AGGRETSUKO

Episodis: 10
Duració: 15 m
Generes: Slice of Life, Comedy.
Any: 2018
Productora: Fanworks / Sanrio. Netflix
(Aixó es un remake, te serie ''antiga'' de 100 episodis)
Sinopsi
Retsuko, una panda vermella, es deixa la pell en un treball ingrat i frustrant. Per alleujar tot aquest estrès acumulat, canta death metall al karaoke en sortir del curro.

Li recomano aquet anime especialment a L' @UkiHana , perque se que t'hi sentirás identificada 100% i et molara que t'hi cagues.
A veure... per on començo XD (He de dir que no he vist la anterior, però no tardare molt en tragarmela) ...M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA moltissim aquesta serie. Relata perfectament lo dura que pot arribar a ser la vida adulta de nosaltres, els millenials, els joves! en el ambient toxic de la feina amb gent gran i relacions toxiques. Sabeu el que mes m'encanta? Te un toc feminista brutal. BRUTAL. Mai habia vist una serie abordar aquet tema tan be. Buah no sabeu el que magrada. I love this so much!!! Totes les situacions son molt reals pero amb uns tocs d'humor SUPER GUAI i aaaaah!!! Tots els personatjes son fantastics!!!!!!