En general dir que m'ha agradat bastant, potser fins i tot m'ha agradat més que la segona temporada que era tota l'estona partits un darrere l'altre, escoltant el passat de personatges que no tornaríem a veure mai més i equip darrere equip, que pareixia que no s'acabava mai.
En canvi, aquesta temporada ha estat curta i déu n'hi do 10 capítols per un sol partit xDD En general però m'ha agradat, el partit ha estat bastant equilibrat i ha servit per veure que l'equip també té altres jugadors que valen la pena, com el Tsuki que, per a mi, ha estat definitivament el millor jugador del partit.
He de dir també que m'hauria agradat que l'Asahi fos el que rematés i fes el punt que els va portar a la victòria. Vull dir, ell és l'estrella de l'equip i que al final guanyin gràcies al remat del Hinata ho entenc perquè és el protagonista però no sé què dir-vos, no em convenç...
En general ja us dic, bastant bé, pareixia que l'Ushi era invencible i amb un esforç de la hòstia l'han aconseguit derrotar. Em fa patir que d'ara en endavant els rivals siguin encara més forts i encara més difícils de vèncer perquè han guanyat al Shiratorizawa molt de refilón i pels pèls...
Pel que fa al final que diuen que el Kageyama ha estat seleccionat per anar a un campament d'entrenament que deu ser la hòstia, doncs la veritat és que no m'ha dit gaire cosa, ja sabíem que era una màquina, el que m'estranya és que no hagin cridat també el Hinata...
Sincerament, la gent s'ha queixat molt que només fossin 10 capítols i a mi no m'ha desagradat, tot i que he tingut la sensació que no se n'ha parlat gaire i que aquesta temporada de Haikyuu ha quedat eclipsada per Yuri on Ice que està sent un gran fenomen...
Haurem d'esperar per veure si ens donen un poquet més de Haikyuu en breus!