Abans de començar m'agradaria acladrir una cosa, normalment quan parlo a la gent sobre k-drames, em venen amb la idea de que son com les telenoveles llatines però amb gent asiàtica i no és així. La mejoria de k-drames que miro jo em recorden molt més a mangas/animes passats a persones reals, que no pas a les telenoveles llatines.
Kill Me Heal Me

Gènere: Comèdia, Romantic, Médic, Suspens, Misteri
Episodis: 20
Cadena: MBC
Any: 2015
Duració: Mes o menys 1h per capítol
Actors principals: Ji Sung, Hwang JungEum, Park SeoJoon, Oh MinSuk i Kim YooRi
Sinopsis: En Cha Do Hyun pateix de trastorn de personalitat múltiple després de passar per nombrosos traumes al llarg de la seva vida. Motivat pel seu desig de portar una vida normal, buscarà l'ajuda d'una resident de primer any en psiquiatria anomenada Oh Ri Jin. Les "set persones" les quals ell va crear en la seva ment, com a diferents mètodes d'escapament de la seva tèrbola realitat, començaran una batalla per determinar qui tindrà el control de la seva vida.
En Oh Ri On és el germà bessó de la Oh Ri Jin. És un escriptor extremadament famós que s'amaga sota el pseudònim de "Omega", del qual ningú coneix la seva aparença excepte la seva família i el seu editor. Per a qui el coneixen fora de la família, és un aturat sense preocupacions, però en el seu interior guarda diversos secrets; secrets que inclou en els seus llibres per poder tenir l'excusa de investigar-los, i que d'alguna manera involucren en Cha Do Hyun, la seva família, i cert incident del passat.

Les 7 personalitats d'en Cha Do Hyun
Trailer:
Text amagat.
Opinió Personal: Kill Me Heal Me és un k-drama que us recomano per que considero que val moltissim la pena de veure. Té una història molt original, la qual enganxa molt i et fa agafar molt carinyo als personatges i a les diferents personalitats del protagonista. Sap convinar molt bé els moments seriosos amb els cómics.
Vaig començar-lo al temps que estava sortint, principis del 2015, i esperar cada setmana pels nous episodis per mi va ser molt dur, cada cosa que passava m'enganxava més i tenia més ganes de saber com continuava (estil els que seguiu animes de la temprada).
Sens dubte el meu personatge preferit del k-drama va ser la Yona (una de les 7 personalitats) us deixo una imatge d'ella (ell) i el Seo Joon, i no us diré per que era la meva preferida, seria spoiler per si algú es vol mirar el k-drama.
Text amagat.

Però no només ella, sino que tots els personatges i personalitats, eren molt especials i se'ls hi acabava agafant carinyo.
Una curiositat meva, és que normalment quan escric rol em poso l'OST d'aquest k-drama e musica de fons i em va molt bé per inspirar-me.
Nota: 10/10