Hola a tothom!

Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Hola a tothom! Em dic Abdelilah (nom àrab :) ) tot i que tothom ho pronuncia em diu "Abde" o "Abdu" :lol:

Tinc 21 anys i soc de Castell-Platja d'Aro (Girona). Com la gran majoria, porto seguint l'anime desde fa molt anys quen el feien pel K3 i el 3XL.

El meu anime preferit és Fullmetal Alchemist Brotherhood i el manga és One Piece (berserk tot i que no el porto al dia, s'hi apropa molt :p )

És tot un plaer conèixer-vos!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Holaaa! Benvingut a Tadaima!! :visca:

Et faré un parell de qüestions, la resta segur que ja te'n faran moltes més 😛

Jugues a alguna cosa de videojocs?
I sobretot... Com has descobert Tadaima?

Espero que ens continuem llegint per aquí! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Tens mascotes? Quin es el teu plat preferit? Estudies o treballes?
BENVINGUTTT!
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Gràcies per la benvinguda a tots!
Ereza ha escrit: 20 juny 2018, 13:24 Holaaa! Benvingut a Tadaima!! :visca:

Et faré un parell de qüestions, la resta segur que ja te'n faran moltes més 😛
...
Espero que ens continuem llegint per aquí! :adeu:
Hehehe doncs a contestar!
Ereza ha escrit: 20 juny 2018, 13:24 Jugues a alguna cosa de videojocs?
Sí! Juego a jocs de PC :) Deixo aquí el meu perfil de steam si algú vol jugar a alguna cosa https://steamcommunity.com/id/aeab13
Ereza ha escrit: 20 juny 2018, 13:24 I sobretot... Com has descobert Tadaima?
Doncs algú (ara veig que ha sigut @Elpeucury . Edit: Veig que és la @Meina :P ) que li havia donat "m'agrada" a un tweet meu ho té a la bio i de casualitat ho he vist i m'ha picat la curiositat al veure el domini .cat a una web amb nom nipó.
manolini ha escrit: 20 juny 2018, 13:41 Tens mascotes? Quin es el teu plat preferit? Estudies o treballes?
BENVINGUTTT!
No tinc cap mascota, no agraden gaire els animals a casa meva :P
Sobre el plat preferit... fins fa uns mesos t'ho hauria dit sense gaire problema però els meus gusts ara mateix han canviat taaaaant que no et sabria dir, ara m'he fet un "realfooder" :lol: :lol:

Actualment treballo i estudio, treballo a jornada completa com programador (ara mateix d'android) i estudio enginyeria informàtica per la UOC. :pervertmoon:

A veure si puc convencer a més gent per unir-se!
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

benvingut!!!! veig que també t'agrada fate zero jajaja en rider és el puto amo.
A veure si coincidim al xat sovint! segur que t'ho pasaras bé que som bona gent jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Wolaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Benvingut a tadaimaaa!! No siguis tímid a l'hora de comentar tant com vulguis els teus animes i mangas preferits, aquí tots compartim aquesta passió!! És típic i tòpic fer unes quantes preguntes als nous per conèixer-nos millor, aquí les meves són: quin va ser el primer anime que vares veure? Segueixes les temporades d'anime a ritme japonès? Si els aliens existeixen, creus que són otakus??

No tenc més preguntes senyoria!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Benvingut!

Un altre membre de la secta informàtica! :3

Vinga... a veure... jo sempre deman el mateix, i a més és hora de sopar... t'agrada cuinar? T'has atrevit amb la cuina oriental o japonesa? I què t'agrada més?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

aeab13 ha escrit: 20 juny 2018, 13:17 Hola a tothom! Em dic Abdelilah (nom àrab :) ) tot i que tothom ho pronuncia em diu "Abde" o "Abdu" :lol:

Tinc 21 anys i soc de Castell-Platja d'Aro (Girona). Com la gran majoria, porto seguint l'anime desde fa molt anys quen el feien pel K3 i el 3XL.

El meu anime preferit és Fullmetal Alchemist Brotherhood i el manga és One Piece (berserk tot i que no el porto al dia, s'hi apropa molt :p )

És tot un plaer conèixer-vos!
Jo també soc d'allà, potser ens coneixes com els bessons, em dic Alejandro i el meu germà David, et sona? Es probable que anessim a la mateixa escola
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Merci per la benvinguda! :D
BlackStar ha escrit: 20 juny 2018, 17:13 benvingut!!!! veig que també t'agrada fate zero jajaja en rider és el puto amo.
A veure si coincidim al xat sovint! segur que t'ho pasaras bé que som bona gent jajaja
Yeees! Soc molt fan d'en Rider de Fate/Zero :D
UkiHana ha escrit: 20 juny 2018, 21:07 Wolaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Benvingut a tadaimaaa!! No siguis tímid a l'hora de comentar tant com vulguis els teus animes i mangas preferits, aquí tots compartim aquesta passió!! És típic i tòpic fer unes quantes preguntes als nous per conèixer-nos millor, aquí les meves són: quin va ser el primer anime que vares veure? Segueixes les temporades d'anime a ritme japonès? Si els aliens existeixen, creus que són otakus??

No tenc més preguntes senyoria!
Hmmm... No et sabria dir el primer anime, de ben petit que els segueixo així que no et sabria dir.
Sí que segueixo les temporades a ritme japonès, aquesta temporada m'ha agradat molt :3 Llàstima que ja acabi :(
Tothom és otaku, els aliens no són excepció :pervertmoon:
Minatoni ha escrit: 20 juny 2018, 21:24 Benvingut!

Un altre membre de la secta informàtica! :3

Vinga... a veure... jo sempre deman el mateix, i a més és hora de sopar... t'agrada cuinar? T'has atrevit amb la cuina oriental o japonesa? I què t'agrada més?

Salut!
Els d'informàtica molem molt :besitu:
M'agrada cuinar tot i que no soc gaire bo, però mentre sigui "realfood"... hehehehe No he provat amb la cuina japonesa ni cap oriental, més que res perquè normalment faig invencions propies així que no miro gaire d'on és cada cosa :P
Agradar més de menjar? Hmmm... Com he dit adalt, crec que ara mateix estic en transició de gusts després de canviar tant la meva dieta, no et sabria dir!
Akami ha escrit: 20 juny 2018, 23:25 Jo també soc d'allà, potser ens coneixes com els bessons, em dic Alejandro i el meu germà David, et sona? Es probable que anessim a la mateixa escola
Hmmm... Dos bessons rossos? Crec que ereu amics d'un noi que es diu Bernhard, si no m'equivoco de bessons :lol: .
Imatge
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

aeab13 ha escrit: 21 juny 2018, 10:12 Merci per la benvinguda! :D
BlackStar ha escrit: 20 juny 2018, 17:13 benvingut!!!! veig que també t'agrada fate zero jajaja en rider és el puto amo.
A veure si coincidim al xat sovint! segur que t'ho pasaras bé que som bona gent jajaja
Yeees! Soc molt fan d'en Rider de Fate/Zero :D
UkiHana ha escrit: 20 juny 2018, 21:07 Wolaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Benvingut a tadaimaaa!! No siguis tímid a l'hora de comentar tant com vulguis els teus animes i mangas preferits, aquí tots compartim aquesta passió!! És típic i tòpic fer unes quantes preguntes als nous per conèixer-nos millor, aquí les meves són: quin va ser el primer anime que vares veure? Segueixes les temporades d'anime a ritme japonès? Si els aliens existeixen, creus que són otakus??

No tenc més preguntes senyoria!
Hmmm... No et sabria dir el primer anime, de ben petit que els segueixo així que no et sabria dir.
Sí que segueixo les temporades a ritme japonès, aquesta temporada m'ha agradat molt :3 Llàstima que ja acabi :(
Tothom és otaku, els aliens no són excepció :pervertmoon:
Minatoni ha escrit: 20 juny 2018, 21:24 Benvingut!

Un altre membre de la secta informàtica! :3

Vinga... a veure... jo sempre deman el mateix, i a més és hora de sopar... t'agrada cuinar? T'has atrevit amb la cuina oriental o japonesa? I què t'agrada més?

Salut!
Els d'informàtica molem molt :besitu:
M'agrada cuinar tot i que no soc gaire bo, però mentre sigui "realfood"... hehehehe No he provat amb la cuina japonesa ni cap oriental, més que res perquè normalment faig invencions propies així que no miro gaire d'on és cada cosa :P
Agradar més de menjar? Hmmm... Com he dit adalt, crec que ara mateix estic en transició de gusts després de canviar tant la meva dieta, no et sabria dir!
Akami ha escrit: 20 juny 2018, 23:25 Jo també soc d'allà, potser ens coneixes com els bessons, em dic Alejandro i el meu germà David, et sona? Es probable que anessim a la mateixa escola
Hmmm... Dos bessons rossos? Crec que ereu amics d'un noi que es diu Bernhard, si no m'equivoco de bessons :lol: .
Els mateixos xdd
Respon