One Piece [Discussió Manga] -Spoilers-

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1364
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
1
3
0
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 164 cops
Gràcies rebudes: 289 cops

Capítol 1053

El meme d'en Buggy s'ha fet real xDD

Jo nomes espero que abans de que parteixin de Wano, es conegui la relació de tot aixo amb el passat de Zoro, si te familia etc i si te cap espasa herencia familiar ja seria la hostia.

No em sembla be que Luffy, Law i Kid tinguin la mateixa recompensa. Si col·loques a Luffy com a Yonko, que es una posició superior als altres 2, te que tenir mes recompensa. Jo hagués posat 3milM a Luffy i 2 o 1.5 a Law i Kid.
Que us sembla?.
Imatge
Meina
Moderador
Moderador
Dereshishishishishi!
Entrades: 792
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
1
3
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 228 cops
Gràcies rebudes: 339 cops

Shancks ha escrit: 17 juny 2022, 14:52 Capítol 1053
No em sembla be que Luffy, Law i Kid tinguin la mateixa recompensa. Si col·loques a Luffy com a Yonko, que es una posició superior als altres 2, te que tenir mes recompensa. Jo hagués posat 3milM a Luffy i 2 o 1.5 a Law i Kid.
Que us sembla?.
A veure jo també esperava que ell tingués més recompensa, però crec que ho han fet per no fer-lo destacar massa, com han dit no volien posar-li la foto del Gear 5 i volien treure la D del seu nom (ole el Morgans), així que per això li posen la mateixa recompensa que els altres.

I de cara a lo de Yonko, encara no ho sé massa, però jo potser ho lligaria a la flota de 5000 homes que té el Ruffy (no sabem si en Kid i en Law en tenen, però de moment no l'han mostrat) i a què ja té algun territori, com l'illa Gyojin, que ja van canviar la bandera de la Big Mom per la seva i algun territori que hagi pogut conquerir la flota (com l'illa on va anar el Barto i va cremar la bandera del Shanks).

No sé si he explicat bé el que volia dir xDD

Però, com sempre passa amb One Piece, falta info!
Imatge
Meizu
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 142
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
1
3
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 37 cops

Capítol 1053

No em sembla bé totes aquelles persones que diuen que la broma d'en Buggy s'ha portat prou lluny. Jo opino que encara s'ha de portar més lluny.
No parlarem del nou almirall? Per què tots els almiralls tenen cares de tíos quarentons japonesos? No hi ha cap excepció. CAP.
Respon