[Anime Temporada] Kimetsu no Yaiba 3: La Vila dels Ferrers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2384
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
10
15
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2031 cops
Gràcies rebudes: 885 cops

@Oriol ni idea d'en Genya, jo només sé el que veiem i pareix que és un dimoni, no? Potser s'ha injectat sang demoníaca per així ser més fort i regenerar-se, no ho sé.

Episodi 7

Com era allò? On n'hi caben cinc n'hi caben sis? Bé, en aquest cas, s'han tornat a ajuntar. La cosa és que no en sabem gaire cosa més perquè hem tornat a canviar d'enemic.

I bé, quant al pilar de la boira, al final ha fet el gir de l'ajudar al nen. Ja està bé. I en Haganezuka està a tope.

La cosa és... aquí tothom està emparentat amb en Tanjiro?
Imatge
Text amagat.
Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
❁✿❀
Entrades: 2659
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
2*
4*
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 423 cops
Gràcies rebudes: 1347 cops

Hola soc en Tanjiro i soc super especial i canvio la vida de les persones que es relacionen amb mi amb la meva amabilitat i somriure suprem. Hòstia nens, no dec ser normal perquè jo a en Tanjiro li fotria amb la mà oberta, que pim que pam, a callar nen.

Però no sé, així en general aquest anime m'és bastant igual, el miro perquè té subtítols en català, que sinó me n'hauria cansat. Però bé, dono gràcies que a aquesta saga no surti el nen ploramiques d'en Zenitsu, això ho millora bastant. I mireu, una cosa que em va agradar el capítol va ser que es va trencar la màscara del mestre i tanta sort, perquè les putes màscares em semblen ridícules.

Ala, una cosa bona.
Respon