Platinum End

Xail
Esperits del bosc
Esperits del bosc
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 99
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
10
15
0
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 133 cops
Gràcies rebudes: 96 cops

Doncs jo ja he vist els 3 primers capítols, de moment em fa ganes de seguir mirant-la a veure com va, però tampoc espero res a nivell de Death Note.
Text amagat.
Sembla que no és obligatori que es matin entre ells, serà cert?? Es mataran igual no? XD
A veure com va l'aliança que han creat, el que no hauria d'haver anat a l'estadi, si no saps dissimular...
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 42 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Bones! Acabo d'adonar-me que fan l'anime o.o, vaig aconseguir els volums fins el 7 i ja no aguantava més, la trama se'm feia avorrida i poc interessant, per tant, li donaré un cop d'ull al anime i així retorno a la vida una mica per aqui! >:D
Xail
Esperits del bosc
Esperits del bosc
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 99
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
10
15
0
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 133 cops
Gràcies rebudes: 96 cops

Jo he vist 6 capítols, i no crec pas que la continuï.
La trama no ha aconseguit enganxar-me, i ja han passat moments que potser hauria d'estar esperant amb ganes el següent episodi, però sembla que no.
I els personatges tampoc em diuen res.
Text amagat.
El protagonista, és molt pesat, en què no vol matar a ningú i que tothom ha de ser feliç, suposo que tard o d'hora haurà de matar algú, ni idea, però tampoc m'interessa massa.
I els altres, tampoc em diuen res, l'única que m'interessa una mica és l'àngel sadic-kawaii

No descart-ho donar-li una última oportunitat més endavant, potser si escolto alguna bona crítica o algo, però sembla que no triomfa massa.
Respon