[Anime de temporada] Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu

Respon
Nafi
Moderador
Moderador
GZB
Drakkar
Entrades: 350
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 17 cops
Gràcies rebudes: 95 cops

19 gen. 2018, 14:23

Imatge

Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu

Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió

Argument: Segona temporada de Nanatsu no Taizai

Text amagat.

No confondre amb: Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu Joshou (resum) si, m'ha passat

-------------------------------------------------------------------------------------

Capítol #1
Per fi ha tornat Nanatsu no Taizai, fa tant de temps que l'esperava que no me'n recordava dels noms dels Cavallers Sagrats, m'ha costat enterava de que coi estava passant. I just quan aconsegueixo ubicar-me arriba aquella escena final en que s'entén que res del que passa al final de la primera temporada és fals? En Dreyfus que ajuda a combatre en Hendrickson apareix amb la marca del mal a la cara i compinxat amb les sombres. O sigui que al final de la primera temporada el Dreyfus bó era el fals i el Hendricksen dolent també era el fals. Estic molt confused, hauria de tornar a veure la primera temporada però em fa molt de pal, si algú se'n recorda i me'n fa un resum li estaré eternament agraïda. Les sombres són els Set Pecats (i la Elizabeth??) deu anys després i super malvados? Ja tinc ganes de veure el pròxim capítol.

Imatge
Imatge

BlackStar
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Sybilladura Lelladyb
Drakkar
Entrades: 37
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 2 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

19 gen. 2018, 15:02

el primer capitol és 10/10, et deixa amb tot el hype per veure el que vindra, bona animació igual o millor que la primera temporada, l'opening també mola.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 843
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 112 cops

20 gen. 2018, 18:10

#Capitol 1 i 2

Text amagat.
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
GZB
Drakkar
Entrades: 350
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 17 cops
Gràcies rebudes: 95 cops

22 gen. 2018, 14:31

Capítol #2

Estic molt shocked, a que ve que ara es barallin la Diane i en Gowther? No se que em sorprendria més, que sigui relleno o canon, que surtin ja els dolents i vagin al grano per què es lien ara amb aquestes collonades? Em sobra molt.

Ha sigut molt maco el moment Diane-Elisabeth, la Diane és un personatge que m'encanta per com ha evolucionat durant la primera temporada i ara està clar que seguirà fent-ho i és preciosa. Com li toquin un sol pel em cabrejaré moltissim. I espero que expliquin aviat qui és la Liz aquesta de la qual es va enamorar en Melodias, si ho van explicar a la primera temporada no me'n recordo i no vull buscar perquè em faré spoilers.

Fa tant de la primera temporada que ja no me'n recordo del drama d'en King, ara trobo molt perturbant que en Ban intenti fer reviure la loli, segur que es liarà pardissima i al final s'acabarà liant amb la guerrera peli-blanca aquella que el segueix. Que deixin de marejar tant la història.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 843
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 112 cops

22 gen. 2018, 18:41

Nafi ha escrit:
22 gen. 2018, 14:31
Capítol #2

Estic molt shocked, a que ve que ara es barallin la Diane i en Gowther? No se que em sorprendria més, que sigui relleno o canon, que surtin ja els dolents i vagin al grano per què es lien ara amb aquestes collonades? Em sobra molt.
Es canon 100% i es important per la guerra amb els 10 mandaments, no vull fer mes spoiler que sino perd la gracia.
Imatge

Respon