Anime Hivern 2015/16

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Nafi ha escrit:La veritat és que no vull veure les películes Shancks ja que sóc masoquista i vull sofrir cada setmana esperant el capítol, llegeixo molts comentaris de gent queixant-se de no poder disfrutar tant de l'anime perquè ja han vist les pelis així que per ara no les veuré (masoquisme al poder).
Si al final de la temporada no m'ha agradat per on han anat o algo així doncs miraré les películes, o potser em passo al manga directament no ho se, he de reflexionar. El manga encara està sortint o ja ha acabat? Les películes són fidels al manga? Inclós el final? (en el cas de que ja s'hagi acabat el manga).
O potser demà se m'envà la flapa i em miro totes les películes, qui sap :roll:
Nomes ha sortir la primera peli i ja esta amb subtitols, la 2na surt al Maig(al japo, compta que aqui sutira 2 o 3 mesos despres amb subtitols) i la 3ra no te data encara.

El manga va encara pel principi, nomes porta 35 capitols i li queden molts mes XDD
L'anime/pelis son bastant fidels al manga, pero com tota adaptacio no del tot.
Imatge
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
0
1

Ja s'estan acabant els animes d'aquesta temporada i a sortir un top del millor d'aquesta (sense comptar amb segones parts)

Que us sembla el top? tindre que veure el top 1 algun dia per saber si es veritat que supera Boku Dake (que veien la sinopsis per mi ho dubto moltisim).

Menys el top 1,8 i la meitat del 3 (meitat perque vaig veure la peli que es como 6 o 7 capitols i segeixo el manga al dia) els he vist tots, pero si fes jo el top no estarien ni de lluny en aquest ordre entre les que he vist.
Els que heu vist Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, el posariu per sobre de Boku Dake?
Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shancks ha escrit:Els que heu vist Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, el posariu per sobre de Boku Dake?
Sincerament, Sí.

Tot i que també he de dir que la temàtica dels dos animes és tan diferent que es fa molt difícil comparar-los entre si. Boku Dake té una bona història i un misteri al darrere que fa que t'enganxi i uns personatges també molt carismàtics, un assassí al que aturar els peus i un adult atrapat en el cos d'un nen (i no, no és el detectiu Conan).

En canvi, Rakugo Shinjuu és completament diferent... Rakugo és una història molt madura, un Seinen dels bons amb personatges brutals psicologicament, amb una ambientació històrica preciosa i molt japonès, on ens mostren l'art del Rakugo que lluny de ser avorrit, enganxa moltíssim des del primer segon. És la història de dos joves que creixen junts i que lluiten per fer-se un lloc en un món que comença a estar en decadència, amb els seus amors i desamors, amb els seus problemes, amb diferents maneres de veure la vida, amb passats molt diferents, amb el talent i l'esforç, amb admiracions i enveges, en com la seva joventut els fa pensar que poden canviar el món del Rakugo...

Dir que els seiyuus han fet una feina meravellosa i que són, sense cap dubte, l'ànima de Rakugo Shinjuu i que fan el paper de la seva vida. A més, per si això fos poc, la història està animada d'una manera sublim, ja només l'anime per si és una obra d'art, tot perfectíssim fins el darrer detall, fotogrames que duren molt poc plens de detalls i colors. No dic que l'animació de Boku Dake sigui dolenta, és molt bona, però la de Rakugo, en la meva opinió, és molt superior.

Comparar Boku Dake i Rakugo Shijuu és difícil però si només hagués pogut veure una de les dues, possiblement si que m'hauria quedat amb Rakugo.
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Shancks ha escrit:JEls que heu vist Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, el posariu per sobre de Boku Dake?
Text amagat.
Realment és difícil de comparar perquè són molt diferents i entre gustos colors, però la veritat és que la resolució de Boku Dake la van fer molt precipitada i m'hauria agradat veure la part més psicològica d'en Yashiro. Trobo que l'últim capítol el van fer molt bé, però de totes maneres em va faltar alguna cosa; el millor capítol però, el primer, va ser frenètic i no podies deixar de mirar la pantalla.
Una altra cosa que li trobo és que es van presentar d'altres personatges que semblaven interessants/misteriosos però al final no van tenir un paper gens rellevant ( ex. Kenya), que semblava que sí però va ser que no. El que em va passar a mi, bàsicament, és que quan va deixar de sortir la Kayo la cosa no va aguantar el ritme i el plot twist dels 15 anys, tot i que podia ser interessant no ho nego, a mi no em va agradar.

I responent a la pregunta, en el meu cas és un sí rotund, Showa Genroku Rakugo Shinjuu m'ha agradat moltíssim i em sembla que en general s'ha desenvolupat de manera espectacular, a cada capítol m'agrada més. En un punt vaig arribar a pensar que entrarien en estereotips del gènere romàntic típic, però la manera de portar-ho ha sigut tota una sorpresa i el punt de dramatisme molt ben posat. Estic encantada d'haver-me posat a veure aquesta. La història m'agrada moltíssim, i això que de josei n'he mirat ben pocs. No sé si serà pel rakugo, pels personatges o per l'estètica, però estic contenta d'haver vist aquest anime. Els seiyuus han fet un treball magnífic amb les interpretacions del rakugo. I també han fet molt bona feina donant el punt de vista del protagonista (bàsicament només el seu), ja que d'aquesta manera plantegen els mateixos dubtes en l'espectador respecte confiar en els altres, les decisions que es van prenent... Sens dubte el meu preferit d'aquesta temporada :3
Imatge Imatge
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
0
1

Gracies a les dues per les vostres recomenacions, l'historia no m'inspira gens pero si dieu que es bona, cuan pugi ja li donare un cop d'ull.

I amb aixo podem donar aquest tema per acabat, aquesta setmana començen els primers de primavera i acaben els ultims d'hivern :uki:
Imatge
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
0
1

Ja he vist els 12 capitols disponibles de Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, tot i que no el posaria per sobre de Boku Dake en cap moment, es cert que es bastant entretingut (tot i que segueix sense agradarme el rakugo) i el treball dels Seyuus es impresionant.

A l'espera del capitol final divendres que ve.
Imatge
Respon