Cançons Utaites
- manolini
- Calcifer
- YELLOW TEAM!
- Entrades: 879
- Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
- Pronom: Altres
- Gràcies donades: 546 cops
- Gràcies rebudes: 518 cops
1
3
0
LA KAFU ORIGINAL(???) LA PROBEIDORA DE LA VEU LI HA FET COVER A LA CANÇO DEL SEU PROPI VOCALOID JUNTAMENT AMB EL SEU PROPI VOCALOID!!!! QUE EN PENSEU??? el videoclip es horrible pero enganxa XDmanolini ha escrit: ↑03 abr. 2021, 23:25 ESTIC VICIADISISSIISISISISMA A LA KAFU I A AQUESTA CANÇO JODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR IKENAAAI IKENAAAI IKENAAAI IKENAAAI DENYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Furachi Na Kassai - KAFU
Text amagat.
不埒な喝采 / 花譜 feat. 可不(KAFU)

- Lluis_Cat
- Porco Rosso
- YELLOW TEAM!
- Entrades: 308
- Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 238 cops
- Gràcies rebudes: 209 cops
1
2*
0
Els actors de doblatge xinesos del Genshin Impact són uns cracks i també fan d'utaites i aquesta cançó em té enganxat!!

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

- manolini
- Calcifer
- YELLOW TEAM!
1
3
0
ロス
(Rosu?)La vaig descobrir ahir amb aquesta cançó i MAI HAVIA SENTIT RES SEMBLANT i em va deixar flipant. A SOBRE TE UNA VEUASSA INCREIBLE QUE TAN DE BO POGUES TINDRE JO, LA VERDAH.
La primera cosa que en vaig sentir brutal:
なきそ - げのげ feat.ロス
Text amagat.
.
Coses brutalissimes que ha fet, de debo, la seva veu es una passada:
爪も牙もない獣(feat.ロス)by.Linmu
Text amagat.
なうお-少女性愛者 feat.ロス
Text amagat.
Follow
Text amagat.

- Nafi
- Moderadora
- Akuma no Ko
- Entrades: 790
- Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 179 cops
- Gràcies rebudes: 357 cops
0
1
Acabo de veure aquesta notícia a twitter punto com i venia a consultar els savis sobre el tema a veure si en sabeu algo:
No m'ha quedat clar si és una película sobre l'Eve o inspirada en les cançons de l'Eve (estil Mamma Mia però versió utaita), sigui el que sigui té molt bona pinta i està clar que s'ha de veure.
Se l'ha vist algun cop a l'Eve o té un rollo en plan mangaka de "no vull que em vegin la cara"?
No m'ha quedat clar si és una película sobre l'Eve o inspirada en les cançons de l'Eve (estil Mamma Mia però versió utaita), sigui el que sigui té molt bona pinta i està clar que s'ha de veure.
Se l'ha vist algun cop a l'Eve o té un rollo en plan mangaka de "no vull que em vegin la cara"?

- manolini
- Calcifer
- YELLOW TEAM!
1
3
0
No es un UTAITE (perque no viu a japo) PERO NO DEIXA DE SER-NE UN (???) EN TOT CAS, de les millors covers que he escoltat en moltissim temps. Increible.
Nightmare (English Cover) 【Will Stetson】

- manolini
- Calcifer
- YELLOW TEAM!
1
3
0
M'he topat tardissim amb aquesta cançó i aquesta cover es.... PERFECTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ラヴィ - すりぃ / Covered by xea × 雪見
damn / 藤井風 - 梓川 (cover)