Love Live!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Love Live Sunshine forma part dels animes d'estiu i he pensat que potser no l'estàveu gaudint per no haver vist la primera part, així que avui us acostaré un poquet més al món de Love Live!

Imatge

Love Live!




Dades generals

Títol complet: Love Live! School Idol Project (ラブライブ! Rabu Raibu!)
Autor: Sakurako Kimino i Arumi Tokita
Basat en: Manga
Gènere: Slice of life, musical, humor.
Estudi: Sunrise
Any: 2013-2014-2016
Capítols: Dues temporades de 13 capítols. Actualment en emissió (estiu 2016) Love Live Sunshine!


Argument


L'Institut Otonokizaka està a punt de tancar per falta de nous estudiants i l'any següent ja no es podran inscriure nous alumnes! En sentir aquesta notícia, la Honoka Kousaka se sent amb la responsabilitat de fer alguna cosa per augmentar la popularitat del seu Institut i així assegurar que no serà tancat. La Honoka és una noia molt enèrgica que no es rendirà fàcilment, així que investiga fins que descobreix les School Idol. Aquesta moda de convertir-se en idol durant l'època de l'Institut influeix molt en les noies a l'hora de triar Institut així que la Honoka vol intentar-ho i començar el grup d'idols amb les seves amigues Kotori i Umi.

La seva primera actuació no va del tot bé, però sense desanimar-se el grup va creixent fins a arribar a nou integrants. Juntes s'esforçaran per poder participar al Love Live! un concurs d'idols d'Institut i guanyar-lo per salvar l'Institut Otonokizaka.

Imatge


Opinió personal

A mi Love Live! em va sorprendre moltíssim, primerament i sobretot perquè és un anime molt fresc. El vaig mirar just abans d'anar al Japó perquè sabia que allà era molt, molt famós (i, en efecte, tot era Love Live!) i em va enganxar de seguida. Patia molt perquè d'entrada vaig veure un munt de nenes kawaii i vaig pensar que seria molt embafós o molt tonto però em vaig equivocar completament.

Love Live és un anime molt lleuger, d'aquests que no te n'adones i vas empassant capítol darrere capítol i t'acabes l'anime en un sol dia. Sincerament, a mi em va enganxar molt. Per què? Perquè és un slice of life molt bonic, ben plantejat, amb personatges que es fan estimar i amb el famós esforç, amistat, superació i lluita pels somnis com a base.

Els capítols no es fan pesats i van sobre la vida d'aquestes noies a l'Institut i com es van esforçant juntes per aconseguir el seu somni de salvar l'escola. A cada capítol que passa les noies es troben amb problemes i dificultats que han d'anar superant però totes juntes es donen suport i aconsegueixen tirar endavant. En aquest sentit sí que és molt idíl·lic però això també el fa un anime bonic.

I després, a mi també em va agradar moltíssim per la música. No sóc gens d'idols, de fet no escolto música d'aquest estil, però les cançons de Love Live em varen agradar des del primer moment. No només són les cançons i els concerts, tota la feina que fan les noies al darrere: preparar la música, els assajos, la lletra... Tot i que pel meu gust podien haver aprofundit més en el procés creatiu, m'agrada molt que tot giri al voltant de la música.

Us deixo unes quantes cançons perquè vegeu més o menys el ritme!

Text amagat.





Puntuació: 8

Per a mi és un anime que enganxa i que és fresc i divertit. Love Live simplement us farà passar una bona estona sense preocupacions amb unes col·legiales kawaii que lluiten per fer realitat els seus somnis i que s'hi deixen la pell intentant-ho. Ho aconseguiran? Per saber-ho haureu de mirar l'anime!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'encanta Love Live! Jo vaig descobrir l'anime gràcies al joc pel mòbil, la veritat és que també em feia mal yuyu el tema idols ja que mai m'havia cridat l'atenció cap, però les nou em van enamorar en seguida, a més la majoria cançons m'agraden molt cosa que fa l'anime molt més motivant! Una de les meves cançons preferides de Muse és Start Dash, no se perquè però és com tope motivant! :hurra:

Text amagat.


A més gràcies a Love Live vaig trobar la meva WAIFU, MAKI-CHAAAAN <3 Que tot i ser tsundere perduda m'encanta, també perquè és música i la que composa al grup i té una veu encantadora

Text amagat.


És tan WAIFU! No soporto que l shippegin amb la Nico.

Imatge

I la veritat és que em feia una mica de cosa que fessin un nou anime tan calcat al primer però per ara m'està agradant bastant, hi ha alguns personatges que són molt calcats a les Muse però n'hi ha d'altres diferents que li donen molta frescor, així que per ara li seguiré donant una oportunitat!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

OOOh Nafiii, que contenta estic que també t'agradi Love Live!!! :visca:

No sabia que hagués un joc!! El necessito per viure (però el meu telèfon té com la memòria out...). Res, telèfon nou, les M's s'ho valen!! A mi m'encantaven la Honoka, la Kotori i la Nozomi <3 Realment m'encantaven totes, són un amor, potser la Nico era la que em feia menys gràcia, recordo un capítol en que anaven a casa seva i que havia dit als seus germans que era la lider de M's i que havia aferrat la seva cara a sobre de la de la Honoka i va ser en pla "però què passa amb tu, noia?" però bé, la perdonava quan feia el Nico Nico Niiiii xDD

La veritat és que la meva preferida també és Start Dash :hug: La música va ser el que em va enganxar més a aquest anime, està curradíssima i enganxa molt, em va sorprendre que s'ho curressin tant per un anime d'idols però segurament l'exit de Love Live està en que tant els personatges com la música estan molt ben pensats i es nota que li han posat carinyo. Els dies que em poso a escoltar Start Dash no puc canviar de cançó, em dóna moltíssima energia!!

També et mires Love Live Sunshine!! Que beeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Espero poder-lo anar comentant amb tu!! :love: De moment a mi també m'està agradant molt i sobretot tinc ganes de que ens presentin la noia que es pensa que és un alien! Aquesta tia promet!! :riu:

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


LOVE LIVE SUNSHINE!



Amb el final de la temporada d'estiu s'ha acabat Love Live Sunshine (esperant per la segona temporada i enviant cartes de súplica als animadors...) i com que sé que moltes us l'esteu mirant podríem comentar què ens ha semblat!

A mi al principi al primer capítol he de reconèixer que em va decebre un poc, no m'esperava que fos d'aquesta manera. Realment no sé què esperava però la primera impressió no em va fer el pes perquè tot era massa igual al primer anime de Love Live, tot i que després vaig entendre que en això estava la gràcia i que si l'haguessin fet molt diferent no ens hauria agradat...

Però pel meu gust a Love Live Sunshine li ha faltat un poc de singularitat, un poc de personalitat pròpia perquè hi ha molts personatges que l'únic que tenen és que és X personatge de M's calcat a Aquors (per exemple, la Dia és la Eri i ja està, que li han volgut donar un poc d'història al darrere amb tot allò que abans havien intentat ser School Idols i no els va anar bé però que en general la impressió que em dóna és que existeix per substituir el buit de l'Eri). Encara que realment m'ha agradat com han adaptat alguns personatges, per exemple, la Johane és clarament la Nico, però l'han canviat fent-la una boja i no m'ha desagradat.

En la meva opinió es podrien haver banyat més i fer personatges més únics que et costés un poc més veure o adonar-te'n de qui estan substituint, amb personalitats noves que enamoressin i que es guanyessin un lloc al kokoro que no sempre estar comparant amb les d'abans. A més, també podrien haver evitat alguns paralelismes com que siguin 9 noies, que l'escola hagi de tancar, que la Chika estigui dient tota l'estona que vol brillar com la Honoka...

Imatge


Al final ha estat el mateix Love Live, exactament el mateix esquema maquillat un poc per sobre amb quatre canvis però no massa. Realment entenc per què ho han fet així, si l'esquema de Love Live va tenir tant d'èxit, per què arriscar-se a canviar-lo molt i que no agradi per què és massa diferent? Entenc que ho hagin fet així, però a mi m'hagués agradat veure una altra manera de convertir-se en school idol, una manera que no tingués res a veure amb M's, que fossin noies ben diferents, amb els mateixos somnis però amb altres maneres d'aconseguir-ho.

De totes maneres, he de dir que m'ha encantat Love Live Sunshine, que potser pareix que no per tot el que he dit, però ho he gaudit moltíssim!! M'han encantat la Ruby i la You (tot i que a dintre del meu cap sé que la You només m'agrada perquè és la Kotori) i les cançons són genials, estic completament enganxadíssima a l'opening i no me'l puc treure del cap!!

Vull una segona temporada JA que al final aquesta només ha estat la introducció de les noies, hem estat tots els capítols perquè al final es completés el grup de 9. Pel que fa a la segona temporada, el millor és que seguríssim que no estaran massa a anunciar-la perquè segur que al Japó ha tingut un èxit bestial (i basta veure que al Saló estarà petat de cosplayers d'Aquors xD)

I a vosaltres us ha agradat en general? Esperàveu altra cosa? Us ha decebut?

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Meina is Here!!

Imatge


Pos d'esprés d'estar durant una setmana de vacances, en un cotxe i en un "equip" que només posaven cançons de Love Live em vaig animar a mirar-lo. Sonaria molt estrany dir que et saps les cançons de memoria d'un anime sense haver-lo vist... xDDD

Vaig començar la 1a temporada de Love Live i quan la vaig acabar se'm va fer curta, trobava que li faltava algo, fins que uns dies després la Hanako em va dir que hi havien dues temporades... crack que son :''') I en aquell moment també estava sortint Love Live Sunshine que era una altre història, amb altres noies, pero mas de lo mismo. Aixi que mica en mica em vaig mirar la 2a temporada i Sunshine.

El que m'ha fet adonar aquest anime és que els directors d'escoles de Japó son tots rics... A aqui catalunya aixo no passa... Apart de que si les directores eren riques per que tancar l'escola, siplement fent més activitats podrien cridar l'atencio de més alumnes, i no fer apareixer una alumna il·luminada amb la idea de crear un grup idol per salvar l'escola... (tot i que també es veritat que si aixo no passes, l'anime no existiria, o seria molt diferent)

I Jo vull saber per que a Sunshine no hi havien les llames :plorar:

Estic aqui fent un lio entre les diferents temorades i coses :'')

Els meus personatges preferits son... de Love Live (a seques) La Rin, sobretot, i la Nozomi i la Kotori. I de Sunshine, va ser la Hanamaru :3

Només dic que els noms de les noies els he hagut de buscar a internet... Recordar el nom de 18 noies es massa dificil... si fossin nois potser seria diferent :pervertmoon:

Aaaaah... i abans de veure Love Live, quan veia imatges seves pensava que la Niko era molt mona i tal, pero al coneixer-la ha perdut una mica... La seva personalitat la trobo massa plasta...

Imatge


P.D: Al saló esperava veure més gent amb cosplay de Love Live, no en vaig veure masses (dintre del que cap)
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Benvingut!
Un fan de SAO! M'interessa la teva opinió sobre la sèrie! Passa't pel fil de comentar la sèrie!

M'he equivocat de fil i no em deixa esborrar el post... :scared:
surreak l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 nov. 2016, 11:27, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahahahahaha, m'ha encantat el teu comentari Meina :riu: :riu:

Jo no en sé pas res de cap cotxe vermell amb cançons de Love Live al mòbil de la Nafi! :elmo: Va ser aquell moment quan em varen dir que havia un joc per android i aquí em tens, al nivell 53 ja... xDDDDD

Realment tens raó, la idea "salvar l'Institut" i "convertir-se en school idol" no tenen massa a veure. Jo hauria recollit signatures o hauria invertit el meu temps en fer una campanya de mendicitat perquè els comerços de la zona m'amollessin pasta però convertir-me en school idol no se m'hauria ocorregut xDDDDD

Imatge

De l'anime es poden treure mil pegues. Jo sempre he pensat "justament no es va afegir cap gorda granuda antisocial" o per exemple "justament totes les que es varen unir canten bé" (que hauria molat molt un capítol on ensenyessin a cantar algú que desafina com el cul, però no, totes són precioses i canten molt bé). De fet, diu el rumor que una noia es volia afegir però com que així repetien color de cabells no la varen deixar entrar a M's (és mentida, m'ho acabo d'inventar...)

Bromes a part, la veritat és que l'anime en sí és divertit, passes una bona estona i acabes sabent-te les cançons de memòria. Però t'he de fer una pregunta obligatòria! Quin anime et va agradar més? Love Live a secas o Love Live Sunshine?? He llegit (per twitter, com sempre, font fidel 100%) que molta gent prefereix les noies d'Aquors, que les troben molt més completes psicològicament i que en general fan un grup molt més cohesionat. A mi m'agraden més les primeres, la Nico sobra a saco (com a Aquors les de tercer, que no pinten una merda i l'accent anglès de la Mari fa ganes que et vulguis cagar en ella) perquè les d'Aquors em varen semblar bastant un plagi de les M's...

I sí, havia milers de grupals de Love Live programats al Saló i només en vaig veure un que eren les Aquors i ho sé perquè m'ho va dir la Nafi, perquè no les vaig reconèixer... (Sincerament, s'empenyen en fer-se vestits super complicats quan si anessin amb l'uniforme de l'escola se les reconeixeria perfectament...)


Text amagat.


PD: NICO NICO NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (treu la metralleta)
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

UkiHana ha escrit:Quin anime et va agradar més? Love Live a secas o Love Live Sunshine??
Home, crec que Love Live a seques, peró no sé si és per que va ser el primer i tal, i llavors el 2n em va semblar una copia, apar que el Love Live a seques és més llarg i expliquen més coses :3

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge



Ja tenim nova imatge promocional per la segona temporada de Love Live Sunshine!! que s'estrenará a l'octubre d'aquest any. No se sap gaire res d'aquesta nova temporada però crec que el hype es real entre tots els fans.

Espero que aquest cop tingui més capítols i que no sigui tant sad com la segona temporada de Love Live, em va caure alguna llagrimeta amb el capítol aquell quan se n'adonen que serà l'últim Love Live per les de tercer... Em veig vindre que es repetirà en aquesta segona temporada de Love Live Sunshine!! i ja tremolo...

Em va agradar més la segona temporada de Love Live així que tinc moltes expectatives en aquesta temporada de Sunshine.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo m'hauria de reveure la primera temporada de Love Live Sunshine del tirón una altra vegada, a veure si m'acaba d'enganxar. La primera vegada que el vaig veure, setmana a setmana, em va semblar una puta tonteria capítol rere capítol i els personatges no em varen agradar gaire... De les de tercer, la veritat, és que no m'agrada cap (bé, la Kanan, però per eliminació)...

Només em va agradar quan hi va haver el salseo de la Riko-Chika-You, per la resta, avorrit, sobretot amb la Mari parlant l'anglès aquell cutre (hate profund) però, sincerament, crec que si la miro capítol a capítol m'agradarà més... També dir que és un poc hate per part meva perquè era optimista i em pensava que la Sunshine no tindria res a veure amb el LL primer i bé, és com un puto plagi que han intentat dissimular però no els ha sortit bé xDD

De totes maneres, dir que les cançons de les Aqours estan molt bé, però que els trajes que porten generalment foten pena. No ve al cas, però volia dir-ho a algun lloc i he trobat que, el lloc adient, era aquest.

Sense més dilació LOVE LIVE SUNSHINE!
Respon