Avengers: Infinity War

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

jo la vaig anar a veure quan la van estrenar (encara estic processant la pel·lícula...)
2 hores i mitja de pel·lícula i vaig sortir en plan... :dolor: :focus: :depre: :ahoo: :what: (si, masses emocions juntes (?))

vaig a comentar amb spoilers
Text amagat.

Amb tot això de si Loki està mort o no... jo crec que si... perquè just després de matar-lo, el Thanos utilitza la pedra de la realitat per a demostrar que no hi ha cap truc, que allò és la realitat i que ara el Loki està mort (cosa que em fot massa!!!! El Loki era massa genial :plorar: ). Ja només amb aquell principi ja em va fer molt de mal...

I una cosa que em pregunto és... on està la noia aquella que anava amb el Thor a la peli de Ragnarok? Perquè se suposa que anaven junts i aquestes coses... i no apareix en lloc!!!

Completament d'acord amb la @Nafi, a mi també em va fotre molt que l'Stark i el Capi no es vegin!!! WTF???? Jo volia el gran retrobament!!!!!! Però ens fan esperar un any més...

També em pregunto on està l'Everett Ross (Martin Freeman, o el Watson de Sherlock), que sortia i tenia un paper "bastant" important a Black Panther, però aquí s'ha esfumat (potser no es volia posar entre 2 Sherlocks (?) hahahahahaha).

I al final... jo suposo que les gemes s'han dispersat per l'Univers, però és una putada per a recuperar-les... però potser l'Strange va deixar alguna pista, o la Capitana Marvel sabrà alguna cosa... Jo encara no supero l'escena del Groot ni la de l'Spiderman, i encara menys al saber que l'última paraula que li diu el Groot al Rocket és papa, i que la frase de "no me'n vull anar" de l'Spiderman va ser completament improvisada pel Tom :plorar: No ho supero....

I el Thanos... fill de p... del Thanos... se n'arrepenteix del preu que ha hagut de pagar, però no del que ha fet, perquè quan apareix la Gamora quan era petita, en cap moment li diu que no ho tornaria a fer, tot el contrari, cosa que em va tocar la moral.

Ara a veure com ho fan per a què no quedi molt... previsible, i per a poder reviure a tothom... al que no crec que puguin reviure és el Loki (/me se'n va a un racó a plorar molt intensament).

I he de dir que una cosa que em va encantar va ser que anaven en grupets ajudant-se entre ells, era en plan... sols potser no podem, però quan estem junts podem amb tot, encara que només siguem 4/5/6 (etc).

I les 3 dones :lloa: (Scarlet Witch, Viuda negra, i la Okoye) em declaro fan d'aquestes 3 i quan lluiten les 3 juntes!!!!

I la pel·lícula de la capitana Marvel està enfocada en el passat, com la primera del Capità Amèrica. I suposo que en aquella pel·lícula sortirà alguna cosa per a fer front a com ha acabat IW, per tal de poder fer que ella entri en la saga.


Ara tinc molt de hype per la següent però primer ens toquen les altres, que teòricament estan fetes de tal manera que és com si la Infinity War encara no hagués passat.

Per cert, pels fans de la saga, no se si coneixeu el joc del Kill, Fuck, Marry, però si no el coneixeu, mireu el video hahahaha. El fan amb els actors de les pel·lícules (tots homes) contestant a qui matarien, es tirarien o es casarien de: Thor, Capità Amèrica, Star-Lord. El Tom Holland ho portava preparadíssim!!!!!!! :riu: :pervertmoon:

Text amagat.


Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Totalment d’acord @Layla!

A partir d’aqui SPOILER:

Text amagat.
Penso que la segona de Infinity War serà la gran lluita final. A més després dels crèdits en Nick Fury pels pèls li dona temps a enviar un sms per activar a un nou grup de superherois. Hi ha personatges que encara no han sortit com Ant-man i la avispa...etc. Jo també tenia moltes ganes de veure el retobament entre Ironman i Capitan America, esperem que en la segona ho poguem veure. Com també tinc l’esperança que d’alguna manera puguin fer reviure en Loki. Se li es cau molt be aquest personatge en Tom Hiddleston, crec que és dels pocs que saben donar un toc d’humor en les pelis Marvel, a més del carisme que té.


Paciència i a veure com ho enfoquen tot
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Yuri ha escrit: 09 maig 2018, 09:31 Totalment d’acord @Layla!

A partir d’aqui SPOILER:

Text amagat.
Penso que la segona de Infinity War serà la gran lluita final. A més després dels crèdits en Nick Fury pels pèls li dona temps a enviar un sms per activar a un nou grup de superherois. Hi ha personatges que encara no han sortit com Ant-man i la avispa...etc. Jo també tenia moltes ganes de veure el retobament entre Ironman i Capitan America, esperem que en la segona ho poguem veure. Com també tinc l’esperança que d’alguna manera puguin fer reviure en Loki. Se li es cau molt be aquest personatge en Tom Hiddleston, crec que és dels pocs que saben donar un toc d’humor en les pelis Marvel, a més del carisme que té.


Paciència i a veure com ho enfoquen tot
Text amagat.
No es un sms a un grup nou de superherois, es a nomes un, la Capitana Marvel.

D'altra banda Ant-man i la vespa, ja tenen la peli per final d'any pero no crec que fasin molta referencia al ocorregut a Infinity, mes aviat sera paralel o fins hi tot durant/abans de Thanos.

Volia afegir que a la serie Marvel, Agents of SHIELD ja estan preparant la seguent pelicula, ja surt tot lo referent amb Thanos, poders nous per enfrentar-lo, etc, el MCU no nomes son les pelicules.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUIN A BOR RI MENT.

Sort que era la festa del cine i tal i no costava gaire l'entrada. He estat tan a prop d'adormir-me. Ugh. Erem molts, que l'hem anat a veure, i em sembla que hem estat tots d'acord en que era dolenta com n'hi ha poques. Bons efectes especials, prou bons actors, però un argument terrible i música bastant avorrida.

Com a experiment mental presentaré la versió alternativa del conte:

Text amagat.
L'objectiu principal és evitar que en Ganondorf reuneixi les boles de drac i així impedir-li que converteixi el nostre gran amic Spiderman en sorra de platja. Per això, el nen robot vermell se sacrifica i la nena màgica li rebenta el cap. Aleshores agafen la pedra verda del Mag Lari i fan el mateix. Així, els fragments de l'esfera dels quatre esperits queden repartits pel mon. Mentrestant, el tio dels llamps i trons se'n va a comprar una destral i li tira al cap al senyor dolent. Fin.


També crec que el fet que hi vulguin posar tots els putos personatges fa que cap tingui gaire protagonisme, així que quan passa la cosa aquella que tal (spoiler) doncs a ningú li importa un bledo. Oh, i la batalla estil medieval és estúpida, i amb allò de la barrera quasi em foto un tret.

Si algun dia em diuen de tornar-la a veure, respondré com Hulk: no.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

@Shancks merci per la informació!


Text amagat.
Tens tota la raó, no havia caigut en què la sèrie podria aportar dades, sincerament em pensava que anaven per separat. Ara que m'has informat, m'apunto la sèrie per veure-la! Disculpa per la meva ignorancia
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon