[Anime de temporada] Love Live Sunshine 2

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
Shinsengumi da!!!
Shinsei
Entrades: 1311
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 153 cops
Gràcies rebudes: 332 cops

07 oct. 2017, 20:32

Imatge

Love Live Sunshine II

Argument
La Chika Takami és una noia normal mai no ha participat en cap club ni ha tingut cap talent notable. No obstant això, després d'una visita a Tòquio, descobreix un escenari on fins i tot una nena comuna podria brillar -el món de les school idols-. Inspirat en l'antic grup d'ídols μ's, la Chika està decidida a iniciar el seu propi club d'ídols escolars a la seva ciutat natal, a l'Institut d'Uranohoshi. Però les coses mai seran fàcils per a la Chika, perquè no només li costa moltíssim trobar altres membres pel seu grup, siní que l'escola amenaça amb ser tancada...

Capítol #1

Text amagat.

Taiga
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Crazy rainbow star
Drakkar
Entrades: 74
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
Gràcies donades: 51 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

08 oct. 2017, 18:25

Capítol 1

Jo he de dir que m'ha agradat més l'opening que l'ending. Nogensmenys els trobo ambdós plens de vida i energia, és a dir, molt a l'estil de Love Live.

Text amagat.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Shinsengumi da!!!
Shinsei
Entrades: 1311
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 153 cops
Gràcies rebudes: 332 cops

14 oct. 2017, 18:58

Love Live Sunshine 2 #2

Hahaha, a aquest capítol sí que he pogut apreciar millor l'opening i la veritat és que m'encanta!! :uki: No ha passat res massa significatiu, però així mateix han passat coses, com que es nota que el grup té persones d'edats diferents i pensaments diversos. Realment està bé que es noti que no tothom pensa igual, ha estat interessant.

De cada capítol la Kanan m'agrada més! I feia temps que per twitter veia que la gent shippejava la Hanamaru amb la Yohane i no entenia per què... ara ho he entès, formen un duo molt divertit. Ara haurem d'esperar una setmana més per veure les noves cançons! Espero que una d'elles sigui aquesta (o que com a mínim surti durant la temporada):

Respon