Ahsoka és una sèrie de televisió ambientada en l'univers de La Guerra de les Galàxies, desenvolupada per Jon Favreau i Dave Filoni per a Disney+, ambientada en el mateix període que The Mandalorian i The Book of Boba Fett. I no poso de què anirà perquè, de veritat, voleu spòilers a la vida?
Capítol 1
Ni tan mal. M'ha agradat molt més del que esperava. Per començar, n'Ahsoka em pareix guapíssima, tots els detalls del vestuari i del maquillatge de la cara i els ulls... tot queda creïble i preciós.
D'altra banda (abans de parlar de na Sabine) la padawan dolenta també m'ha semblat guapíssima, vestida tota de negre però amb la cara blanquíssima i els cabells rossos, trobo que està molt bé trobada aquesta combinació de trets que la fan parèixer dolentota. M'ha interessat el personatge, espero que sigui competent.
I bé, després na Sabine que no m'ha convençut gaire. Simplement és una rebel no rules, no li agrada fer el que ha de fer, és un esperit lliure i no obeeix ningú... I a més condueix una moto que no sé, imagino que vol dir que és molt, molt, molt rebel. M'ha semblat un personatge una mica estereotipat de pasota dolentota, espero que vagi fent una mica d'evolució cap a algú més compromès.
Què us ha semblat?