[Anime de temporada] Aggretsuko

Respon
manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 179
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 136 cops
Gràcies rebudes: 111 cops

18 maig 2018, 02:01

Flipo moltissim que ningú encara hagi esmentat aquest INCREIBLE anime. Però no temais pequeños niños, aqui esta el buen spam de manolo(i no us deixeu enganyar per l'estil kawaii) ...

AGGRETSUKO

Imatge
Episodis: 10
Duració: 15 m
Generes: Slice of Life, Comedy.
Any: 2018
Productora: Fanworks / Sanrio. Netflix
(Aixó es un remake, te serie ''antiga'' de 100 episodis)

Sinopsi

Retsuko, una panda vermella, es deixa la pell en un treball ingrat i frustrant. Per alleujar tot aquest estrès acumulat, canta death metall al karaoke en sortir del curro.

Imatge
Imatge
Imatge
Li recomano aquet anime especialment a L' @UkiHana , perque se que t'hi sentirás identificada 100% i et molara que t'hi cagues.
A veure... per on començo XD (He de dir que no he vist la anterior, però no tardare molt en tragarmela) ...M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA moltissim aquesta serie. Relata perfectament lo dura que pot arribar a ser la vida adulta de nosaltres, els millenials, els joves! en el ambient toxic de la feina amb gent gran i relacions toxiques. Sabeu el que mes m'encanta? Te un toc feminista brutal. BRUTAL. Mai habia vist una serie abordar aquet tema tan be. Buah no sabeu el que magrada. I love this so much!!! Totes les situacions son molt reals pero amb uns tocs d'humor SUPER GUAI i aaaaah!!! Tots els personatjes son fantastics!!!!!!
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1686
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 188 cops
Gràcies rebudes: 500 cops

18 maig 2018, 16:26

D'entrada em sento molt identificada amb el primer gif, crec que l'imprimiré i ho penjaré al curro (no es mourà, però la gent en captarà l'essència...).

D'acord, m'has convençut i li donaré una oportunité (però quan acabi la temporada d'anime, que ara vaig un poc ofegada amb tantes coses per veure!!). La veritat és que m'ha fet gràcia, trobo que pot estar molt bé i em vull sentir reflectida en una panda kawaii...

Zenkyuu manolassa per la recomanachionne! :besitu:

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1686
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 188 cops
Gràcies rebudes: 500 cops

27 maig 2018, 11:08

Doncs ja l'hem acabat! La veritat és que fins el capítol 4-5 no ens va enganxar gaire, però després va ser un no aturar! Els millors personatges són la Gori i la Washimi xDDD I per a mi, el millor millor millor personatge de tot l'anime, aquest senyor:

Imatge

EL PUTO AMO!

M'ha encantat el tio, tot despistat a puta muerte, sóc MOLT FAN! Però bé, dir que tots els personatges també tenen el seu encant! La Retsuko és molt mona i quan canta és la puta ama! El Ton també em va agradar a la seva manera, és un poc cabró i sempre està ISOGASHIIIIII però em feia riure i not so bad person. I el cèrvol aquell que és tan kawaii?? M'encanta perquè és la típica tia insuportable que hi ha a totes les putes feines d'aquest puto món :lloa:

I sabeu qui també és el puto amo... PROTEIIIIIN! És a dir, em va encantar també aquest personatge xDD PROTEEEEIN per què no diu res més? Però és bona gent perquè fa que la Gori, la Washimi i la Retsuko es facin bones amigues de kokoro i això is good.

Però el que he dit, em quedo amb la Gori, la Washimi i el puto príncep empanat. Sobretot amb el príncep empanat, que es va robar el meu cor. Quan es queda dins el tren... QUIN CRACK :lloa:

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 831
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 498 cops
Gràcies rebudes: 233 cops

30 maig 2018, 00:05

Hola!

M'unesc al que ha dit na @UkiHana: els primers capítols són un poc mals de passar. Però passa una cosa al final del capítol quatre que canvia el to de la sèrie (no canvien les coses que passen, però canvia com passen).

I he de dir que si vos ha molat això del "metal per ridícul", heu de veure Detroit Metal City, àlies l'anime que va quedar en última posició a l'animesong empatat amb una cançó nyonya de n'@Ereza perquè sou uns heretges.</hate>
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 179
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 136 cops
Gràcies rebudes: 111 cops

09 jul. 2018, 12:24

segona temp anunciada!
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 831
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 498 cops
Gràcies rebudes: 233 cops

09 jul. 2018, 14:14

Oh... bé, a veure què tal :3

Com ja vaig dir, no és una sèrie boníssima que haguem de veure sí o sí, però... crec que està prou bé per passar l'estona, així que crec que en veure la segona temporada, sí.
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Respon