[Anime de temporada] Wotaku ni Koi wa muzukashii

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei
Entrades: 1508
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 159 cops
Gràcies rebudes: 407 cops

16 abr. 2018, 09:37

Imatge

Wotakoi: Love is Hard for Otaku

Recomano aquest anime perquè crec que TOTS els de tadaima l'hauríem de veure, perquè segur que tots ens sentirem identificats amb els personatges i la comèdia és molt real. Crec que és un anime que agradarà a tothom que el vegi, seguríssim, així que doneu-li l'oportunitat

Argument

La Momose Narumi arriba a una nova companyia disposada a no deixar que cap dels seus nous companys sàpiguen el seu gran secret: la Narumi és una otaku fujoshi!! Per culpa d'això, sempre ha perdut els seus nòvios, però aquesta vegada està determinada a no deixar que això succeeixi.

Però a la nova companyia la Narumi es trobarà el seu amic de la infancia, Nifuji Hirotaka, que de seguida la delata com a otaku! La tensió entre el Hirotaka i la Narumi creix i, finalment, decideixen sortir junts, però... l'amor és difícil per als otakus!!!

Capítol #1

Sabia que era una comèdia però no em pensava que m'agradaria TANTÍSSIM! El vaig veure amb el @Minatoni i vam riure moltíssim els dos i, sincerament, L'HEU DE VEURE TOTS!

Des del primer moment m'he sentit molt identificada amb la protagonista, una boja fujoshi amant del yaoi però que no vol que ningú se n'adoni, que només vol fer una vida normal però... ah Narumi-chan, trust me, no és pas tan senzill... I justament troba un amic de la infància que és un gamer empedernit i el ship és etern des del segon 0!!

La comèdia trobo que està molt ben aconseguida, perquè és fluïda, entretinguda, et sents identificat i et fa molta gràcia (està basat en un manga que, per variar, no m'he llegit). A més, la cosplayer es diu Hanako, això és sinònim de qualitat xDD A veure cap a on ens durà ara aquest anime perquè realment espero que em faci riure moltíssim tot el que queda de temporada.

Només són 11 capítols, animeu-vos-hi!!

Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 675
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 192 cops

16 abr. 2018, 11:31

Hahaha!

La veritat és que em va agradar molt!!

No sé com anirà amb tan pocs capítols, però vaja. Que el que vam veure ens va agradar molt!

Com diu na @UkiHana, és difícil que cap de nosaltres no es senti mínimament identificat amb algun dels personatges. I això que només n'hem conegut quatre dels sis que pareix que seran els protagonistes.

Em quedo amb el moment de "marxem? cinc minuts, que estic matant el boss (o no sé què feia). Ok, em pos a twitter".

Mirau-la, va.
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Nafi
Moderador
Moderador
GZB
Drakkar
Entrades: 373
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 20 cops
Gràcies rebudes: 102 cops

16 abr. 2018, 20:18

M'ha encantat. M'alegro molt d'haver-vos fet cas. Només m'arrepenteixo de no haver pres apunts durant el capítol ja que té frases molt bones que de veritat ens representen a tots els otakus (no em tornarà a passar). Com molt bé dieu és molt fàcil sentir-se identificat amb aquests personatges. No tenia ni idea que encara estiguessin tan mal vistos al Japó es otacos amb la de pasta que fan gràcies al negoci n'haurien d'estar agraïts.

Els dos personatges principals jo diria que representen als dos tipus d'otakus, el que ho amaga sigui com sigui i al que li importa gens el que pensin els altres si s'enteren que és otaku. Jo per ara em sento més identificada amb en Hirotaka, que a més és fumador quan feia que no veia un personatge fumant? Tot i així vull veure per on van els personatges ja que espero que evolucionin un mínim.

M'ha matat la proposta que li fa per sortir dient 'em quedaré a ajudar-te si has de fer hores extres', lo que he flipat una mica és que no es veien feia anys i al segon dia ja li diu de sortir. Pels flaixbacs sembla que eren bastant amics de petits, com és que perden el contacte? No se si explicaran tant a fondo l'història però espero que al menys ens diguin si ella era un amor platònic de la seva infància. Per a mi va per allà la cosa. No m'esperava que comencessin a sortir tant ràpid, mola que vagin per feina amb l'història.

La Hanako té pinta de ser un personatge bastant potente, tinc altes expectatives amb ella, a mésfa crosplay. Haurien de sortir la Hanako i la Narumi i així triunfarà el yuri. I sembla que encara queden personatges per presentar així que la cosa encara es posarà millor.

Moltes gràcies als dos per recomanar-la! Si encara no els hi heu fet cas i no l'heu vist esteu tardant!
Imatge

Respon