Hoooola

Avatar de l’usuari
Laii
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 21 maig 2018, 23:40
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

Layla ha escrit: 21 maig 2018, 23:53 Benvinguda!!! Prepara't per l'interrogatori de 3er grau!
Quins és el teu anime preferit? Quins segueixes actualment? Llegeixes manga?

Espero que t'ho passis molt be per aquí i ja ens anirem veient!
Jajajajajaj el meu anime preferit per sobre de qualsevol altre es Noragami, no és dels primers que vaig veure però em va enamorar tota la trama i els personatges, és depriment no saber quan tornarà :(
I manga no en llegeixo molt, només vaig al manga quan veig un anime i no està acabat o no em puc esperar a saber el què passa! De totes formes estic llegint el de Pandora Hearts, però també pel mateix: l'anime ho deixa tot molt penjat i no crec que facin una segona temporada jajajaj

Afegit en 2 minuts 28 segons:
takugo ha escrit: 22 maig 2018, 13:51 Benvinguda senyoreta, una altre nova com jo :blush:.
Espero que t'ho passis molt bé com jo per aquí.

Segueixes nanatsu al dia?
Si es així,
Text amagat.
vas veure la part on maten els dimonis sense voler? Va ser molt graciós

I poc més que dir que tot lo altre ja ho han dit, a veure si ens veiem al chat, apa adéu-siau. :elmo:
Siiii, intento veure-ho sempre que surt i he de dir que m'està encantant, cada cap que fan em quedo amb ganes de que ja surti el següent, és molt emocionant.
Text amagat.
sisisisi crec que va ser la millor part de tot el cap jajajajajaj


Afegit en 1 minut 59 segons:
Minatoni ha escrit: 22 maig 2018, 20:24 Sigues benvinguda!

Carai, carai... i qui és aquest amic teu? Si devem un :pernil: hem de saber a qui :pervertmoon:

Ja t'han demanat moltes coses, així que... digue'ns, t'agrada cuinar? Has provat de fer res japonès o oriental? Què t'agrada més (cuinar o menjar)?
M'agrada cuinar però sincerament apart de Yatekomos no sé fer res japo o oriental jajajajajaj De totes formes m'encanta el menjar japo, així que segurament puc dir que m'agrada més menjar que cuinar jajajajaj

Afegit en 5 minuts 18 segons:
UkiHana ha escrit: 22 maig 2018, 22:08 Woooooooooooooooooola Laii!

Estic contenta de tenir-te per aquí!! Ja t'han fet moltes preguntes, però jo també vull contribuir: quin va ser el primer manga que et vares comprar? I el primer que vares veure per la tele??

I ja que t'agrada Nanatsu, què en penses del Meliodas? T'agrada com a prota?


Ens llegim!
Uf el primer manga... crec que era petita i com que m'agradaven les magical girls, vaig anar amb el meu germà i em vaig comprar Tokyo Mew Mew :vermell: com que eren només 6 o 7 me'ls vaig comprar de cop jajajajajaj i el primer que vaig veure crec que va ser Ojamajo Doremi, era hiperfan d'elles :blush:

Siiiiiii, m'encanta, és el personatge que m'agrada més de la serie!
Text amagat.
si no llegeixes el manga no ho llegeixis: saps lo de la maledicció? quan em vaig enterar vaig alucinar, és molt hardcore que hagi de passar per allò


Afegit en 2 minuts 28 segons:
manolini ha escrit: 22 maig 2018, 22:10 Tens mascotes? Com t'agraden els mitjons? Menjar preferit? salu2
Ocells i no m'agraden jajajjajaj Sóc més de gats 8)

Els mitjons si no són de ralles no en vull sorry i menjar preferit lassssanya <3

Afegit en 3 minuts 22 segons:
Morte-Diem ha escrit: 22 maig 2018, 22:23 Benvingudaaa, espero que vagis passant per aquí, a veure si algun dia ens trobem pel xat i ens podem conèixer millor, mentrestant, et faré la tipica pregunta de benvinguda:
-Com portes els videojocs? Alguna menció especial? o no jugues?!
Videojocs actuals no en segueixo gaires, però em considero bastant molt retrogamer. Al tenir un germà bastant gran, he estat des de petita jugant als seus jocs i he passat per totes les consoles que han sortit (nintendo the winner) jajajajajaja sóc MOLT fan de zelda i el meu preferit és i serà sempre el Wind Waker!

Afegit en 19 minuts 40 segons:
Yuri ha escrit: 23 maig 2018, 09:20 Benvinguda!!!!

Veig que t'han fet moltes preguntes! jo també contribuiré en l'interrogatori hahaha. A part de lovely complex i kaichou wa maid sama, quins shojo més has vist?
Ufffff n'he vist moltíssims, va ser el primer gènere al que em vaig viciar :blush:

Alguns dels que he vist són Kimi ni Todoke, Ouran High School Host Club, Special A, Tonari no Kaibutsu-kun, Toradora, Bokura ga ita, Akagami no Shirayuki, Kamisama Kiss (dels meus preferits també), Ookami Shoujo to kuri ouji, Ao haru ride, etc infinit jajajajaajaj
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Laii ha escrit: 24 maig 2018, 10:18
Jajajajajaj el meu anime preferit per sobre de qualsevol altre es Noragami, no és dels primers que vaig veure però em va enamorar tota la trama i els personatges, és depriment no saber quan tornarà :(


Uooooh!! A mi també m'agrada molt l'anime de Noragami! :visca:
Em sembla que va ser el primer anime que vaig veure amb Netflix i em va fer recaure al món manganime.
Jo també vull que facin una altra temporada. He llegit en alguna part que les publicacions aviat tornaran :)

Molt de gust Laii!! :ilu:

Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Benvinguda a Tadaima Laii!

Al ser jo l'últim en discòrdia molt hem temo que les preguntes ja han estat formulades😅. Així que jo només tinc una petita i mísera qüestió a tractar, segueixes anime de temporada o prefereixes veure series retros que tothom recomena.

I per últim, però no menys important, Noragami torna aquest 6 de juny en format manga! 😂 M'estranya que no t'ho hagin comentat.

Espero que gaudeixis i donis el teu punt de vista!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Ets de les meves @Laii! El shojo també va ser el meu primer gènere en anime i manga i és dels que més m'agraden. Kamisama kiss també és dels meus preferits, l'he vist no sé quantes vegades i cada cop que el veig m'encanta més. Els altres que has anomenat també els he vist, entre les dues podriem fer una llista i coindiriem en més d'un hahaha. Ens entendrem molt bé!!!!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon