Kaguya-sama: Love Is War - Ultra Romantic

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1932
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
3
6
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1432 cops
Gràcies rebudes: 702 cops

Episodi 6

(Crec que anam un episodi endarrerits!)

La bomba, no?

En Miyuki pirarà a Stanford, així que ja tenim un límit temporal de la sèrie.

I llavors en Miyuki demana (sense fer-ho) una cita a na Kaguya pel festival escolar, així que tenim un moment clau en el futur proper.

XANXAN
Imatge
Text amagat.
Imatge
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
3
6

Episodi 10

Doncs trob que està interessant!

Sabem si només durarà 12 episodis? Perquè pareix que el festival escolar aquest està a punt d'acabar...

La veritat és que no m'esperava que el pla d'en Yu fallés per això, ha estat una sorpresa interessant xD

De tota manera... sóc jo l'únic que pensa que en Yu fa molta més bona parella amb na Miko?

Ningú més ho mira?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
3
6

Episodi 11

M'ha agradat molt aquest darrer episodi!

El primer terç (el dels globus) ha estat un poc meh, però el tros de na Tsubame crec que ha començat a arrodonir un poc el ship d'aquests dos (fins ara... no em convencia gens, un poc pel que diu ella, no? -- no es coneixen! [o nosaltres no ho sabem]).

I el darrer tros... BUM. Costa cap avall sense frens, eh? Uau. A veure, pareix que na Kaguya encara segueix jugant, però en Miyuki ja no juga, ara ja va seriós, ell.

No sé jo com anirà la cosa... però pareix que es torça un poc, no?

PS: m'he descollonat quan na Chika ha rebutjat aquell xD

I... la setmana que ve també acaba aquest, però amb un episodi especial d'una hora!

Imatge
Text amagat.
Imatge
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1364
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
1
3
0
Gràcies donades: 164 cops
Gràcies rebudes: 289 cops

Boníssim final de doble capítol, molt emocionant, divertit i romàntic com havia de ser.

L'estratègia del president de 10/10, llastima que no han mostrat el peto però òbviament se'l han donat i al post-crèdit estan agafats de la ma, no hi ha lloc a massa dubtes.

S'ha acabat la temporada i l'anime. Molt satisfet, un anime molt ben portat.
Imatge
Estel
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 201
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
1
3
2
Gràcies donades: 336 cops
Gràcies rebudes: 176 cops

Holi :3
Només vinc a dir que m'he trobat aquesta joia a Youtube (del capítol 6, temporada 3):

I crec que ha sigut més que suficient per convènce'm que miri Kaguya. Ara que... m'hauré de posar al dia xDD
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
3
6

@Estel: mira Kaguya però ja.

El narrador en anglès està drogadíssim. En japonès no tant, però crec que ho fa millor: el to és més seriós i formal, però exagerat, que ho fa encara millor. És el millor personatge de la temporada.

Episodis 12 i 13 (doble)

M'ha matat la reacció d'en Yu quan ha vist que s'ha declarat.

I... no sé, na Tsubame em pareix una noia simpàtica i tal, peròoooo... Crec que s'han esforçat molt en fer-nos veure que no són compatibles. I, per altra banda, tenim molta interacció Yu - Miko. I ship this.

No sé, pareix que ho provaran, però ja sabeu que jo pens que fa més bona parella amb na Miko.

Llavors, el tema de l'enigma m'ha parescut curiós. Senzill, és clar, però curiós i ben mostrat. Tot sigui per mantenir ocupada na Chika xD.

I finalment tenim l'escena esperada. Trob que ha estat un poc com a les temporades anteriors: acaba fent una passa PERÒ sense verbalitzar què volen, que és del que va la sèrie. El que no tenc gaire clar és si la sèrie continuarà mig al Japó mig a l'estranger i aniran alternant, trob que seria un poc estrany. Però vaja, que encara queda temps perquè se n'hagi d'anar, no?

El que no sé és si na Chika ho haurà vist: hem vist que una de les seves companyes sí que ho veu i queda KO, però ella pareix que no. Ho duran d'amagat? Perquè a l'escena de després dels crèdits pareix que... sí?

Res... he passat gust de veure-ho!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon