[Anime de Temporada] Gintama 2017

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gintama #5

Hahahahahahaha, puto Sakamoto, és l'amo :lloa: Mira que mai m'havia acabat de fer massa aquest personatge però he canviat completament d'opinió, és el millor!! Em va encantar la seva part, amb el cul de la Mutsu i amb el Shogun dient tota l'estona "no sé si és molt llest o si és molt tontu" i, evidentment, és el més tonto del món però m'agrada molt veure com algú tan imbècil fa que el Shogun se n'adoni que ha de canviar.

De totes maneres, a la lluita li vaig trobar que li faltava chicha... va ser "oh, agafo la Mutsu i també el Shogun" i mentre el Shogun anava pensant en les seves merdes i el robot es concentrava en el Shogun (perquè un robot no pot estar atent a dues coses a la vegada) toma balazo als circuits i bye bye... no sé, un poc d'emoció, no? Que les lluites són molt curtes i és sempre evident en tot moment qui guanyarà...

També em va agradar bastant el passat del Sakamoto, de com li van ferir la mà i ja no pot ser més un samurai però segueix lluitant a la seva manera! La veritat és que no recordo si ja havien explicat això abans, si ho havien fet, no me'n recordo... Pareix que he redescobert el personatge i m'encanta xDDDD

Pel que fa a la part del Gintoki també em va agradar bastant amb la xorrada dels 300 iens i amb que no se'n recorden exactament de la cara que feia l'altre xDD Suposo que ara al pròxim capítol ens tocarà un flashback del Gintoki també, no? :ilu: No puc esperar més pel pròxim capítol!! Espero una batalla èpica que satisfaci la Ukihana violenta que porto a dintre!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

M'agrada que (a la fi) ens contin coses de la guerra contra els Amanto. Ja era hora! Sempre ens havien mostrat en Sakamoto a la segona línia, ara ja sabem per què. Per altra banda, a veure què farà ara en Nobunobu... Dubto que es "faci bo", però pot ser sí que ho intenta i acaba palmant-la (com semre, jo intentant endevinar què passarà XD)

Però crec que van un poc massa de pressa, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bon capítol!

Ha estat a més molt divertit, amb el Hakuyasha tota l'estona i que al final resulta que si que era deixeble del Gintoki! Ja el final després de l'ending quan totes les frases mítiques del Gintoki les deia el Hakuyasha... Molt bo!

I bé, a part de la part de les bromes, la lluita contra el paio d'un sol ull, pel meu gust, un poc decebedora... No ha durat res!! S'han passat més temps amb la broma del deixeble grassonet que no pas amb la lluita que ha estat un minut. I el rollo aquell que al Gintoki li importa tant l'esmorzar com la mort? No sé, suposo que volien fer una frase com molt mítica i a mi em va semblar una autèntica xorrada.

Però bé, passem a l'altra part de l'episodi, el Takasugi. Tinc un problema amb aquest personatge i és que segurament hauran explicat per què mola tant però no me'n recordo i el veig com un personatge al qual estan fent quedar com molt molón però que jo el veig completament buit... no em diu res a mi el Takasugi tret de que pareix que mola molt però no me'n recordo per què xDD Si algú em fes el favor de refrescar-me la memòria molaria... I bé, que es duu malament amb el Gintoki però tampoc recordo per què. Així que, com ja us imaginareu, aquella part no em va dir res de res...

Quan els quatre es reuneixen i veus el Katsura ahi entre ells, petant-ho a saco.... Que guapo que és el cabró! I bé, espero que ara si, a la fi hi hagi batalles èpiques perquè aquestes tres batalles contra els generals aquells m'han decebut moltíssim (excepte potser la del Sakamoto perquè amb ell res podria ser seriós)...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs la veritat, lo del Gintama gordo (Pakuyasha?) m'ha semblat bastant divertit. Recupera l'humor original de la sèrie, segons el meu parer. Però sí. S'han carregat massa fàcilment els tres capitans aquests...

He vist per Internet (jo no m'en vaig adonar) que han colat en Pakuyasha a l'opening (de fet, ho vaig estar buscant a l'ending xD)
Text amagat.
Imatge


En quant a la part d'en Takasugi... Doncs ja era hora que es despertés, no? Ara, a la fi, els deixebles s'han unit. A veure què passa ara...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs ja m'he acabat Gintama.: Porori-hen, corresponent a la última part d'aquesta i preqüela de la saga final, per això he optat per no crear un tema a part.

Gintama.: Porori-hen

Opinió personal:

La veritat és que portava temps amb la sèrie pausada i he aprofitat el moment per reanudar-la.
Ja només començar el primer capítol i potser perquè feia temps des de l'última vegada, em va fer riure.

Continua amb la bona i absurda dinàmica característica de la sèrie de sempre. És una arc lleugeret amb no tants moments seriosos com altres trams de la sèrie però que sempre hi ha algun moment o altre divertit. Evidentment tampoc pot ser un riure constant però sempre estas distret i de bon rotllo.

Em quedo amb l'últim capítol on en Shinpachi es passa el capítol parlant i fent les seves reflexions traumàtiques sobre el que passa (amb els esperits que només ell pot veure) i amb en Hasegawa com no, sempre a l'ordre del dia.
Respon