[Anime de temporada] Inuyashiki

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1141
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

20 oct. 2017, 21:44

Imatge

Anime de temporada. Tardor 2017

Inuyashiki

Argument

Ichiro Inuyashiki és un home de 58 anys, amb una vida bastant rutinària, empleat d'oficina i una família que pràcticament li menysprea. Un dia, després d'un revisió mèdica, descobreix que té càncer terminal i que li queda poc temps de vida. Per si fos poc, de camí a casa ... Una nau extraterrestre aterra sobre d'ell! En despertar, Inuyashiki ja no és el mateix: ha estat reconstruït com una màquina de matar. Però un nou cos comporta una gran responsabilitat: ¿es convertirà Inuyashiki en un heroi o potser en el pitjor malson de la humanitat?

Opinio
Molt brutal, el manga es del creador de Gantz i es nota moltisim. Les escenes d'accio son alucinants i l'animacio molt bona.

En quan a l'historia, escala desde de la vida del prota fins la bojeria maxima amb un trasfons que no esperes, no vull dir res mes per no fer spoiler.

Capítol #1 i #2
Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

07 nov. 2017, 16:10

Molt fan de Gantz i motiu pel qual em vaig interessar per Inuyashiki ^^ El primer capítol em va molar bastant i ara estic llegint el manga també per comparar. I també he de confessar que vaig tenir el meu moment fangirl quan vaig veure que l'habitació de l'amic d'en Hiro era tot un temple d'adoració dedicat a Gantz XD

Molt fan del col·lega, ja que li diu directament a la cara que no poden seguir sent amics tot i la por a que a l'altre se li giri completament. Serà el que vulgui, però almenys té principis i això és "must respect".

Per altra banda tinc un petit problema amb l'animació i amb els seiyuu, que no m'acaben de convèncer, però tot i així m'està molant bastant. L'últim arc de la "yakuza" ha estat un bon incís per veure com ha millorat el protagonista amb la maquinària (tot i que a vegades sembla que perdi la consciència). També dir que no esperava per res l'escena de la sauna... no em pensava pas que la posessin (una mica censurada, però tot i així allà estava) :lloa:
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1141
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies rebudes: 183 cops

21 des. 2017, 22:37

Quina llastima que nomes hagi durat 11 capitols, l'he disfrutat moltisim. Reconec que el vaig començar per l'animacio pero m'ha atrapat per l'historia i com l'explica, simplement molt increible.

Capitol final
Text amagat.

Recomano aquest 3 videos, estic bastant d'acord en la majoria dels analisis (el capitol final ha sortit avui, aixi que la review del 10 i 11 no sortira com a minim fins dissabte o ja de cara la setmana que ve).
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... V4Su1w94DH

PD: ara que ha acabar i com podeu veure nomes son 11 capitols, recomano moltisim veure'l, del millor d'aquesta temporada.
Imatge

Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 159
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
Gràcies rebudes: 87 cops

27 des. 2017, 22:46

Buaaa!! M'ha agradat molt! És boníssim...! Potser al principi no tant però al final realment m'ha acabat enganxant. L'opening és una xulada!

Text amagat.

I avui he tornat a veure els últims 2 capítols :)

Respon