Spy x Family

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Estel
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 190
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
1
3
0
Gràcies donades: 319 cops
Gràcies rebudes: 170 cops

Capítol 5
I.... ha aprovaaaat!!! És clar! Ara, jo vull que el senyor elegant no se'n vagi :( segur que seria un d'aquells professors amb qui poden passar episodis molt divertits! (hauria de marxar en Swan, que de cigne no en té res, els cignes són macos). Senyor elegant best profe!

I per la resta del capítol, dir que lo he gosado como no puedes imaginar, amb una animació estupenda estupendíssima (tant quan en Loid fa d'Indiana Jones com quan la Yor fa de Rocky Balboa), súper súper bonic de veure (i segons alguns comentaris de gent que fa boxe de youtube, molt ben representat). M'ho he passat molt bé! xD
A més que tot el muntatge del castell i tot és una passada, estava rient com un bebè perquè és que és com la il·lusió de tot nen, aquesta mena de muntatges d'aventures on un corre i passa obstacles i tot... Que per això existeix el Happy Park.

La meva escena preferida, tho, és la del final, quan diu "aquí té la factura del Crepuscle" "no és incorrecta?" "és correcta" "però-" "ÉS CORRECTA." :riu: amb una naturalitat de les veus tremenda i estupenda again
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1909
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
1
3
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1408 cops
Gràcies rebudes: 694 cops

Episodi 5

Sí, a mi també m'ha agradat com ha anat l'admissió i el professor elegant, segur que ho acaben arreglat.

però

L'altra part de l'episodi m'ha sobrat molt. Em sap greu, però he trobat que no tenia per on agafar-se per enlloc. M'ha, fins i tot, ofès un poc. No ho sé. Trist.

Tenia la sensació que això no seria un "facem dois davant la nineta petita" i amb aquesta darrera part del darrer episodi... pas un poc de pena.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Estel
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 190
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
1
3
0
Gràcies donades: 319 cops
Gràcies rebudes: 170 cops

Capítol 6

HEH.

Imatge

Doncs crec que l'Anya serà un mem vivent, la veritat (amb aquestes cares...) xD
M'ha agradat molt el capítol, m'alegro que el senyor elegant encara sigui a l'escola! I preparada perquè l'Anya doni tres voltes al Damian però ja! El falcon punch no me l'esperava (molt al·lucinant). Primer dia i ja té un raig d'aquells, comencem bé xD

Imatge
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1909
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
1
3
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1408 cops
Gràcies rebudes: 694 cops

Episodi 6

Sí, s'ha arreglat un poc. Em sap greu, però l'episodi anterior tenia una pinta de farciment nivell "episodi de la platja" que em va fer cosa.

Aquest darrer ha estat bé. Ara veurem un poc de què va el tema de l'escola, amb el professor Elegant aquest.

I sí, quan han explicat les bonificacions i les penalitzacions, estava claríssim que n'Anya en guanyaria una el primer dia. Tot i que... mira, pot ser interessant així!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon