[Anime de temporada] Wotaku ni Koi wa muzukashii

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

T'entenc molt bé @UkiHana. Jo m'esperava que l'escena del sofà hi hagués el primer petó. És més, el meu cap ja se l'estava imaginant. Com ella diu que en Hirotaka no té iniciativa però a la vegada no havia caigut en què ell era un home....Em vaig quedar en plan: Hola?? i el petó??? on està?? :uhm:

S'ha de dir que el moment de l'habitació el dono per bo. Un petó robat molt macu i tendre. Va ser molt bo quan li compra el mando, detalls com aquests fan que ens estiment en Hirotaka! :blush: :coret:

Va! Demà ja serà divendres i podrem disfrutar una estona més de les dues parelles....a veure si ens sorprenen! Tema manga, cap problema, ja t'aniré informant. He llegit que el anime és bastan fidel al manga així que possiblament m'agradarà.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Què us ha semblat el darrer capítol? Ha aparegut el germà del Hirotaka i són molt diferents!! No és gens otaku i és un yogurín... què, quants vareu pensar que era un ex de la Narumi? xDDD

Personalment em va passar volant el capítol, quan va acabar va ser un "eh? ja està?". Que no és que no m'agradés el germà del Hirotaka (a veure, el Yuki Kaji no m'agrada gens, però és que surt a tots els animes i me'l menjo amb patates ja...) però jo vull salseo amorós entre els dos protaaaaas!

Bé, el moment de la Hanako morreant el Bakakura em va encantar <3 La Hana-chan necessita més amor
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Ahir per fi el vaig poder veure! Em va agradar més que el capítol anterior. Al menys en aquest vam poder veure en Kabakura i la Hanako en una actitud més "serie" tenin una conversa normal sense esbarallar-se. Em va fer molta gràcia que tots dos, sobretot en Kabakura, es preocupessin per la Narumi.

Sense volguer, facebook em va fer spoiler i ja sabia qui era en Naoya. Vaig pensar però, que tenia sentiments per la Narumi i que intentaria lligar-se-la. La sorpresa va ser al revés al veure que el pobre noi estava content amb la relació del seu germà.

També penso que s'ha vist poca evoluació de la relació de la Narumi i en Hirotaka i estaria bé veure-ho, però amb 11 episodis i el manga en publicació...ho veig difícil. Haurem d'esperar a veure que passa.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Mireu que he trobat pel facebook! Una de les pàgines que segueixo ho van penjar. El cosplayer és @Hanataba_XYZtoA


Imatge

Imatge

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Necessitem aquest Hirotaka a les nostres vides JA!

Doncs pel que fa al capítol d'aquesta setmana, m'ha molat molt la part del Kabakura i la Hanakooo! <3 Són tan monos i shipejables! Que van de durs els dos però en el fons s'estimen tant i estan pendents l'un de l'altre i és molt bonic...

Ara, personalment, el germà del Hirotaka me la torra molt. La part d'ell vestit de Pare Noel i tal... sorry però m'ha sobrat i se m'ha fet eterna xDD Espero que, a partir d'ara, no sigui un personatge que vagin ficant amb calçador a cada puto capítol, perquè em talla el rollo xDDDD
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Mica en mica anem veien la part tendre de la parella Kabakura - Hanako. De fet, el moment de sota el paraigües és molt macuuuuuu :blush:

També em va agradar veure com en Hirotaka està preocupat per la Narumi, és més bon nanoooo, que per fer-la contenta es fa fotos estil yaoi! <3

Pel que fa el germà d'en Hirotaka....sembla un personatge una mica fora de context tot i que fa riure la relació que tenien quan eren petits. Al final acabo tenint pena pel germà hahahha
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí... el germà sobra un poc. En Hirotaka, es deixa fer massa, crec xD

M'agrada, però, la relació amor-odi de'n Kabakura i na Hanako.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi he pogut veure l'últim capítol i ha sigut adorable. M'ha encantat la primera part sobretot on estan a dins d'un joc. Especialment la Momose sent super-kawaii pero alhora una assassina molt greedy i suicida. Y la Hana-chan que no en té ni idea però s'ho passa teta. El germá d'en Hirotaka sobra una mica però tambe és graciós veure un no-otaku a dins el grup, si no es tot massa maco.
La segona part una mica més fluixa, especialment en Kabakura i en Hirotaka. Quin puto fàstig els companys de feina. Per que no diuen que surten amb elles? Està prohibit sortir amb companys de feina?
M'ha enamorat el troç después de l'ending on el germà d'en Hirotaka li explica que ha vist a les dos discutir però no s'ha enterat de que anava la peli (que se suposa que entén?). En canvi en Hirotaka ho entén a la primera. Best husbando.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja s'ha acabat :plorar: :plorar: :plorar:

Dir que va començar molt bé, però que pel meu gust va baixar un poc cap a la meitat... sobretot quan va aparèixer el germà, que no sé a vosaltres, però a mi em va rallar mil. Però al final el darrer capítol ha tengut uns puntazos molt bons, mooolt bons, com la Hanako llegint Hitorijime my hero o la Narumi corrent perquè vol veure un seiyuu event (em demano qui deu ser el seiyuu preferit de la Narumi xD)

En general molt bon anime, espero que en facin segona temporada... JA! XDDD El manga s'editarà aviat (suposo?) per aquí, ja veurem a quin preu i quina edició ens portaran... :ilu:

I què, us ha agradat o què?
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

si ha acabat vol dir que ja la puc veure jajaja
Imatge
Respon