@Oriol ni idea d'en Genya, jo només sé el que veiem i pareix que és un dimoni, no? Potser s'ha injectat sang demoníaca per així ser més fort i regenerar-se, no ho sé.
Episodi 7
Com era allò? On n'hi caben cinc n'hi caben sis? Bé, en aquest cas, s'han tornat a ajuntar. La cosa és que no en sabem gaire cosa més perquè hem tornat a canviar d'enemic.
I bé, quant al pilar de la boira, al final ha fet el gir de l'ajudar al nen. Ja està bé. I en Haganezuka està a tope.
La cosa és... aquí tothom està emparentat amb en Tanjiro?
[Anime Temporada] Kimetsu no Yaiba 3: La Vila dels Ferrers
Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.
Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.
Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
- UkiHana
- Administradora
- ❁✿❀
- Entrades: 2659
- Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 423 cops
- Gràcies rebudes: 1347 cops
2*
4*
0
Hola soc en Tanjiro i soc super especial i canvio la vida de les persones que es relacionen amb mi amb la meva amabilitat i somriure suprem. Hòstia nens, no dec ser normal perquè jo a en Tanjiro li fotria amb la mà oberta, que pim que pam, a callar nen.
Però no sé, així en general aquest anime m'és bastant igual, el miro perquè té subtítols en català, que sinó me n'hauria cansat. Però bé, dono gràcies que a aquesta saga no surti el nen ploramiques d'en Zenitsu, això ho millora bastant. I mireu, una cosa que em va agradar el capítol va ser que es va trencar la màscara del mestre i tanta sort, perquè les putes màscares em semblen ridícules.
Ala, una cosa bona.
Però no sé, així en general aquest anime m'és bastant igual, el miro perquè té subtítols en català, que sinó me n'hauria cansat. Però bé, dono gràcies que a aquesta saga no surti el nen ploramiques d'en Zenitsu, això ho millora bastant. I mireu, una cosa que em va agradar el capítol va ser que es va trencar la màscara del mestre i tanta sort, perquè les putes màscares em semblen ridícules.
Ala, una cosa bona.