No sé vosaltres, però jo faig servir un teclat de membrana de marca DELL que té més anys que Matusalem.
No va malament, tampoc va super bé. Funciona i ja està. I va ser gratis, així que què vols.

Però no fa gaire, en un episodi de SOMEBODY IS WRONG ON THE INTERNET, vaig fer massa renou.
Arran d'això, vaig començar a investigar com silenciar teclats i, es veu, que quasi tot el que hi ha és per a teclats mecànics. Que eh, estan bé, i potser algun dia en compraré un, però de moment, encara no. Per exemple, un d'aquests vídeos:
Així que investigant això del lubricant que posen als switches dels teclats mecànics, vaig mirar si podria posar-hi algun tipus de greix a les tecles del meu teclat de membrana... Sembla que la vaselina, que seria una opció barata i fàcil NO és recomanable perquè es carregaria la goma de la membrana del teclat (vos sona això de només fer servir lubricants basats en aigua si fas servir preservatius? -- doncs el mateix), així que al final vaig fer servir el mateix que fan servir pels teclats mecànics, GPL205 (però la versió barata d'Aliexpress, 7 € per 5 grams).
Llavors, quan va arribar, el que vaig fer va ser anar desmuntant les tecles i posar-hi, amb un pinzellet que vaig haver de comprar als xinos, un poc de lubricant a totes les parts que "sobresurten" de la cama de la tecla:

Amb les tecles que tenen estabilitzador (en el meu cas, l'espai i el shift dret), també una bona empastissada a la part del tros de metall que toca la base del teclat i a als punts en què toca la tecla.
I aquest és el resultat:
La tecla delete sense lubricar.
La tecla delete lubricada.
La meitat de l'esquerra lubricada, la meitat de la dreta sense lubricar.
La conclusió és que fa molt menys renou i crec que és molt lleugerament més "dur", costa un poc més pitjar les tecles, però quasi que no es nota i quasi que m'agrada més així.
Però he gastat quasi tot el lubricant, 7€ la broma xD