Wotakoi: Love is Hard for Otaku
Recomano aquest anime perquè crec que TOTS els de tadaima l'hauríem de veure, perquè segur que tots ens sentirem identificats amb els personatges i la comèdia és molt real. Crec que és un anime que agradarà a tothom que el vegi, seguríssim, així que doneu-li l'oportunitat
Argument
La Momose Narumi arriba a una nova companyia disposada a no deixar que cap dels seus nous companys sàpiguen el seu gran secret: la Narumi és una otaku fujoshi!! Per culpa d'això, sempre ha perdut els seus nòvios, però aquesta vegada està determinada a no deixar que això succeeixi.
Però a la nova companyia la Narumi es trobarà el seu amic de la infancia, Nifuji Hirotaka, que de seguida la delata com a otaku! La tensió entre el Hirotaka i la Narumi creix i, finalment, decideixen sortir junts, però... l'amor és difícil per als otakus!!!
Capítol #1
Sabia que era una comèdia però no em pensava que m'agradaria TANTÍSSIM! El vaig veure amb el @Minatoni i vam riure moltíssim els dos i, sincerament, L'HEU DE VEURE TOTS!
Des del primer moment m'he sentit molt identificada amb la protagonista, una boja fujoshi amant del yaoi però que no vol que ningú se n'adoni, que només vol fer una vida normal però... ah Narumi-chan, trust me, no és pas tan senzill... I justament troba un amic de la infància que és un gamer empedernit i el ship és etern des del segon 0!!
La comèdia trobo que està molt ben aconseguida, perquè és fluïda, entretinguda, et sents identificat i et fa molta gràcia (està basat en un manga que, per variar, no m'he llegit). A més, la cosplayer es diu Hanako, això és sinònim de qualitat xDD A veure cap a on ens durà ara aquest anime perquè realment espero que em faci riure moltíssim tot el que queda de temporada.
Només són 11 capítols, animeu-vos-hi!!