Hogwarts Legacy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
UkiHana
Administradora
Administradora
❁✿❀
Entrades: 2659
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
2*
4*
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 423 cops
Gràcies rebudes: 1347 cops

Doncs ara SÍ, ARA SÍ!

He hagut de pujar 4 nivells fent secundàries de merda que les odio amb tota la meva força per finalment obtenir una cinemàtica de 2 minuts en què surt na Weasley fent de Dumbledore. I sabeu què és el pitjor? Que al meu joc guanya Slytherin però ara que el Minato està jugant amb Gryffindor al seu joc guanyarà aquesta casa i em molesta que no guanyi Slytherin sempre perquè és l'única casa que ho mereix.

Ara que ja l'he acabat, dir que m'ha encantat el joc al 100% i que no em queda gaire per explorar però que, sincerament, ara ja em fa més peresa que res anar explorant així que ho deixaré estar durant un temps (mentre miro com el Minato es precipita a l'infern per jugar amb un Gryffindor) i quan ell acabi la seva partida, potser jugaré amb un Hufflepuff per fer la missió on vas a Azkaban, que tanmateix no em durà gaire temps arribar-hi i tinc curiositat per veure-ho.
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2384
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
10
15
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2031 cops
Gràcies rebudes: 885 cops

Doncs jo també m'hi he posat.

De moment, m'està agradant bastant, tot i que trob que el joc peca bastant del "oh, ets el protagonista d'un videojoc, hem de fer que facis coses perquè estiguis entretingut que NI DE CONYA faria un estudiant de cinquè de Hogwarts (com lluitar tot el pute dia o que el conserge t'ensenyi l'Alohomora per poder entrar a les habitacions dels profes).

Després d'aquesta queixa inicial, crec que està MOLT bé. El món és espectacular, Hogwarts és ENORME, pots entrar a quasi totes les cases, el combat està bastant bé, els personatges (professors, alumnes) encaixen bastant bé dins el món de Harry Potter... eh, jo trob que és molt recomanable.

Una de les grans crítiques que té el joc crec que és l'espai d'inventari per dur objectes. He trobat aquest "mod" (realment no és un mod) que et permet modificar un savefile i, entre moltes altres coses que són trampes grosses, posar-te molt d'espai a l'inventari. Jo... vos ho recoman.

Salut.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 182
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
1
2*
0
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 85 cops

Be, ja me l'he acabat així que ja puc opinar i tal!

Primer dir que m'ha encantat, el fet de poder disfrutar del món de Hogwarts, la màgia, fer encantaments, pocions (massa poques), i merdes vàries de bruixa/mag, ho he disfrutat molt! A més sempre hi ha aquell punt de nostàlgia. Els gràfics super be, que puguis canviar l'aparença de la roba i no anar amb aquelles super ulleres randoms ho he agraït molt xD.

També he de dir que m'ho he passat super be explorant el castell, explorant tots els poblets i el mapa en general, alguns puzles de les coves eren força entretinguts i ha estat molt be, també els puzles de les sales de depulso (si volies aconseguir tots els cofres era xungo...). El castell m'ha semblat curradissim, i em perdia constantment (encara ara m'hi perdo hahahahhahaha), a més m'ha agradat que puguis veure els secrets de Hogwarts, sales que mai s'han vist, passadissos secrets, etc, m'ha encantat!!!

La trama està molt be la veritat, és guai això de la màgia antiga i tal, m'ha agradat molt! Si que és veritat que com diu el @Minatoni fas moltes coses perquè ets el prota del videojoc i que un alumne de 5è òbviament no faria (a veure... hi ha coses que no tenen cap sentit!!!)

Les missions en general m'han agradat molt totes menys les de vol, no se com és amb l'ordinador, però amb la ps4 a mi m'ha costat horrors (sobretot l'última), com ho he odiat... Però be, tan les missions principals com les secundàries m'han agradat. Si que m'agradaria queixar-me una mica de que trobo que hi ha poca xixa principal, osigui... trobo que hi ha poques missions principals, està guai, interessant i tal, però perquè explores i fas mil històries més, perquè sinó el joc te l'acabes molt fàcilment, es nota que és un joc que va dirigit molt també cap als seguidors del món i per a què puguem disfrutar del món, però collons, amplia una mica més la història principal, que les missions principals se'm feien curtes!!!

Una altra queixa que tinc és... en serio m'estàs dient que entrem a 5è i anem a... 6 classes? només??? només aprenem això? Entenc que no poden posar més encanteris perquè potser no tindrien on aplicar-los i tal... però pel simple fet de sentir-te encara més dins del món, crec que haurien d'haver posat més encantaments, més classes, més merdes encara que després no ho utilitzessis... També em sembla curiós que existint un encantament per canviar el color del cabell, hagis d'anar a la perruqueria per canviar-te'l (un encantament que et podrien ensenyar per exemple, és una tonteria d'encantament? si, però almenys tindrien més missions i més classes fetes). És més, aquests encantaments/transfiguracions/maldiciones gitanas i el que sigui que no es fes servir en combat es podria fer servir per fer les proves de merlí, que vaig odiar les del flipendo dels collons!!!!

He de confessar que estic encantadissima amb el Deek i amb la sala de los menesteres, m'encanta! M'ho he passat molt be decorant-la i canviant les coses!! Això si, veig pocs animals... al joc de mobil hi ha més de 50 animals, veure-ho reduït a 13... és com a molt trist... I també dir que quan tens totes les invocacions, o quan acabes el joc o quan arribes al nivell 40 no en tinc ni idea de quin és el motiu, se't fa més gran la sala de los menesteres, cosa que no acabo de trobar la utilitat de que es faci gran quan acabes...

Totalment d'acord amb el @Morte-Diem que han desaprofitat moltíssim tot el tema dels drops animals i vegetals (sobretot els vegetals), no se què collons fer de tants bolets saltarins d'aquells!

I estic d'acord amb tots que el tema dels puzles (sobretot les maleïdes proves de Merlí) es fa molt repetitives. El meu problema més gran amb les proves de Merlí és que arriba un punt en què quan ja has aconseguit les necessàries pels desafiaments del llibre, si fas les que et queden no et donen absolutament res! (a part d'un bonic logro que només et serveix per a la teva pròpia satisfacció) I adamunt t'has de quedar veient com es construeix cada maleïda vegada el puto arc amb el Merlí allà el mig, que si, que molt be, que ja està fet no em deixis veient un altre cop el puto arc sense poder fer res!!!!!

També he de dir que trobo que hi ha poques pocions, em pensava que te n'ensenyarien més, que algunes tardarien més en fer-se (1:30 la més llarga crec, no em donava temps a fer res i em sentia inútil donant tombs per la sala xD) que et comportarien una mica més de feina, però no... poques pocions i poca dificultat en aquest sentit (i utilitat).

En canvi les plantes d'atac m'han encantat! M'he "enamorat" de les cols xines, per favor, feien molta feina xD

Poca originalitat d'enemics, estic fins als collons de trobar-me aranyes fins a la sopa! Entraves en una cova i era un: aranyaaaaaa!!!! Hi havien aranyes a tot puto arreu!!!!!! Deixeu-les una mica en pau, inventeu-vos algun enemic, poseu algú altre o algo, però deixeu de fotre aranyes a tot arreu! On collons estan els dementors i l'expecto patronum?????

Que per cert, em va encantar el "guiño" a la frase del Ron: porque no podian ser mariposas? Amb la missió de "sigue a las mariposas" xDDD, molt fan, em va semblar molt graciós.

Naltrus el tenim per la ps4 i vam agafar el pack que té coses nazis i tal, i he de dir que hi ha una missió com a molt currada on et compres una puta botiga per 1500 monedetes, és a dir, una ganga!!!! Peeeerò resulta que la botiga està encantada i tal, i et segresten dins d'un cofre d'aquells... allò fotia més por que alguna pel·lícula de por que (tristament) he vist!!!! joder quins sustos em van fotre!!!! Crec que en aquest cas s'hauria d'avisar perquè jo no tindré malsons amb això (crec) però hi pot haver gent o nens petits que si que tinguin algun que altre malson al respecte (a veure.... feia bastant de respecte...). Res que la missió està molt be, però t'ho has de prendre amb calma i anar amb pocions, perquè la missió és llargueta i no pots dir: espera que vaig a buscar més pocions xD.

Fins aquí la meva aventura amb la meva bruixa de Slytherin.

Ara comencem amb la de Hufflepuff...

Ja he arribat a la missió on vas a Azkaban i només puc dir que... decepció total! Vull dir... entenc que no puguis fer tota la puta presó, però en serio m'estàs dient que només m'ensenyes un sol passadís i que a més no puc interactuar amb absolutament res? que només hi ha interacció amb una presa i perquè així és la missió? Nse, fes que pugui parlar amb algun pres, o ensenyem una mica més de la presó, algun cofre, alguna nota, algo!!!! Res... un passadís fosc i la tia aquella al final... Molt trist...

Res, en resum (que semblo molt hater i molt criticona xD) m'ha agradat molt el joc, seguiré jugant amb la Hufflepuff, i com que també tinc una mica de TOC i vull tots els logros suposo que hauré de jugar també amb Ravenclaw i tristament amb Gryffindor. Per cert, la sala de Hufflepuff i la de Ravenclaw són les més currades personalment! Estèticament són genials!

Només vull dir una cosa final! I és que l'art s'ha fet Ravenclaw i dins de la sala comuna tenen els lavabos i banyeres!!! Sisi, banyeres!!!!! Però maquíssim tot!! Em vaig indignar molt perquè els Slytherin hem de sortir de la sala comuna per anar al lavabo i a damunt no tenim ni dutxes ni banyeres ni res!!! I amb la de Hufflepuff... no he trobat lavabos ni tan sols fora de la sala comuna, hi ha la cuina, així que podem menjar i beure, però les necessitats les elimines amb algun encantament que no t'ensenyen xD. No se on tenen els lavabos els de Gryffindor, és un dubte que tinc que comença a ser existencial (l'única motivació que tinc per fer-me un Gryffindor).
UkiHana
Administradora
Administradora
❁✿❀
Entrades: 2659
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
2*
4*
0
Gràcies donades: 423 cops
Gràcies rebudes: 1347 cops

Layla ha escrit: 24 maig 2023, 13:05
També he de dir que trobo que hi ha poques pocions, em pensava que te n'ensenyarien més, que algunes tardarien més en fer-se (1:30 la més llarga crec, no em donava temps a fer res i em sentia inútil donant tombs per la sala xD) que et comportarien una mica més de feina, però no... poques pocions i poca dificultat en aquest sentit (i utilitat).
Bastant d'acord amb això de les pocions... És a dir, sempre he pensat que ha de ser una assignatura molt interessant, moltíssim. (bé, en general totes, unes quantes classes més no haurien estat malament, però personalment pocions és una assignatura que m'agradaria fer). I res, que trobo que s'ho han volgut currar molt amb les pocions i tal però el que has dit, que al final doncs són poques, no n'hi ha cap d'extremadament difícil de fer ni res. Hauria molat, per exemple, que la poció multijugos que et donen per transformar-te en el director Black l'haguessis de fer tu. Hauria molat la vida, que haguessis hagut de robar els ingredients o alguna cosa així.
Layla ha escrit: 24 maig 2023, 13:05 Ara comencem amb la de Hufflepuff...

Jo ara també m'he fet un Hufflepuff, es diu Adefesium Arcanius. He intentat fer-lo buenorro però crec que no me n'he ensortit gaire... Encara soc pel principi, ja us diré més endavant què en penso de Hufflepuff.

I bé @Layla, el més important que no ens has explicat... Què t'han semblat els personatges? A mi va ser el que més em va agradar del joc i no ens has dit gaire cosa.
Text amagat.
Explica'ns si vares enviar en Sebastian a la garjola o no!!
Respon