Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

15.- Shonen/Seinen preferit

Shonen

One Piece, of course. Anime/manga molt llarg pero que val molt la pena seguir, epic i molt adictiu, ara per ara dels mes coneguts, un dels pocs que ha mantingut un nivell estable.
Imatge

Seinen

No llegeixo/miro molt seinen aixi que no en tinc cap de preferit pero si em decantes per algun seria Inuyashiki(anime), Terra Formars(manga, anime caca), One Punch Man(anime o manga) o Re:Monster(manga)

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

16.- Shojo/Josei preferit

Shojo:


És difícil de dir un preferit però n'hi ha un que he vist un munt de vegades i m'encanta i emociona cada vegada que el miro, es tracta de:

SAKURASOU NO PET NA KANOJO

Imatge

Josei:


Amb aquest tinc un problema i és que anime d'aquest genere només n'he vist un i actualment m'estic llegint el primer manga també d'aquest genere XD així que el meu preferit si o si (no per ser l'únic ha de ser dolent ni res per l'estil de fet crec que és boníssim encara tenir el final que té) és:

NANA

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

15-Shonen/Seinen preferit

Shonen

En aquest cas diré Fairy Tail. Ja sé que té tots els elements típics d'un shonen, però actualment és el que més m'ha agradat i més m'ha divertit de veure.

Imatge

Seinen

No he vist molt seinen. El únic que em va tenir enganxada a la pantalla durant tot un dia va ser Desaparecido. La història és bona i està ben plantejada, tot i que el final del anime no em va convèncer.

Imatge


16-Shojo/Josei preferit

Shojo

Aqui no he tingut dubtes en decidir, i això que en tinc uns quants de preferits. Em quedo amb Kimi ni todoke. Una història del primer amor i del descobriment d'aquests sentiments. Un anime on la Sawako aprendrà a fer amics i també a diferenciar si són sentiments d'amor o d'amistat cap en Kazehaya. Com tot shojo té moments de tot: romàntics, còmics, i dramàtics (molt poc drama i això m'agrada). He de dir que, les situacions còmiques són molt divertides i, vaig riure molt amb la Sawako.

Imatge

Imatge


Josei

No he vist molt d'aquest gènere. El únic que he vist és Kuragehime. Parla d'un grup de noies que són otakus i antisocials i com els hi canvia la vida amb l'arribada d'una noia que és completament diferent a elles: moderna i a la moda. A partir d'aqui surgiran situacions delirants quan la noia nova intenti aconseguir que les altres s'obrin al món.

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Yuri em va encantar Kuragehimeeeeeeee! Van fer un Live Action fa uns quants anys, però encara no l'he vist...


16-Shojo/Josei preferit

Shojo

Imatge

Akatsuki no Yona. Us diria per descarte però és que realment crec que és l'únic shojo que segueixo... la veritat és que sóc més de Josei...

Josei

Imatge

Chihayafuru! Per a mi dels millors que he vist, juntament amb Sakamichi no Apollon. Animeu-vos a consumir més Josei, Honey&Clover també està molt bé!!
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

16. Shoujo preferit

No sóc gaire de consumir anime d'aquest estil, de manera que em quedaré amb un shoujo atípic que de construeix el gènere com és Shoujo Kakumei Utena. Fa molt de temps que no en miro i potser me'n perdo de bons, però quan torni a ser el moment ja m'hi posaré, per ara sembla que encara no. El que he de dir d'Utena és que té una de les millors protagonistes femenines del món i gràcies a ella se'm va obrir un nou món de possibilitats i que cadascú podia ser i lluitar pel que volgués, per més que el seu somni desentonés amb tothom al seu voltant.


Imatge


16. Josei preferit

També n'he vist molt pocs, però aquests temes ja em criden més l'atenció i, sense cap mena de dubte em quedo amb Shouwa Genroku Rakugo Shinju. És una meravella i una obra d'art que va passar massa desapercebuda quan es va emetre. És qüestió de gustos potser, i hi ha qui el troba avorrit, però per a mi els episodis duraven cinc minuts, increïble. Si és que em va enamorar tot: personatges, seiyuu (Ishida Akira OMG), història, rakugo, opening que posa els pèls de punta... Mirant-ho potser la història no és res de l'altre món, però la manera d'explicar les coses i narrar-la és extraordinària. Sincerament no sé molt be què té, però és una recomanació 10/10.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

16. Shoujo/Josei preferit

Shojo

No en tinc cap de preferit, n'he vist/llegit uns quants pero tampoc es el meu genere favorit. Si tinc que escollir, em quedo amb Ore Monogatari!!, molt divertit i la prota es adorable. Molt recomanable
Imatge

Josei

Ahir pensaba que no n'habia vist cap pero gracies al @Skuld he descobert que si n'he vist un, aixi que em quedo tambe amb Shouwa Genroku Rakugo Shinju. Molt recomanable :3 :3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

14.- Anime de temporada que has seguit més entusiasme

Segurament la primera de Full Metal Alchemist, la de brotherhood encara la tinc pendent.

Imatge

15.- Shonen/Seinen preferit

Shonen

Dels shonens de llarga durada n'hi ha un parell que per mi estan per sobre de la resta: Hunter x Hunter i One piece.
Són dues sèries amb un univers expansiu molt ben trenat que han aconseguit mantenir sempre un nivell molt alt després de moltíssims anys de publicació.


Imatge

Seinen

Monster em va deixar marca.

Imatge


Tampoc em puc estar de dir Legend of the galactic heroes . Després d'haver rebut moltes recomanacions per veure-la, ho vaig fer i realment es mereix l'etiqueta de sèrie de culte i la poso entre els millor animes que he vist. Ara estan fent una espècie de remake de l'anime però dubto que sigui igual de bo que l'antic. Igualment li donaré una oportunitat.

Imatge

@Shancks tan dolent és l'anime de Terraformars? Jo segueixo el manga d'Ivrea i també m'encanta.

16.- Shoujo preferit

Shojo

Kimi ni Todoke. No he vist l'anime, només he llegit bona part del manga. Tot i que és un gènere que mai m'ha cridat gaire em va semblar un dels shojos amb un desenvolupament més natural on empatitzes bastant amb els personatges i no té la majoria de trets molt discutibles que apareixen en la majoria de shojos.

Imatge

Josei

7 seeds. Que jo sàpiga no té anime, només manga xd. De totes maneres no vull estar-me de recomanar-lo, té una barrera inicial que per alguna gent pot ser dura, l'estil de dibuix és bastant particular. A mi personalment no m'acaba d'agradar i al principi em va costar una mica acostumar-m'hi. Igualment penso que es mereix l'esforç. No he trobat ningú que el conegui, a veure si aquí m'emporto una sorpresa xd.

Imatge
Khaederen l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 maig 2018, 01:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

15- Shonen/Seinen preferit

Manga shonen preferit: Samurai Deeper Kyou, Silver Spoon, Touch, FMA...
Anime shonen perferit: GTO, Golden Boy, KOR, (la majoria de l'anime en català del 3xl)...
Manga seinen preferit: REAL, Sunny, Rikon Club, Yotsuba, Bride Stories...
Anime seinen preferit: Cowboy Bebop, Planetes, Devilman, Kiseijuu, Space☆Dandy...


16-Shojo/Josei preferit (Deixeu esplaiar-me una mica aquí, que sent del que menys llegeixo es també del que menys recomano i no pot ser xd Hi ha coses molt bones)

Shojo perferit: Kore wa Koi no Hanashi, Strobe Edge, Dengeki Daisy, Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu, Hana to Akuma, Hirunaka no Ryuusei, Sora wo Kakeru Yodaka, Taiyou no Ie, Lovely Comlex, Sukitte Ii na yo....

Josei preferit: Nana, Pink, Ohana Holoholo, Chou no Michiyuki, Mariko Parade, Meiji Hiiro Kitan, Natsuyuki Rendezvous, Paradise Kiss, Sakamichi no Apollon, Shibou to Iu Na no Fuku wo Kite, Stretch, Usagi Drop...
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Khaederen ha escrit: 16 maig 2018, 20:09@Shancks tan dolent és l'anime de Terraformars? Jo segueixo el manga d'Ivrea i també m'encanta.
Valen mes unes imatges que mil paraules.
Text amagat.
Imatge



I despres d'aquesta nefasta 1ra temporada va arribar la segona, censura pero d'un altre estil.

Jo el manga el llegeixo online al dia fins que va parar al desembre, pero ja esta be l'autor i en 2 o 3 setmanes surtira un nou capitol traduit. Pero l'anime es infumable.
Imatge
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Shancks ha escrit: 16 maig 2018, 21:54
Khaederen ha escrit: 16 maig 2018, 20:09@Shancks tan dolent és l'anime de Terraformars? Jo segueixo el manga d'Ivrea i també m'encanta.
Valen mes unes imatges que mil paraules.
Text amagat.
Imatge



I despres d'aquesta nefasta 1ra temporada va arribar la segona, censura pero d'un altre estil.

Jo el manga el llegeixo online al dia fins que va parar al desembre, pero ja esta be l'autor i en 2 o 3 setmanes surtira un nou capitol traduit. Pero l'anime es infumable.
Quina porqueria de censura i quin desperdici. M'havia plantejat mirar l'anime però veient això seguiré amb el manga i prou.
Respon