No Man's Sky

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

El joc ja ha sortit per PS4 als Estats Juntets!! I hi han hagut unes quantes sorpreses d'última hora en aquests dos últims dies:

PER PC SORTIRÀ EL 12 D'AGOST
en comptes del 10, com estava previst


Això m'ha tocat molt la pera perquè tinc un hype que no l'aguanto!! :rabieta:
YouTube ja va ple de gameplays i videos explicant tot el que vulguis sobre No Man's Sky, us deixo aquí un video de IGN dels primers 16 minuts, és ideal per veure com va el joc sense fer spoilers de què us trobareu.
(I no entenc com és que hi han comentaris tant negatius, en fi)


Però també hi han bones notícies.
Potser sabeu que fa una setmaneta es va filtrar el joc i molta gent hi ha jugat anticipadament abans que sortís. Doncs els de Hello Games han decidit treure una actualització del joc el mateix dia de sortida que afegeix una quantitat astronòmica de nou contingut que ni havíem sentit anomenar i diu que "Tota la gent que, d'alguna manera, ha jugat al joc abans de temps, ha d'esborrar la partida i tornar a començar, sinó podrà seguir jugant però sense gaudir de les noves característiques"

A més, han dit que ja estan treballant en més actualitzacions i prometen que en un futur podrem tenir un carguer propi i construir bases.

Ja queda menys! :banana:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

El joc ja fa dues setmanes que ha sortit i després de viciar unes 50 horetes he tret les meves pròpies conclusions.

Imatge

Val a dir que el joc en general ha estat una decepció, internet i youtube en van plens de gent queixant-se i amb tota la raó.
Els creadors de No Man's Sky van prometre molt i no han complert massa coses.

No hi han dinosaures enormes que afectin el paisatge, no pots volar a ras de terra, els recursos són molt homogenis i trobes pràcticament de tot en tots els planetes, el clima no depèn de la distància al sol, no hi han batalles entre faccions, les faccions són pràcticament iguals, les naus també...

Però també té coses bones! (sinó no hagués estat 50 hores de joc). Hi han molts planetes per descobrir, aprendre llenguatges alienígenes mola un taco, caçar els logros és divertit (menys el de supervivència que està bug) i descobrir mica en mica el lore és interessant.

Imatge

La meva opinió personal:
Deixant de banda tot el que van prometre, el joc en si és sosillo. Bàsicament et dediques a anar d'un planeta a l'altre fent el mateix en cada planeta: recolectar recursos, parlar amb algun alienígena, descobrir paraules del seu idioma, registrar animals, plantes o roques, ficar un nom enginyós al planeta i anar al següent planeta.
Text amagat.
També pots posar noms a criatures :pervertmoon:
Imatge
I a arbres :banana:

Imatge


Però malgrat ser monòton a mi m'agrada anar descobrint el lore. D'on venen els Centinelas? Què és l'Atlas? Quins son els orígens dels Gek, els Korvax o els Vy'keen? Cada cop que trobes una interfície de l'Atlas o un monument antic desenterres una peça més del trencaclosques i els pocs logros que hi han t'impulsen a descobrir criatures dels planetes o a lluitar contra pirates espacials.

En canvi, també té coses dolentes que podrien millorar molt més. A part d'alguns bugs de la generació procedural (edificis al mig de la terra o ruines sota el fons marí que no hi pots accedir), un dels errors més greus són les naus espacials.
Als tràilers i entrevistes van prometre que hi haurien tres tipus de naus: científiques, de combat i mercants. Però a la pràctica, malgrat que algunes naus tinguin aspectes de mercaders i altres de guerra, totes són iguals. L'únic que t'interessa és tenir una nau amb molt d'espai i encara que sigui minúsucla visualment hi podràs transportar tones i tones de material, o encara que no tingui un puto canó podràs equipar-la com la estrella de la muerte.

També la varietat entre les races, que són força iguals i sobretot la varietat de planetes són errors importants. Hi han pocs elements i més de la meitat només serveixen per comerciar i es poden trobar a tot arreu, independentment del clima de cada planeta o del sistema en que es trobi. Si que és veritat que alguns elements rars, el coure o la crisontita es troben en alguns planetes i altres no, però la varietat és ínfima. En tots els planetes pots trobar Ferro, Carboni, Thamium9, Platí, Zinc, Plutoni, Or i Emerili, que amb això en tens de sobres per passar-te el joc (i masses elements més no és que hi hagi la veritat).
També un error que hi trobo en un joc d'aquesta envergadura són les millores i les fórmules. Jo en 20 hores de joc ja tenia totes les fórmules del joc, tant per l'arma com per la nau i el tratge, i en poques hores més totes les fórmules de productes.

Imatge

En resum, un joc que prometia molt però al final ha estat una decepció enorme. Amb tot els hi dono el benefici del dubte i mantindré jugant esperant que en un futur vagin posant nou contingut!

Si algú de vosaltres hi ha jugat, doneu la vostra opinió! O sino, doneu-me idees per posar noms a coses que m'estic quedant sense imaginació xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Mira, justament també anava a contestar.

Jo no porto tantes hores (just acabo de fabricar-me l'Atlas Pass v1) però ja no puc més. Ja m'he cansat. Com bé dius, és tota l'estona el mateix.

Coincidesc totalment amb el que dius: el promès i no complert, la monotonia, la repetició... També m'he contaminat mirant Internet, i una crítica que fan és que tots els planetes són rocosos. Què hi ha dels gegants gasosos (tipus Júpiter o Saturn!?), per què tots els planetes estan colonitzats ja?!

Per altra banda, la manera de contar la història, tan poc convencional, sense quasi guia de res és interessant per una banda i desesperant per l'altra. Estàs molt sol a la galàxia...

Per mi, és un gran joc per mostrar a algú que vingui a casa: les primeres hores són apassionants. Llavors... és un rollasso.

Estic segur que amb això hauran sembrat la llavor per a futurs jocs, i que d'això en sortirà alguna cosa bona. Però... aquest no és un bon joc. És una bona demo (infinita).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Minatoni ha escrit:Per mi, és un gran joc per mostrar a algú que vingui a casa: les primeres hores són apassionants. Llavors... és un rollasso.

Estic segur que amb això hauran sembrat la llavor per a futurs jocs, i que d'això en sortirà alguna cosa bona. Però... aquest no és un bon joc. És una bona demo (infinita).
Sep, completament d'acord i ara estic mirant videos d'un joc semblant, Star Citizen, potser et sona XDD
ja faré el post un dia d'aquests, només dir que en un video de l'alpha 3.0 el primer comentari era

"Please, don't No Man's Sky this"
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Em recorda molt al Rome II als seus inicis, crec que les preses i una mica de ganes de fer calers ràpids els han fet cagar-la monumentalment. Penso que d'aquí uns dies o mesos començaràn a treure parxes i aniràn arreglant errors, mentrestant, doncs ja ho heu dit vosaltres molt maco tot el tema visual pero jugabilitat de pena.

L'Star Citizen no hauria de cometre aquests errors si vol fer-li la competència.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Jo no puc opinar pel que fa a experiència de joc, ja que no el vaig comprar. He de dir que com tots estava una mica hypejat amb el joc, però sóc dels que espera una mica abans de comprar per assegurar-me que el joc estigui bé i no me la liin. De tots els meus colegas que tinc a Steam tots menys un(el Bananero) el van tornar al moment cosa que ja no em va inspirar massa confiança. Vaig estar llegir-me un porró de crítiques d'Steam(49% de negatives que és moltíssim) i vaig entendre que la gent el tornava, ja que a PC crashejava un punyao i tal. Però al cap d'uns dies vaig veure que les critiques van deixar d'enfocar-se en els fallos tècnics i van centrar-se en les falses promeses i el poc contingut. Entenc que va ser un estudi petit el que va crear aquest monstruós univers i poder en mans d'un altre equipi això hauria tingut una pinta diferent, però podrien haver estat honestos i esperar una mica més a treure'l perquè ara la seva petita empresa no crec que visqui per veure un demà.

Pel que fa a gameplay imagino que és rollo "minecraft", que és un joc força limitat però si vas fent pollades pots arribar a tirar moltíssimes hores. I això pot arribar a agradar a gent, jo vaig tenir la meva època d'estar tardes i tardes al Minecraft que així en general no feia res productiu.

Dubto molt que ara l'actualitzin i el millorin en plan a sako, lamentablement crec que quedarà així o com a molt posaran un parell de coses (parell català). Però és el que diu el Minato, això ara obre les portes a un nou concepte que amb una mica de temps podrà ser explotat i podria sortir algo més complet.


Us deixo amb aquest video que em van ensenyar ahir que em va fer molta gracia
Text amagat.
Avatar de l’usuari
NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Samael ha escrit: Us deixo amb aquest video que em van ensenyar ahir que em va fer molta gracia
Text amagat.
Reconec, que fins que no va sortir el joc, no tenia ni idea de que existia. Però m'he enterat, pel fet de que s'ha emportat moltes critiques negatives, i que ha sigut (Segons el que he llegit, un fracàs) La veritat, a mi el rotllo jugador en primera persona mai m'ha agradat i menys anar explorant lliurament, sense tenir un "objectiu", que per cert es extrany perquè m'agrada el monster hunter XD

Per cert Samael, bonissim el video! Això en lloc de ser un dinosaure, sembla la barreja entre un T-Rex i un cavall :ilu:
Si podem plorar, també podem riure
Imatge
Respon