Aquí un altre nouvingut :)

Respon
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Hola a tothom, per començar us explico com vaig descobrir aquest fòrum. Vaig recordar no sé exactament per què una sèrie molt mítica que van emetre a tv3 que a mi em va marcar molt quan era petit. Patrasche el gos de Flandes.
Si la vau veure segurament en recordareu algunes escenes. Total que vaig decidir buscar la sèrie a veure si la trobava a poder ser en català (no hi ha hagut sort xd) i buscant webs d'anime en català vaig anar a parar a aquest fòrum.
He estat fan del món de l'anime des de fa molt de temps, em ve ja de petit mirant dragon ball, saint seiya, dr. slump, musculman entre d'altres. Però encara m'hi vaig enganxar més després del boom que van suposar les naruto, bleach, one piece (porto mitja vida seguint one piece i actualment la porto al dia xD). A partir d'aquí també vaig començar a llegir manga i veure anime en versió original i subtítols.

El meu mangaka preferit és el gran Takehiko Inoue. Últimament llegeixo més manga que no pas veig anime però estic intentant recuperar una mica també per aquesta part. Per dir els meus preferits per desgràcia mai vaig fer-me una compta de MAL (potser ja va sent hora) i és bastant provable que si en digués uns quants me'n deixaria d'altres. Però puc dir que Monster i Legend of the galactic heroes que eren 2 assigntaures que tenia pendents s'han convertit en 2 dels meus animes preferits.

També m'agrada molt llegir, especialment fantàstic i ciència ficció i sóc molt aficionat als videojocs. La consola a la que tinc més afecte és la SNES tot i que d'ençà uns anys no jugo a cap consola i centro el vici al PC.

No conec molta gent que comparteixi aquestes aficions així que m'alegro molt d'haver descobert aquest fòrum.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvingut a Tadaima, Khaederen!!

Dels animes sembla que no en compartim gaires (tot i que evidentment era seguidor de quasi tot el que feien pel 3XL). Però amb aquesta frase t'has guanyat el meu cor:
Khaederen ha escrit: 08 maig 2018, 00:41La consola a la que tinc més afecte és la SNES
La SNES és la meva consola preferida i amb la que millors estones he passat (de petit, i jugant a RPGs antics de més gran). Així que pregunta obligada: Quins són els teus jocs preferits?

Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ens anirem llegint!! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvingut Khaederen, aqui veuràs que som molt de preguntar, així que no em tallaré i jo mateix et faré dues preguntes, molt importants.

1- D'on ve el nom que t'has posat? alguna història interessant? es podria abreviar d'alguna manera? (xD)

2- Dius que ets més de PC, hi entens gaire? t'agrada muntar-ne? t'has muntat el teu? quin pc tens?

I res, que t'ho passis molt bé entre nosaltres i ens anirem veient al xat.
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Ereza ha escrit: 08 maig 2018, 00:47 Benvingut a Tadaima, Khaederen!!

Dels animes sembla que no en compartim gaires (tot i que evidentment era seguidor de quasi tot el que feien pel 3XL). Però amb aquesta frase t'has guanyat el meu cor:
Khaederen ha escrit: 08 maig 2018, 00:41La consola a la que tinc més afecte és la SNES
La SNES és la meva consola preferida i amb la que millors estones he passat (de petit, i jugant a RPGs antics de més gran). Així que pregunta obligada: Quins són els teus jocs preferits?

Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ens anirem llegint!! :adeu:
Alguns dels animes que he dit no són els meus preferits però sí que van ser els que van marcar certs moments que em van fer veure més.

Els meu joc preferit de la SNES i un dels meus preferits en general és el Secret of Mana. Seguiré amb altres que m'encanten de la SNES: Chronotrigger, Castlevania IV, super metroid, Demons Crest, UN squadron/area 88 són molts xD.
La veritat és que m'agraden força varietat de gèneres.
Morte-Diem ha escrit: 08 maig 2018, 00:49 Benvingut Khaederen, aqui veuràs que som molt de preguntar, així que no em tallaré i jo mateix et faré dues preguntes, molt importants.

1- D'on ve el nom que t'has posat? alguna història interessant? es podria abreviar d'alguna manera? (xD)

2- Dius que ets més de PC, hi entens gaire? t'agrada muntar-ne? t'has muntat el teu? quin pc tens?

I res, que t'ho passis molt bé entre nosaltres i ens anirem veient al xat.
1 .El meu nick va sorgir primer de la ràbia que em feia que els nicks que utilitzava antigament estiguéssin agafats a molts llocs i mai m'ha agradat haver d'afegir números o caràcters darrera el nick per això vaig decidir que n'havia de buscar algun de més únic. Khaederen va sortir d'un generador aleatori de caràcters xd i a partir d'aquí hi vaig fer unes modificacions i així va sortir :) També tinc altes versions del nick fent algun petit canvi per si de cas i la veritat és que va ser un encert perquè ja no m'he trobat més amb el problema de sempre i és un nick que m'agrada.

2. Una mica, però tampoc em considero un gran expert em queda molt per aprendre : P . He muntat alguna cosa sí, abans no ho feia però durant els últims anys m'hi he posat .
El meu PC necessita una renovació de placa, processador i RAM en un futur proper que ja tenen uns quants anys. El component més nou que vaig canviar farà un o 2 anys és la gràfica (una GeForce GTX 1060 6GB.
Com ara els jocs tiran molt més de gràfica que no pas fa uns anys de moment no tinc cap urgència per renovar la resta però aviat li anirà tocant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Wolas Khaederen!!

Benvingut a tadaima!! Espero que ens llegim molt i que puguem debatre molt sobre manga i anime!! Jo tampoc tenc a la vida real molta gent amb qui parlar de tot això, però al fòrum he fet molt bons amics amb els quals comparteixo el meu costat friki! Segur que aquí et sentiràs d'allò més bé!

Doncs sempre fem preguntes als nous, així que m'animaré a demanar-te alguna cosa! Has dit que t'agrada més el manga que l'anime... que t'agrada més llegir el manga per internet o ets dels que prefereixen tenir-lo a les mans? I pel que fa a l'anime, ets més de mirar-los tot seguit sense aturar o prefereixes mirar un capítol cada setmana, com un anime en emissió?

Espero que ens llegim molt!! :ilu:
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

UkiHana ha escrit: 08 maig 2018, 16:46 Wolas Khaederen!!

Benvingut a tadaima!! Espero que ens llegim molt i que puguem debatre molt sobre manga i anime!! Jo tampoc tenc a la vida real molta gent amb qui parlar de tot això, però al fòrum he fet molt bons amics amb els quals comparteixo el meu costat friki! Segur que aquí et sentiràs d'allò més bé!

Doncs sempre fem preguntes als nous, així que m'animaré a demanar-te alguna cosa! Has dit que t'agrada més el manga que l'anime... que t'agrada més llegir el manga per internet o ets dels que prefereixen tenir-lo a les mans? I pel que fa a l'anime, ets més de mirar-los tot seguit sense aturar o prefereixes mirar un capítol cada setmana, com un anime en emissió?

Espero que ens llegim molt!! :ilu:
Gràcies, la veritat és que m'agrada molt l'ambient del fòrum ^^ Sempre vaig pensar que em sabia greu que les xarxes socials haguéssin fagocitat la majoria de fòrums. És un format que m'agrada.

No és que m'agradi més el manga que l'anime, sino que últimament he llegit més manga que no pas vist anime. Penso que cada medi té els seus avantatges i que algunes obres estan millor en manga i d'altres en anime. L'anime es ressent molt més quan es tracta d'obres llarguíssimes, ja que acostuma a baixar molt la qualitat de l'animació i si hi fan fillers ja es fa dur xd. Per sort últimament la cosa ha millorat molt gràcies a fer temporades més curtes amb pauses com estan fent amb Boku no Hero per exemple. Després hi ha altres curiosos on el manga va venir després de l'anime i és bastant pobre com a Cowboy Bebop que té un anime genial.

Prefereixo tenir el manga a les mans però no em fa res llegir-ne per internet també. Hi ha molts que no han arribat aquí a part que no hi ha pasta ni espai als prestatges per a tot XD.

Si és un anime que ja està acabat normalment em costa no mirar molts capítols de cop. Si el vaig seguint de temporada normalment miro el capítol setmanal mentres dino o sopo.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvingut!
Khaederen ha escrit: 08 maig 2018, 20:28 Sempre vaig pensar que em sabia greu que les xarxes socials haguéssin fagocitat la majoria de fòrums. És un format que m'agrada.
Sí, eh? A veure si podem contrarrestar-ho un poc!
Khaederen ha escrit: 08 maig 2018, 13:49 Els meu joc preferit de la SNES i un dels meus preferits en general és el Secret of Mana. Seguiré amb altres que m'encanten de la SNES: Chronotrigger
Oh! Tot i que també tenc la SNES, encara era bastant jove (i com que no tenc cap cosí, no em van poder passar droja de la bona) i només tenia els marios. Però vaig jugar el Sword of Mana (el remake del Final Fantasy Adventure, el primer joc de Mana) en un emulador de GBA més tard (la GBA em va agafar ja més gran i ja no la vaig tenir) i em va agradar bastant (tot i que no l'he pogut acabar mai). També tenc pendent el Chrono Trigger. Has provat els Golden Sun? Són de la GBA i són un dels RPG que més m'han agradat!

Res, ens anem llegint!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Benvingut Khaederen!

Ets dels veterans pel que veig, si ets càpaç de citar la SNES (a mi per contra vaig enllaçar amb la Nintendo 64, PlaystationI i 2, tot i que he tingut la sort de jugar alguns dels seus títuls més recordats (Tales of Phantasia 4ever).

M'ha cridat moltíssim la teva foto de pérfil, ni més ni menys que el Thorfinn de Vindland Saga! Segurament ja deus saber que d'aquí poc emeten la serie hoy? Jo en tinc moltes, moltíssimes ganes d'un dels millors manga històrics i segurament el millor manga històric del moment.

Tinc molt pendent Vagabond, pero sempre he dit que Inoue sempre se'l recordarà per Slam Dunk, i, per tant,i se l'exigirà que l'acabi com Déu mana, ja que personalment, el final no em va satisfer i la història donava per més.

En fi! Un plaer inmens!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Minatoni ha escrit: 09 maig 2018, 11:36 Sigues benvingut!
Khaederen ha escrit: 08 maig 2018, 20:28 Sempre vaig pensar que em sabia greu que les xarxes socials haguéssin fagocitat la majoria de fòrums. És un format que m'agrada.
Sí, eh? A veure si podem contrarrestar-ho un poc!
Gràcies, intentaré posar de la meva part : D
Minatoni ha escrit: 09 maig 2018, 11:36 Oh! Tot i que també tenc la SNES, encara era bastant jove (i com que no tenc cap cosí, no em van poder passar droja de la bona) i només tenia els marios. Però vaig jugar el Sword of Mana (el remake del Final Fantasy Adventure, el primer joc de Mana) en un emulador de GBA més tard (la GBA em va agafar ja més gran i ja no la vaig tenir) i em va agradar bastant (tot i que no l'he pogut acabar mai). També tenc pendent el Chrono Trigger. Has provat els Golden Sun? Són de la GBA i són un dels RPG que més m'han agradat!

Res, ens anem llegint!
Al sword of mana no hi he jugat però el de la GBA és un remake de l'original de la GB, és una mica caòtic lo d'aquesta saga amb els noms perquè em sembla que aquí només va arribar el secret of mana de la SNES fins que va arribar el remake del sword of mana. Com a conseqüència el Secret of Mana va arribar sense ser el 2 com a Japó on més tard també per la SNES va sortir el 3 que també és molt bo i recomonable. Per sort tot i no haver arribar aquí uns frikis van trauduir la ROM a l'anglès i es pot jugar bé :) De totes maneres per mí el millor és el secret of Mana l'únic que va arribar aquí de la SNES XD Va ser un dels jocs que em van fer disfrutar més en aquella època i era un dels pocs jocs d'SNES que permetia jugar 3 jugadors alhora si tenies aquell accessori per connectar més pads (jo no el tenia xd), però ara gràcies als emuladors tot és més senzill.

El chronotrigger és un grandíssim joc també, a més tant aquest com el secret of mana tenen unes bandes sonores boníssimes.
Sí, tinc el primer golden sun per la GBA i també m'encanta, llàstima que aquella GBA tenia problemes d'il·luminació amb la pantalla, fins que no van treure la versió següent que no tinc xD. Jo tampoc el vaig acabar al final, a veure si algun dia hi torno amb emulador.
robguerrero ha escrit: 09 maig 2018, 18:25 Benvingut Khaederen!

Ets dels veterans pel que veig, si ets càpaç de citar la SNES (a mi per contra vaig enllaçar amb la Nintendo 64, PlaystationI i 2, tot i que he tingut la sort de jugar alguns dels seus títuls més recordats (Tales of Phantasia 4ever).
Sí la SNES va ser la meva primera consola de sobretaula, la primera va ser la GB totxa xd. Igualment encara estàs a temps de jugar a la SNES amb emulador, fa pocs anys vaig rejugar alguns dels seus jocs i em segueixen encantant igual així que no és només nostàlgia XD. El Tales of Phantasia és molt mític però no hi he jugat gaire, és una assignatura pendent. Dels que he jugat més de la saga el meu preferit és el Tales of Symphonia.
robguerrero ha escrit: 09 maig 2018, 18:25 M'ha cridat moltíssim la teva foto de pérfil, ni més ni menys que el Thorfinn de Vindland Saga! Segurament ja deus saber que d'aquí poc emeten la serie hoy? Jo en tinc moltes, moltíssimes ganes d'un dels millors manga històrics i segurament el millor manga històric del moment.
Justament vaig descobrir Vinland Saga l'any passat després de veure un video on esmentaven mangas molt bons que incomprensiblement encara no tenien anime i ho mereixien. Va ser una alegria saber que en faran anime aviat. Em va enganxar moltíssim i el Thorfinn és un protagonista amb una gran evolució. La portes al dia? Si t'ha agradat Vinland et recomano també molt Kingdom, no és ben bé al mateix però també està molt bé i segueix un altre periode històric. Aviat faré un post sobre el manga.
robguerrero ha escrit: 09 maig 2018, 18:25 Tinc molt pendent Vagabond, pero sempre he dit que Inoue sempre se'l recordarà per Slam Dunk, i, per tant,i se l'exigirà que l'acabi com Déu mana, ja que personalment, el final no em va satisfer i la història donava per més.

En fi! Un plaer inmens!
Jo també el vaig conèixer per Slam Dunk i comparteixo amb tu que es mereixia almenys un arc més abans d'acabar.
Igualment et recomano moltíssim Vagabond val molt la pena, el mateix dic de Real. Ara porta uns anys sense treure cap volum nou, però hi ha el rumor que tornarà a posar-s'hi l'any que ve.

Espero no haver-me allargat massa XD Gràcies als 2 per la benvinguda.
Respon