Futurama (2023)
8a o 11a temporada, segons com se compti
20 episodis
Sabia que havien de tornar-hi, però no m'havia adonat que JA HO HAVIEN FET!!
Sinopsi (gràcies, Bing)
La darrera temporada de Futurama és un revival de la sèrie animada creada per Matt Groening i David X. Cohen. Aquesta temporada consta de 20 episodis que es van estrenar en dues parts. El primer episodi de la temporada 11 es va llançar el dilluns 24 de juliol de 2023, i els episodis posteriors es van estrenar setmanalment els dilluns. La majoria del repartiment original de veus torna per a aquesta nova temporada, incloent-hi Billy West, Katey Sagal, Tress MacNeille, Maurice LaMarche, Lauren Tom, Phil LaMarr i David Herman.
Aquest revival és el tercer retorn de la sèrie després del seu final suposadament definitiu. La sèrie original es va emetre a Fox entre 1999 i 2003, després de la qual cosa va ser cancel·lada. En 2007, vam tornar al seu univers amb quatre pel·lícules realitzades per a vídeo i, davant del seu èxit, la cadena Comedy Central la va rescatar el 2010 per continuar-la amb dues temporades noves.
Primer episodi
Ok, Futurama 100%. Moltes conyes a la cancel·lació de la sèrie, cosa que m'encanta.
La veritat, m'agrada molt aquesta merda xD