FUCK
A vegades em penso que no em llegeix ningú, puta vida. Doncs res, ho hauré d'explicar perquè ho he promès i acostumo a fer el que prometo, com avui que m'he promès a mi mateixa que faria un arròs negre per demà dinar de puta mare però m'ha quedat més aviat aprovat per pena i, és a dir, faig les coses que dic que faré però no sempre les faig bé.
Doncs a veure, en Thorffin Ghandi, com diu el Minato, em pareix PATÈTIC. És a dir, algú que ha viscut tan ficat dins la guerra hauria de saber, HAURIA DE SABER, que amb les paraules no s'arribarà a res. Hòstia nen, et penses que si amb paraules es poguessin arreglar tots els putos problemes del món la gent seria desgraciada? Com pot ser tan putament somniador algú que ha estat guerrer? Patètic. Putament patètic. És que li fotien la pallissa i pensava "vale ok". Potser soc una mica insensible, perdoneu-me.
I res, doncs en Canute, joder, el cabró està buenorro i jo li perdono tot. TOT. Excepte la corona aquesta de merda que duu, que és com una tira plasticosa que pareix que se l'ha fet amb una enganxina de coca-cola. Això no li perdono però que estigui sonat sí. Compra't una corona millor. Primer avís.