neverland: Realment tenia pendent el manga, però ara que surt l'anime podré tenir clar quin format triar.
- Tate no Yuusha no Nariagari: Sembla ser que estarà bé, i és un dels meus gèneres preferits.

Evidentment la llista s'ampliarà quan acabi la temporada i basant-me en les notes i les reviews n'afegiré d'altres.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Mirare els 2 primers de Domestic na Kanojo, pot ser interesant depen com l'enfoquin.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Sóc jo o aquesta temporada hi ha molt poc anime? Trobo que la llista és molt més curta de lo normal... hi ha molt poca cosa (per no dir res) que em cridi l'atenció, tinc curiositat només per:
- Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue. que no se per on pot anar així que esperaré a que la @manolini em digui que tal está.
- Yakusoku no Neverland: evidentment després de la viciada amb el manga tinc moltes ganes de veure l'anime, espero que siguin fidels a l'història i no facin cap animalada.

Em criden molt més l'atenció les pelis/OVAs que suposo que no podrem veure fins d'aquí un any mínim :(
- Ashita Sekai ga Owaru toshitemo: segons la sinopsis té bona pinta, si d'aquí un any me'n recordo intentaré mirar-la.
- Psycho-Pass SS Case 1: Tsumi to Batsu, Psycho-Pass SS Case 2: First Guardian i Psycho-Pass SS Case 3: Onshuu no Kanata ni: la segona temporada va ser molt disappointing i la veritat és que no he vist les pelis anteriors però ja va sent hora de posar-me al dia amb un anime que em va donar tant, intentaré veure-les esperant que hagin millorat la qualitat.
- Youjo Senki Movie: si algun dia aconsegueixo acabar l'anime decididament la veuré.
- Wotaku ni Koi wa Muzukashii: Youth: la Hanako i en Kabakura de joves <3 espero que ens ensenyin com van acabar sortint!
Imatge
Respon